לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~מילק-שייק עיר וירטואלית~



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 443966047 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

טוב אני פורשת..=(


חברים...

אני פרשתי מהעיר..

העיר הופכת עכשיו לעזרה לערים וירטואליות..

יש פה דברים שהתאמצתי והתעמקתי למצוא!

אז...תנו קרדיט לאתר טוב?..זה המעט שאני יכולה לבקש..

 

ו..אל תשאלו יותר מדי שאלות..יכול להיות שאני אכנס בזמן הקרוב אבל לא בשביל לעדכן אלא בשביל

לראות את התגובות שלכם..כבר יומיים שאף אחד לא מגיב..זה משגע אותי..

 

טוב..תודה..ולהתראות..

היה נחמד..=)

 

שלכם בפעם האחרונה:

נכתב על ידי , 4/10/2007 20:01  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהלום ב-24/7/2009 09:57
 





4,835
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~מילק-שייק עיר וירטואלית~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~מילק-שייק עיר וירטואלית~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)