לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים מהזווית שלי... עקומה עד כמה שתיהיה..

Avatarכינוי:  DuSiK

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

חולה =\


אוווףףףף!!!!

מצאתי לי את הזמן הכי טוב להיות חולה :S...

 

זה התחיל כך:

יום שישי בערב לדנה הייתה מסיבת יומולדת... כמובן שהיו ריקודים שתייה צחוקים ואוכל של סבתא של דנה.... שכמובן... אין כמו אוכל של סבתא D: ...

לקראת הסוף התחיל לכאוב לי הגרון....אז כשכולם הלכו ל"אפטר פארטי".. ז"א לשבת בפארק קרוב ולגמור את הוודקה שנשארה.... אם נשאר בכלל.. :S...

 

אבל אני ושיר החלטנו ללכת הביתה... את הסיבה של שיר אין לי מושג.. אבל אני ממממשששש לא הרגשתי טוב.....אז פולינה הצטרפה אליי וישבנו בסלון פתחנו את הספה ושבנו לראות TV ולשתות תה חם ^.^ ...

 

ראינו סדרת דוקו על הזין...כן כן....[גיא אם אתה אומר שאני חרמנייה אתה חוטף מכות!-.-"]...אבל זה לא פורנו! זה על פירסינג וקעקועים ומראיינים כל מיני גברים ועל מה שהם חושבים על הגודל והכל.....

 

בקיצור פולינה הלכה בסביבות 1-30 2-00 הביתה...[אני כבר לא שמה לב לשעות בשלוש ימים האחרונים :S]...ואני ישר החלטתי לפרוש למיטה.... משום מה התחלתי להשתעל המון אז שמתי מים לידי....

כל הפאקינג לילה לא ישנתי!!

אני ככה כבר שני לילות... אתמול זה היה השיא!! כאב לי כל הגוף לא יכולתי לזוז... והיה לי חום של 38.5 :|

 

היום הלכתי לרופאה.. תודה לאל זה לא דלקת... ויש מצב שאני אשתפר עד יום שלישי בערב... כי אני צריכה ליסוע לאילת!!!!

רק אני והמשפחה של פולה!.. ארבעה ימים בלי הורים בלי אחים בלי צעקות בלי ריבים ורק כסף לביזבוזים D:

 

בקיצוררר... אני חייבת להבריא עד יום שלישי בערב... או שאני ישנא את עצמי עד סוף החיים!!!

 

יאללה זזתי "להבריא"

בה ביי!! @#$%^&)(*&^#!

 

 

 

נכתב על ידי DuSiK , 9/9/2007 14:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





126
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuSiK אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuSiK ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)