לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The life of==>Alexa


היי... רוק.... אימו... יפנים.. YAOI...

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

למה הוא לא שומע, האם הוא לא קיים?...


אני יושבת עכשיו ומהרהרת לי בעצב שלי...
מקשיבה לשיר שאומר הכלל על מה שאני מרגישה ועוברת כעת...
כל יום , כל יום אני מבקשת שהוא ישלח מישהו שיקח אותי...
לא משנה לי מי, אם זה מישהוא מהסיוטים שלי או מחלומותיי המתוקים, העיקר שאעלם...שאמות...
"חיכיתי לך אבל לא באת, הייתי זקוקה לך היום אז לאן הלכת?
אמרת לי לקרוא לך\להתקשר אמרת שתהיה שם
ואפילו שלא ראיתי אותך האם אתה עיידן שם?"
זהו....זה הכל....כל מה שאני מרגישה....
מספר את זה שיר אחר קטן...
אני לא מבינה למה הוא לא שומע אותי?
את כולם הוא שומע, מקשיב להם ורוב הפעמים ממלא את בקשותייהם....
ומה...מה עם שלי?...
אני עד כדי כך שונה?...
"אני בוכה דמעה בלי הילוך חוזר ו-
אני לא יכולה להרגיש אותך לצידי
אז אני אבטח במה שאני מכירה
אתה כאן-
ואני אף פעם לא לבד...."
תשמע אותי פעם אחת...אני מתחננת....קח אותי לשם...
אל תיתן לי להרגיש כאב...

אני מרגישה אותו כאן....עכשיו...

אני חושבת שסבלתי מספיק...

אני מחכה...עדיין, מחכה....

נכתב על ידי , 22/8/2007 16:47  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlexa... :3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alexa... :3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)