לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...just nothing


Don't be afraid to be alone...hold on

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 254033361 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

סבתא שליי..


4 בבוקר ,

הערת את אמא ואמרת לה שאת לא מרגישה טוב,

ואני התעוררתי גם , זה היה לילה מטורף..

אני לא אשכח את אותו הלילה הזה.. 

הלילהה הזה שאיבדתי בו את סבתא שלי .

יום ראשון 31.8.08

סבתא יקרה שלי ,

הכל פה בלעדיך כל כך שונה ..

אני מתגעגעת אליך כל כך ..

את היית בנאדם שלא פוגשים כל יום ,

בנאדם מקסים, דואג , מוכשר, הכל היה כל כך יפה בך .

תמיד שמחה לעזור לאחרים ,

 

ככה הלכת לי ...

למה ה' לקח לי אותך ?

 

אני מתגעגעת אליך סבתא שלי !

  

איך אהבת לבוא אלינו לקיבוץ, להיות איתנו סוף שבוע..

עכשיו הכל כל כך שונה , כולם מתגעגעים אליך ..

איך הכל לא ניקלט לי , רק לפני כמה ימים דיברנו וצחקנו,

התמונות של אותם הרגעים האחרונים שלך , רצות לי בראש..

חשבתי שתחזיקי מעמד ותהיה בבית חולים ואחרי כמה ימים תיצאי,

ותהיה בסדר ונוכל להמשיך לצחוק ושאני יבוא אליך ויהיה לנו כייף .

הלכתי לבצפר בהרגשה שאת תהיה בסדר שאת תחזיקי מעמד ..

אבל שהמורה ניכנסה לכיתה וביקשה שאני יצא הבנתי בידיוק

שזה הרגע שאיבדתי אותך !

 

כל כך קשה לי , אם העובדה שאת כבר לא תהיה איתנו יותר ,

תשמרי עלי מלמעלה , קשה לי בלעדייך .

איך אני ימשיך ככה בלעדיך ?

 

 

 

 

אני אוהבת אותך,

את תמיד תהיה בלב שלי !

תודה שהיית סבתא שלי ..

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/9/2008 01:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,335

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYassoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yassoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)