לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בסוף היה טוב, לא?


רק אני חושבת ככה??

Avatarכינוי:  דנה אחת קטנה [:

גיל: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חזרתי לדושקין


כנסו לפה! הבלוג החדש\ישן שלי [:
נכתב על ידי דנה אחת קטנה [: , 12/9/2007 23:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תודה לאל המחשב נותן לי לעדכן..


הוא לא נתן לי לעדכן איזה כמה ימים!!

אוקי ,היה לי היום התחלת הלימודים הכי כייפית שהייתה לי בחיים [:

אני ממש חששתי, אבל היה ממש כיף..

יש לנו איזה 10 ילדים חדשים בכיתה, ממש חמודים [:

חוצמזה שנוגה ממש השתנתה בקיץ היה ממש כיף!

 

אני יעשה עידכון בקרוב..

דינדין..

נכתב על ידי דנה אחת קטנה [: , 2/9/2007 14:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה אחת קטנה [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה אחת קטנה [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)