לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של אפרוחית


בלוג על החיים שלי.... לא יודעת, סתם.... (בלוג זה הוקם רק כי אחי והחברים שלו התחילו לקרוא לי ביומן!!!!)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אני בנהריה!!!!


אני ממש שמחה כי אחרי נסיעה ארוכה בטירוף הגענו לנהריה!!! הבאתי את החברה הכי טובה שלי ואת הלפטופ שלי ליגי!! (:   גם אח שלי הביא חבר אבל זה לא משנה.... בכל אופן תהנו מהכמה ימים הכמעט חארונים של החופש הגדול.....

אוהבת אפרוחית!

נ.ב אני מבקשת שוב שתכתבו לי המלצות לבלוג עיצובים טוב שיעצב לי את הבלוג!(:

תודה שוב!!!!

נכתב על ידי אפרוחית1515 , 23/8/2007 23:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק מזכירה


רק רוצה להזכיר לכם שאני צריכה עצות בקשר למשהו שיכול לעצב לי את הבלוג.... מחכה לתגובות נוספות!

אוהבת אפרוחית!

נ.ב (תמיד יש כזה)  רק רוצה להזכיר שאשתמש בשמות בדויים כדי לא להביך את עצמי, ועוד אנשים שאני מכירה.....

תודה על ההבנה.... אוהבת עוד יותר!!!! אפרוחית!!!!!

נכתב על ידי אפרוחית1515 , 23/8/2007 00:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי!!!


היי אנשים!!!

ברוכים הבאים לבלוג "חייה של אפרוחית"!!!!

אני מקווה שתהנו בבלוג שלי.... אני מתכוונת לכתוב על החיים שלי, סתם כדי לפרוק קצת מתח אבל אף אחד לא צריך להכנס אם לא בא לו..... לי לא אכפת....

אבל אם ממש בא לכם תיכנסו!

יכול להיות שאני גם אכניס לכאן סיפור שאני כותבת אז...

טוב, זה נראה לי מספיק לפוסט ראשון!

אוהבת מאוד אפרוחית

נ.ב משהו מכיר בלוג עיצובים טוב שהוא יכול להמליץ לי עליו? אני צריכה עיצוב של כל הבלוג (גם רשימות) ובנוסף חתימה.... תודה!!!!

נכתב על ידי אפרוחית1515 , 22/8/2007 23:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אפרוחית1515

בת: 29

תמונה




40

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרוחית1515 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרוחית1515 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)