לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i m board


הבלוג שלי יש בו כל מיני דברים.... נראה לי? טוב.... תיכנסו!

Avatarכינוי:  lala man

בן: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

חנוכה


או חנוכה, חנוכה...

חג השמן וה.. פסטיגל.

אני שונא את חנוכה וכתבתי על כך שיר: "ע"פ חנוכה חנוכה חג יפה כל כך..."

 

חנוכה חנוכה חג שמן כל כך

סופגניות ולביבות זרקו פה בפח.

חנוכה חנוכה פסטיגל כל יום.

כל יום כל היום

נמאס כבר ברמות!

 

אתם אוהבים את חנוכה? כן ? לא?

בתגובות!!!!!

 

לסיום ילד חמוד שר שיר חנוכה:

 

 

נכתב על ידי lala man , 9/12/2007 17:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוות


טוב אני יודע שהייתי קצת פסימי בבלוגים האחרונים.

אבל עוד לא ראיתם כלום, תאמינו לי.

יש לי בכיתה ילד ששמו סהר. ביום רביעי ה-5/12 הוא נפטר. הוא נפטר בצורה כל כך מזעזעת שהייתי קורא לזה רצח.

 

טוב. הוא נסע בתל אביב באופנוע שלו. אחד מהנהגים של הרחוב המקביל עבר באור אדום.

ופגע בו. פגע בו למוות. כיום הוא שוכב בבית הקברות ירקון.

 

לסהר ולאחותו התאומה קשה נורא. והם באבל כל היום. אני מרגיש נורא לגבם.

וזה אפילו לא אח שלי. 

אני רק רוצה לומר שתיזהרו נורא כי אתם לא מבינים עד כמה זה נורא כשמישהו מת.

כשהורים קוברים את הבן שלהם.

 

אם גם לכם קרה מקרה כל כך מצער כתבו לי בתגובות.

 

מה שעוד יותר נורא ואירוני זה שלאח קראו עוז ("מעוז צור ישועתי...")

וגם שחוגגים את חנוכה 7 ימים ויש שבעה למשך 7 ימים. כלומר הם לא ישמחו כל החג.

 

חנוכה שמח 

נכתב על ידי lala man , 9/12/2007 16:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlala man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lala man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)