לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The life of==>Alexa


היי... רוק.... אימו... יפנים.. YAOI...

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם את מאמינה במשפט: "חייך אל העולם והעולם יחייך אלייך בחזרה"?
בערך...זה תלוי...
אם אני במצב רוח טוב אז אני מאמינה בזה...אם לא אז לא...=\

אם כן - האם את ממשת אותו?
לפעמים....
לפעמים אני מנסה להיות כמה שיותר אכזרית כי זה מה שאני מקווה לקבל בחזרה...!

האם יש לך משפט אחר, שהוא מוטו לחיים?
לא...
אולי יש אני פשוט לא זוכרת XD

האם את אוהבת את החיים?
לא...
תאמת לא....
בכלל לא...
אני מחכה למוות כבר הרבה זמן ורוצה להאיץ אותו אך אני פוחדת...למרות שניסיתי לחתוך לעצי תורידים כמה פעמים טובות...

האם בד"כ את מסתכלת על חצי הכוס המלאה?
תלוי..לפעמים

עד כמה מלאה הכוס שלך?
7\1

האם את יותר מחייכת או יותר בדיכאון?
דיכאון...
כפי שאני רואה את חיי, לאיש לא יהיה אכפת אם אמות.

כמה פעמים ביום יוצא לך לומר למישהו שאת אוהבת אותו?
3-2

במידה וחברך נפרד ממך, האם את מקבלת את זה ברוח של "הכל לטובה", או בוכה במיטה במשך שבועיים?
תלוי אם אהבתי אותו ובאיזו מידה

בקיצור - האם לדעתך את חושבת שאת אופטימית?
לא כ"כ..
חצי חצי יותר ליכוון של פסיבית....





נכתב על ידי , 22/8/2007 03:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlexa... :3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alexa... :3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)