לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים מהזווית שלי... עקומה עד כמה שתיהיה..

Avatarכינוי:  DuSiK

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט ראשון...=]


אוקיי

בואו נגיד..

שהגיע הזמן

שאני אשמור על בלוג אחד שלם להרבה זמן....

 

מאז שהתחלתי בסצינת הבלוגים כבר היו לי כמעט שמונה בלוגים :S.....

אני מקווה שזה ישאר הרבה זמן....

 

אני ינסה לכתוב בו כשתיהיה לי את הכי הרבה מוזה...חח

 

אז.... תכירו אותי איכשהו לאט לאט P:

 

אצלי כבר התחיל בצפר..... אז אני ינסה לעדכן אתכם בדברים שקורים שם...

כי אין כמו תיכון....=]

 

אז יאללה.. אני עפתי... כי אני לבד בבית..P: .....

בעיייי !@#$%)*&^%#

נכתב על ידי DuSiK , 31/8/2007 17:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



126
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuSiK אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuSiK ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)