לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סנדי עיצובים


סנדי עיצובים-תמיד מעצבים עם אהבה

Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

מפרידים|הרבה שטויות לרשימות|ועוד מלא והכל אני עיצבתי


היי חברה ממצב?

היום אני עשיתי פוסט מושקע מאוד

והכל אני עיצבתי אז לקחתם שימו קרדיט!!

 

נתחיל ב

שטיות לרשימות

בגדים:

Animated Nikes Graphic  Animated Shoes GraphicBathing Bottoms Graphic

Bathing Top Graphic  Bathing Tops Graphic Bowler Hats Graphic

Denim Shorts Graphic

Naughty Underwear Graphic  Peace Hoodies Graphic  Cute Underwear Graphic 

תמונות לעיצוב:

 

Vintage Pop Graphic

 

Vintage Flower Graphic

 

Scene Girls Graphic

 

Me And My Camera Graphic

 

Butterfly Graphic

 

שלטים אני הכנתי:

 

סוג א':

 

   

 

סוג ב':

  

 

 

ועכשיו משהו מקורי :

זה תמיד עוזר:

מוסיקה-♪♫

 

 לבבות- ♥ ღ

 

 עיגולים-  ●º°• ◦ o O∞

 

חצים - ▲ ► ▼ ◄ « » ↑ ↓ ← → ↔ ↕ > < ^

 

 ריבועים- ■ □ ▽ ▀ ▄ █ ▌▪.:◘

 

 אין לזה שם - ™ @ © ® Θ 

 

פרצופים - ☺ ☻ •ิ.•ั (>_<)

 

פרפרים - εїз ஐ

 

 שמש- ۞ ☼ *

 

¤ קלפים - ♠ ♣ ♦ ♥

 

מין- ♀ ♂

 

וסתם שטויות- ஜ ஒ ண இ ஆ ௰ ₪ ௫

 

עכשיו יש לכם כל הסימנים שתצתרכו

ועכשיו מפרידים:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המפרידים על רקע לבן מי שצריך רקע אחר שיגיד לי

ולקחתם שימו קרדיט

זהו בי בה חברה אההה והמבצע:

 

1-תפוס

2-תפוס

3-תפוס

בי בה

 

נכתב על ידי , 19/7/2009 09:51  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שופטת התחרות. ב-14/8/2009 10:00
 



הרבה הרבה עזריםם


חברה אני יודעת שהרבה מאוד זמן לא היתי פה כי אני היתי בחופשה הביון!!

אז עכשיו חזרתי ונתחיל :

אייקונים

אהבה:

                 

    

 

כוכבים:

     

    

 

 

מאפינס:

   

   

     

 

דיסני:

פו הדוב:

   

   

      

חזרזיר:

   

   

     

איה:

   

לרשימות/לפוסטים

הבאתי לכם חיות על רקע לבן:

  

    

אולי אחר כך אני אוסיף עוד.

שמות

אני הכנתי

   

   

   

   

   

   

   

 

כפתורים של סוכריות:

אני עיצבתי לקחתם  קרדיט

   

עוגות:

   

   

 

תמונות לעיצוב:

 

 

 

\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \  \

 

ומבצע:

 

1-

2-

3-

זהו תהנו בי בה

נ.ב

העיצוב יעלה בימים הקרובים

נכתב על ידי , 18/7/2009 08:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של T-Designs ב-18/7/2009 13:20
 





5,221
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~°•°•Crazy Dipsi•°•°~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~°•°•Crazy Dipsi•°•°~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)