לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עדידי המאגניבה ^^

כ"כ מאוהבת. עוד נערה מתבגרת עם דפקה רצינית בראש. סובלת [בערך] מדיכאון ואובססיה. סאדיסטית עם רצון לרצוח חצי מהעולם. מחכה למוות בקוצר רוח..אבל בינתיים, מנצלת את החיים כמה שאפשר. חסרת תאקט,חמודה,קצת משוגעת, רגישה ופגיעה מאוד, נאיבית,אגרסיבית,קנאית ור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חיבוק אחרון ..


תיראי את עצמך , תיראי איך גדלת
זוכרת שהיית אז קטנה כזו ,
כשאמא מספרת שהתחלת ללכת,
שזרקת המוצץ לראשונה , ועשית פיפי בשירותים .
ואז הגעת לשלב שאת רוצה אהבה,
שאת מחפשת אותה ,
כשהיא אמא הייתה מגיעה מהעבודה היית רצה אליה
כדאי לחבק אותה ולנשק אותה ,
וכשבגיל 14 ההיתה לך נשיקה ראשונה אבל באמת ראשונה
אהבה ראשונה שבא מהלב,חחחח
זו הייתה חמימות כזו טובה !
עכשיו את כבר גדולה בת 15
את מחפשת אהבה ,
כבר את לא רוצה לחבק את אמא
את רק מבקשת מאמא כסף, נעלים , בגדים
ואפילו לא אומרת תודה, זה אגואיסטי נכון
אבל אנחנו חיים על המשפט הזה " גיל ההתבגרות "
ב"גיל ההתבגרות הזה "
אבל בעצם זה לא גיל ההתבגרות
זה הההורים האלו שתמיד באים מהעבודה עייפים
את כן רצה אליהם אבל הם פשוט הם ממציאים תירוצים
"בבקשה לא היום אני נורא עייפה
היה לי יום קשה בעבודה"
נוו .. באמת כשהיית קטנה לא היה להם יום קשה בעבודה
בולשששששיט , הכווווווווול   ,
ואת מחפשת אהבה
אבל לא אהבת חינם , אהבה מבן אדם
שתקומי בבוקר יגיד לך בוקר טוב
וכשאת עצובה שיחבק וינחם ויגיד " יהיה בסדר "
וכשסתם בא לך להתחבק , אז הוא יהיה שם
ולא יברח וימציא תירוצים כמו ההורים שלך
גם כן הורים הם והבלופים שלהם !
אז חיפשת ? ומצאת ?
כי אני חיפשתי את הילד הזה ,
אבל אותו ילד כשהייתה לי איתו אהבת אמת
נכונה ויציבה ,!
אז הוא , נעלם התפוגג
היום כשאני חושבת על זה שאני יותר בוגרת
הוא לא שווה אפילו חלק ממני ,
כי אותו ילד הפסיד , הפסיד אהבה
אהבת אמת , של ילדים תמימם אך מבינים מה קורה ?
ואיך עושים ? ומה עושים ?
נוו .. אתם מבינים למה אני מתכוונת .
עם לא , תעשו טובה כשאתם רואים שזה אמיתי וטהור
אל תוותרו , ועם יש בעיות אז תשאלו למה ?
ותמיד תתחבקו , ותשבו ותדברו
בסדר, כי אני מספרת שאין לו מקום בלב שלי
אבל תכלס , יש לו מקום כ"כ ענק בלב שלי
שאני אוהבת , ומחבקת כל יום !!
סכ"ה רציתי חיבוק ממנו , חיבוק אחרון ...
נכתב על ידי , 21/8/2007 01:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידי המאגניבה ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידי המאגניבה ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)