לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life in hell


ניסיתי להטביע את הכאב אבל המניאק למד לשחות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


טוב, הבלוג הזה משעמם מידי......אני סוגרת:S

 

תהנו בחייכם המשעממיםXD

 

 

בהבביייי}}}]]]]=]

נכתב על ידי *+* miyavi is king*+* , 31/8/2007 18:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסתבר שאני צך' ללכת לפסיכולוגית?!


אמא שלי אמרה שכן אבל לא נראה לי....אני קצת מטורפת לא סתומה?!!!

רגע...מה  ההבדל???חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כרגע ,  אממ...מ...שתיתיXDDDDDDDDDD

יו מה השעה?!CXD???
ט'חחח?...

??

נו מישהו יודע מה השעה???
טוב, תרדו למטהV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד קצת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה ממש כאן

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כן כן, ....פה למטהV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הנה זה כאן למטהV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הנה:

 

 

 

 

 

 

 

i love marilyn manson

 

 

או איך שלא כותבים את זה......חח

אני עוד מעט אצלם תמונות של מה שקניתי בירושלים ואשים פה

בה ביי

 

 

 

נכתב על ידי *+* miyavi is king*+* , 30/8/2007 13:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מירושלים,


היה כיף...קניתי מליון דברים....בעדכון הבא אני אשים תמונות....;]

גם קניתי דיסק של מרילין מנסון!!!!

הכי אהבתי את שיר מספר 7, 9, ו6.......גם מה שעשו לשיר 12 היה

נחמד......חח

מי ששמע יודע]]

וגם קניתי שלוש שרשראות של אנרכיה....יאו...

איזה יפות.....ואני וחברה שלי עשינו גרפיטי על מכונית

ובא אלינו שוטר ורצה לעצור אותנוO:

אבל ברחנו....חח

אחר כך גם ציירנו על קבצן שישן.איזה מפגר...[הוא היה דוס]

כתבנו כל מיני, : דוסים סתומים תמותו, ווציירנו עליו גולגולת...וכתבנו

על המדרכה בענק: ערסים, שימו קונדום כדי שלא תתרבו!...

זה היה ממש מצחיק....אחר כך באו אלינו ערסים ורדפו אחרינו....לחחח

היה יום מעניין למדי...יאללה אני זזה לאכול....

תגיבו;]

נכתב על ידי *+* miyavi is king*+* , 29/8/2007 19:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  *+* miyavi is king*+*

בת: 31

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+* miyavi is king*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+* miyavi is king*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)