לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המחברת של אלכס


זה צוהר למחברת שלי, המחברת שמלווה אותי מאז שאני זוכרת את עצמי כותבת..מאז אני כותבת, יוצרת, שרה ובעיקר משתדלת להנות מכל זה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008


היי חברים,

אני שמחה לבשר על פתיחתו של האתר הרשמי שלי!!!

ialex.co.il

הבלוג הזה כבר לא יהיה ובמקומו יהיה הבלוג באתר.

תהנו!

נכתב על ידי , 10/11/2008 11:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

תמונה




5,371
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכס אחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכס אחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)