לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אליטל



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

ייאי בלוג ראשנוצ =]


היי

קוראים לי ליטל, חברות שלי קוראות לי ליטלו'ש, או אליטל :)

אני חדשה פה וזהו הבלוג הראשון שלי.

אני בת 22 , עוד מעט 23.

אם אתן שואלות למה פתחתי בלוג? אז התשובה היא כי שניר פתחה בלוג , אני אוהבת אותך מאמי.

אז ככה, אני מנתניה, יש לי שיער שחור, עם צמות, לפעמים אני עושה סיניות לחברות שלי. זה הדבר הכי כיף בבבעוווללם.

אני יודעת לעשות צמות מגיל קטן, מהמכונות הקטנות שקונים בחנויות חח .. עיניים חומות- שחורות..ויש לי קעקוע ברגל שמאל , ליד הקרסול.. קעקוע של אותיות סיניות שאומרות "קופידון"

אני אולי אצלם ויעלה לפה.. רק אם תלמדו אותי איך חח ..

טוב מספיק לבינתיים..

 לכל המעוניינים מסנג'ר -  [email protected]

 

 

נכתב על ידי , 22/8/2007 16:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36

MSN: 




86

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlitalush123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על litalush123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)