לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The life of==>Alexa


היי... רוק.... אימו... יפנים.. YAOI...

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הנה מה שהבטחתיייי


טוב....אז הנה מה שקרה שלשום=\
"ישנתי " אצל חברה שלי.
בערך ב 1 נכנסנו לפטפט וזה מה שקרה.....:
אימו אחד פירסם תמונות שלו בפטפט.
שמו מקס=\
קיצרר,הרבהה בנות מגיבו [פרחות=.=] כותבת "אייזהה חתיך" וכו'...
אז מקס משחק אותה אדיש.
אחרי כמה זמן וכמה תגובות דומות ומשעממות למדי מגיע ילד אחד ומתחיל לקלל אותו " מה אתה מפרסם תמונות שלי יא לך פידרסXDDD"
[גאאדד ניגנבתי איך הוא מקלל*___*]
אז אני קוראת את כול הקללות שהוא כתב...
הנה הן :


בואנההה ילד
שאנלא אחתוך לך ת'זי.ן י'חתיכת פידרס קטן טבויו מאט שלוחה מלינקה
י'לוך לך תאונן על הנעליי בית של אבאשלך י'מסכן!!

שם תמונות שלי פחחח איזה ילד עלובXDDDDD
אם עדיין לא קלטתם זה אני. הוכחות?

יש לי בלוג-
*צונזר*
יש לי שוקס גם
*צונזר*
וגם שואומי<:
*צונזר*

הע ועוד הוכחות-
אני בן 14
לחברה שלי קוראים דשה
ביום שני יהיה לנו 3 שבועות ביחד
אני מהרצליה
חטיבת הנגיד
כתה ח1

עוד משהו?^^
אז, פאשול נחוי אידי סאסאט ערבסקי חוי לוך פידרס.


אחכ" הוא רשם


"אוקי באמאשלכם
תשאלו אותי ואותו כל דבר ונראה מי צודק.

אני אביא את חברים שלי מצידי שיוכיחו :\
והילד הזה מלמעלה-
ישלך בעיה עם אנשים דו מיניים? סתום ת'תחת שאנלא נכנס בך. וגם במוגבל
קיומית הזה ששם תמונות שלי."


ואז


"אני מציע לך למחוק מהררר ת'תמונות שלי שאנלא נכנס בך. אני אכניס
לך פנס בתח.ת כ"כ עמוק שיראו את האור שלו מהפה שלך.

זה כבר נמאס לרדוף אחריכם! כל פעם באתר אחר מפיצים תמונות שלי
ורושמים "האממ אניD:" ואז כל הבנות ה:)ו.ת האלו ששומעות לי את הפאגים
האלו טוקיו הוטל וMCR "י'אימו מושיי מושלםםםם לייק שיואו!!#$%11אחדאחד"
אשכרה מאמינות. ואני צריך להתאמץ בשביל לסגור כאלו בלוגים ואתרים
והודעות בפורומים.

GROW UP. באמאמאשלכם."


אחרי זמן מה איזה חמור בשם אורי כתב את הדבר הבא.....=D


"אימאאאאאא...
באמת אני מפחדד
יותר נכוןןןן אנייי נגעלל
ימגעיל...
אין לי בבעיות עם דו מיניים
ישלי בעיות עם פר.יקים כמוךך בנים שאוהבים לשים לך ורוד וללבוש ורוד ולהסתובב עם תסרוקת כזו מכו..ערתת
אתה פשוט בת... רק מכו.ערת ממש
חחחח בנות מכ.וער.ות???
תסתכל על עצמך קודם נראה כמו איזה ק.וף פו.זל
חח ינ.קבה לך לשים לקק

אגב... איזה חברים בדיוק יש לך פחחח
אם קיימים כאלה אז הם הו.מ.ואים בדיוק כמוך
אנלא מפחד מבנות"




כמו שאמרתי נגנבתי מהקללות שלו...*____________*
ובאותו זמן כשקראתי שאורי המטומטם הזה רשם את זהההה....נכנסתי ל מצב של
למא"ל = לרצוח מישו או להתאבדXS
התחלתי כ"כ לכעוס על החמורהזההה=D
גאאדד דאמיטטט
לחברה שלי....[ששמה סטייסי] יש בעיה במחשב...
אם אתה נכנס למשתמש שך בטיפו אתה נשאר בשלה>.<
קיצר "שכחתי" והתחלתי לרשום תהודעההה של "היום ההוא"XDD
הנה מה שרשמתי :



"ווואווו אורייי!!!

אתהההה ממששששששששש הגזמת!!!
אל תרד על הפריקים ועל האימואים יא מטו,מטם פוזלל!!!=D
מי שמדבר על נקבההה!!
יא עררססס!!!
שים תמונה שלך לפני שאתה שופט אותו!!
מי אתה בכלל??!!
הוא יותר שווה ממך 100%!!!
יא בולדוג!!!!!!!
אל תעז לשפוט אף אחד ובמיוחד לא אותו!!!
אין לך תזכות לזה....!!
יש לך משו נגד בנים שלובשים ורוד????!!
הצחקת את מה שאין לי....!
יא מ.פגרר
לך תראה טלטביז יא לוךךך!!!
XD
אידיי נאחויי טייי אי בסייה ערסים!!!
פידר דלבאנוטיי!!!!

...."


>.<
אחרי זה האורי הזה התחיל לצרוח על כביכול " סטייסי"XDDD
חח....מסכנה...XDD
קיצר מקווה שהיה לכם מעניין...
=]]

נכתב על ידי , 21/8/2007 22:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlexa... :3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alexa... :3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)