לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-innocenec-


מוזיקה,מוזיקה ובעיקר מוזיקה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

גרין דיי




גרין דיי היא להקת פופ פאנק אמריקנית,

אשר החלה את דרכה בשנת 1989,

הלהקה מורכבת משלושה נגנים.

חבריי הלהקה:

·     בילי ג'ו ארמסטרונג - (סולן וגיטרה)

נולד ב17 בפבואר 1972 באוקלנד,קליפורניה.

· מייק דירנט- (גיטרה בס וקול שני)

נולד ב 4 במאי 1972 ברודאו,קליפורניה.

·פרנק אדווין רייט השלישי הידוע בשם טרה קול-(מתופף)

נולד ב9 בדצמבר 1972 בפרנקפורט,גרמניה.

 

השירים המועדפים עליי:

1.Wake me when September ends

2.Boulevard Of Broken Dreams

3.american idiot

4.Holiday

5.Basket Case

6.Time Of Your Life

7.Jesus Of Suburbia

8.Homecoming

9.Too Much Too Soon

10. In the End

11. Green Day

12. Warning

 

יש להם כ-7 אלבומים:

Smoothed Out Slappy Hour .1

2. Kerplunk

3. Dookie

4. Insomniac

5.Nimrod

6. Warning

7.American Idiot

 

השירים שלהם בעיקר עוסקים בסמים, שפיות, אמונה, פרשות הדרכים שבחיים ויחסים רומנטיים. באלבומה האחרון החלה לעסוק הלהקה גם בפוליטיקה.

אני,ממש מתחברת אל המוזיקה הזאת וכמו שכתבתי אני אוהבת את הסגנון הזה;

פאנק,פופ ורוק.

 

ביי נתראה בשבוע הבא עם זמר/ת או להקה אחרת שווה לחכות...

 


-הודעה-

עם יש לכם אומן אהוב שאתם רוצים

שאני אעשה כתבה עליו

[מישהו שעדיין לא היה כאן]

רק תכתבו בתגובות את שמו ותוך שבוע אני אפרסם

את הכתבה עליו...

נכתב על ידי music girl , 24/1/2008 21:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .EmO GirL ב-27/7/2009 17:57
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  music girl

בת: 28

ICQ: 240144756 



מצב רוח כרגע:


394
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmusic girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על music girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)