לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


its just my life

Avatarכינוי:  amm....a girl!!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אממ עשיתי מבחן פוזה


http://roev.mustigman.com/p/posor.html">
http://roev.mustigman.com/p/posor_pic/rock.jpg">


זה מה שיצא לי

 

רוקר!

 

הינה קישור

 

http://roev.mustigman.com/p/posor.html

 

אז מה שלכם?

 

אם לא רואים אני אישם גם ברשימות

 

נכתב על ידי amm....a girl!! , 29/8/2007 10:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נדיר ומוזר!


וואי איזה יפה רק עכשיו ניכנסתי

 

הביתה מי שיחה עם ויאולטה

 

זה נדיר דיברנו יותר מי חמש מילים בלי קללות!

ונידמה לי השלמנו אז אני עכשיו מוחקת את מה שכתבתי עליה

 

וגם עכשיו היתמכרתי לשיר מחר של אבריל יואו!

 

הוא ממש דומה למצב שלי בערך.....

 

טוב נו מה לעשות יאללה ביי

 

נ.ב אני מחליפה עיצוב

 

מחר היה לי פוסט ארוך טוב ביי

נכתב על ידי amm....a girl!! , 27/8/2007 09:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוטושופ בעברית


הורדתי פוטו 8 בעברית

 

וגם היום טיילתי עם יוליה אז יצאתי

 

עם הסקייט ופתאום השכן שלי [לא נותת שם בגלל מישהי] יצא הוא ביקש על הסקייט בסדר נתתי

 

אחר כך דיברנו צחקנו היו צחוקים...

 

גם צילמתי תמונה של שלושתינו....

 

לא יכולתי לשמור את התמונה ולעשות אותה קטנה בפוטו אז עשיתי בצייר...

 



כולנו סתם ידידים טובים מהזה הרבה צחקנו וואי אני עדיין צוחקת כשה אני ניזכרת

 

טוב זהו ביי

 

[אני זאתי שבצד יצאתי זוועה אני חושבת שאני לא פוטוגנית!

 

נכתב על ידי amm....a girl!! , 25/8/2007 15:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

738

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לamm....a girl!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על amm....a girl!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)