לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Wellcome to my life


LIFE


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2023    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2023

כל כך הרבה


הינה הדכון השנתי שלי  על חיי

 אני לא יודעת מאפה להתחיל כל כך הרבה דברים קורים קרו

המלחמה עכשיו 

 זה שיונדב נפל בעזה

והשאיר את הדרוש כפרות עליה

 

אני אצל אנה

בתל אביב

 

אניי עדיין רווקה בת 33עם ביס וגוני 

 לא יצאתי לדייט כאילו שנים

ולא עשיתי סקס נראלי כבר עשור אבל אני עושה את עצמי שזה חשוב

 

כל האקסים הפסיכופטים שלי חוזרים אלי

 

אריאל זה נגמר

 בוריס שלח לי הודעה משום מקום על ה שהוא חלם עליי דברים מוזרים וגם זה נגמר

בר הו לא האקס שלי אבל הוא כבר איבד אותי בתור ידידה כניראה

 

יארוסלאב  גם אדיוט ונגמר

 

אני אוהבת את ג' ואני תמיד אוהב אותו זה אהבה של הזמן הלא נכון בזמן הלא נכון

ויום אחד אי אפשר לדעת מה יקרה 

למרותשזה הסתיים בנינו נוראיבערך

 

אני לא עשיי עדיין תואר אני לא יודעת לאן ללכת ומה לעשותל כל מה אני רוצה זה לטייל בעולם 

מכירים מישהו שרוצה לממן לי לטייל מסביב לעולם ולצלם? יחדעם ביס כמובן בלעדיה לא הולכת לשום מקום

צריכ להתחיל לעשותדברים בשביל עצמי לדאוג לעצמי ולא לפספס דברים בגלל שאני עצלנית או לא יודעת מה 

 

 

יש את שירה שהיא בהריון היא כזו מאמי ומדהימה ואני כלכך שמחה בשבילהה 

כפרות על שירה

 

יש ויכוח בין אנה וקרןעל החתונה של קרן שתאכלסזה בצדק 

וזה קרן שעושה ריגשי כדי להוציא אותנו כאילו אנחנו לא בסדר

 

אבא עבר שבץובגלל זה אני עברתי לגור באשקלון במקום הכי משעמם ונוראי שיש בעולם

לא מבינה איך אנשים חיים שם בשיא הרצינות

 ממש גועל נפש

 

זה אומר שאני לא גרה יותר לבד ואני כל כך צריכה לגור לבד

לא מבינה אנשים שחיים עם שותפים 

 

אוףףף קשוח מפחיד אותי מלחיץ אותי מצמרר אותי לא יודעת 

וגם כו שאר מדינת ישראל 

 

יכול להיות שנתראה בשנת 2024 ויכול להיות שלא מי יודע!?

 

נכתב על ידי litaal , 1/12/2023 18:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  litaal

בת: 33

ICQ: 334762243 

תמונה




8,403
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlitaal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על litaal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)