לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My diary


היומן שלי, D;

Avatarכינוי:  .Bitch

בת: 29

MSN:  <3





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

עיצוב חדש+ פוסט D;



הרבה זמן לא עדכנתי,
לא היה לי כוח, אבל חשבתי שנעדכן וזה.

אז היום הראשו היה נחמדיק #.
לא למדנו יותר מידי, עכשיו אנחנו כבר מתחילים, ויש שיעורים,
אבל בסדר, לא נורא D;
כבר אין לי הרבה מה לעשות במחשב, אני רק בבלוגים, באייסי, ומסנ
מישהו מעוניין [?]
XP
בכל מקרה, אם אני כבר לא על המחשב,
אז יותר נשקיע בלימודים וכל זה, (=
נקווה ששאני אצליח, ואשתפר , &;;
טופ, אני די חסרת מוזה לכתיבה או משהו כזה,
בא  לי לשנו את הרשימות דדחחווופפפ XO
ערבטופ שיהיה לכם @



נ.ב
השיעמום מתחיל להשפיע מ י ל ה P=

נכתב על ידי .Bitch , 4/9/2007 18:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,423
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)