לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~.סבוכה בין חוטים.~


חיים של אחת ללא חיים.

כינוי: 

גיל: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

למות בעוד אתה חי.


כנראה שהמילה "טוב" צריכה להשכח מראשי.
הטוב לא פוקד אותי...
הרע הפך ידידי הטוב ביותר, כמו כלב - ממש כך.
ידידו הטוב ביותר של האדם.
איני מבינה מדוע הייתי צריכה להקרא "שלי", "אכזבה" כבר הולם אותי יותר.
כל דבר שאעשה יהפוך נגדי.
זהו יום כ"כ דפוק.
כל החברים שלי - חברי האינטנט כביכול, חושבים כי הם כשלון.
באמת שאני לא מבינה אותם, הם עשו רע?
לא.
הם פגעו במישהו?
לא.
רק לחשוב מי אשר הביא אותם למצב האיום הזה.
אני - אלא מי עוד מסוגל?
ילדה דפוקה, חסרת שכל.

כה מובן לי כעת למה אין לי חברים.
מי ירצה להסתובב בחברת הורסת חיים? :/

 

כרגיל, מצב רוח ירוד ודכאוני.
פוסט חסר משמעות...

נכתב על ידי , 23/8/2007 03:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



143
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShelly ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shelly ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)