לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

knocking on heavens doors


עוד בלוג. מה חשבתם?

Avatarכינוי:  a littel angel

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מגמות מגמות ושוב מגמות.


לפני יומיים הלכנו לסיור בתיכון והסבירו לנו על כל המגמות.

מאז כולם לא מפסיקים לדבר על זה לרגע. אני לא מעבירה שעה וחצי בלי לחשוב על זה.

אין לי מושג מה אני הולכת לבחור.

זה מחרפן.

 

אני מאוד רוצה לקחת מחול. אני יודעת שזה יהיה כל כך כיף, לבחור במשהו שאני יאהב ויתעניין בו. אבל זה 11 שעות שבועיות, בלי שאר המגמות. זה המון השקעה ואני פוחדת שזה ייצור לי לחץ מטורף.

למרות אני מתפקדת טוב בלחץ, אפילו יותר טוב מבזמן רגיל. אבל למה להכניס אותי לכזה לחץ אם אני לא חייבת?

אם אני אקח מחול אז אני אקח מדעי המחשב בטוח. זה נראה לי הכי נורמלי מבין שאר המגמות המדעיות.

והמגמה השלישית תהייה ביולוגיה/כימיה או אולי פיזיקה.

סה''כ זה יצא משהו כמו 17 שעות שבועיות, לא כולל שאר המקצועות.

זה אומר שלא היו לי יותר מידי חלונות, וכמו שכבר אמרתי - הרבה לחץ.

אם אני אחליט לוותר על מחול אז אני מתלבטת אם ללכת לסוציולוגיה במקום, או בכלל ללכת לביוטכנולוגיה.

סוציולוגיה נמשע לי ממש מעניין, וזה רק שעתיים שבועיות ככה שזה פותר לי את בעיית הלחץ. חוץ מזה אם אני ימשיך עם זה אז זה יותר עוזר בהמשך מאשר מחול..

וביוטכנולוגיה נשמע בסדר. לא הכייי מעניין בעולם אבל לא משעמם ברמות. ואומרים שהמורה מדהימה, ואצלי זה ממש תלוי במורה.

הבעיה שאני תקועה בזה. כי ביוטכנולוגיה תופס את השלוש מגמות ואני לא יכולה לבחור משהו אחר למקרה שאני רוצה להחליף מגמה. וחוץ מזה, אני תמיד ירגיש שאני הייתי נהנת במחול פי 100.

 

בעע אני רק חושבת על זה ונהיה הרגשה מגעילה.

זה כל כך קשה לבחור.

אני צריכה להחליט אם ללכת על היכולת שלי, או עם הרצון וההנאה, שיכולה להסתבר כמשהו נוראי בגלל הלחץ שיהיה בעקבותה.

:/ .

 

ובכלל לא התחלתי לחשוב על מי מהחברים אני רוצה לבחור.

אני רק בטוחה שאני בוחרת בהגר.

על השאר אני לא סגורה.. כי אין לי עוד חברה ממש ממש טובה שאני בטוחה שאני רוצה להיות איתה בכיתה.

את השאר אני אולי אבחר לפי המגמות שהם יבחרו... לא יודעת:/.

נכתב על ידי a littel angel , 7/3/2008 14:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





956

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa littel angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a littel angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)