לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור חיי


כאן סיפור חיי כול יום העדכן אתן לכם יעוץ חמודים שליי אתם לא תתצתערו על כך שעגתם לבלוג שלי

כינוי: 

בן: 28

ICQ: 276085530 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

ביפור חיי


יאו אני מהזה מתגעגע לחברים אין לכם מושג איך טוב בעיקר לבנות אבל מה אני מזבל ת'מוח איללה ביי חמודים שליי מאוהה 3>
נכתב על ידי , 22/8/2007 16:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חיי


יאו איך אני מתגעגע לבית ספר את ישר תקפצו לי אני לא מתגעגע ללימודים אני מתגעגע לחברים בעיקר לחברות בכנות אני יודע שאתם מתגעגים לפחות קצת לבית ספר נו תודו..! טוב מה אני מזבל במוח יאאללה ביי חמודים שליי! 3>
נכתב על ידי , 22/8/2007 15:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארז//הורס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארז//הורס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)