לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KINKY



Avatarכינוי:  NOHOPE

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מה איתנו?


כל יום אני קוראת כתבות שחזרות בYNET על שביתת המורים , הוא אמר ככה והם אמרו בחזרה וכו' וכו' -> לכל כתבה יש הרבה דיעות נזעמות מכל צד , אני לא מנסה להביע עכשיו דיעה , מה שאני רוצה לומר הוא שעם כל המבק בין 2 הצדדים שכחו אותנו לגמרי , את התלמידים , האנשים שבשמם כביכול המאבק , היום הייתה אסיפת הוריםבבית הספר שלי -> התוכנית היא לוותר על חנוכה וקצת מפסח וללמוד במשך כמה חודשים עד 7 וחצי בערב => אם המאבק מוצדק או לא , זה בעיה של המורים והאוצר , לא שלי , כי כמו שהמורים אוהבים לומר הם את הבגרות שלהם כבר עשו , ולהם זה לא יפגע בציונים ובקבלה למקומות האחרים , אבל מה איתנו? הם מנהלים מאבק תקשורתי ממושך ואנחנו יושבים בצד ונפגעים , למה אנחנו לא קמים ועושים משהו ?

אני מדברת לכל אחד ואחת ממכם שלא רוצים להישאר עד 8 בבית הספר , ולעבור את הבגרויות השנה בקושי , לעשות משהו , כי אנחנו בסוף נדפקים...



נכתב על ידי NOHOPE , 15/11/2007 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוליטי לחלוטין -> לאדישים- אולי כדי שתתעניינו ולא תזרקו סיסמאות


וואי , לא כתבתי מלא זמן, אבל יש דברים מרגיזים שמחייבים כתיבה . מחר זהו יום פטירתו של עראפת ולכבוד זה הוקם לזכרו קבר ומגדלור אשר יאיר לכיוון ירושליים . אין לי בעיה אם זה שמכבדים את זכרו , מי אני שאתווכח עם הפלסטינים בעיניין הזה? אבל בואו נדבר דוגרי , זה לא קצת מדאיג אתכם שבונים מגדלור אשר ישא אור לכיוון ירושליים שלנו? , הקשבתי בטלויזיה לחלק מנאומו של אבו מאזן אשר חלק את תקוותו שירושליים תוחזר להם והיא תהפוך לבירת מדינת פלסטין , אז יכול להיות שאני טועה אבל זה לא קצת לא מקובל לנסות ולהגיע לפשרה כאשר נעשים צעדים ואמירות כאלה בולטות לכך שירושלים צריכה להיות מוחזרת לעם הפלסטיני? אני לא יודעת מה אתכם אבל אני לפחות הבנתי שאחנו גרים בישראל כי כאן נמצאת ירושלים , בירתנו , וזה לא קצת מאבד מהפואנטה לגור פה אם ניתן אותה ? כלומר הרי אי אפשר לצפות לעשות הסכם שיחזיק מעמד ברגע שאחד הצדדים שואף ומקווה לקבל את העיר הבירה של המדינה השנייה בעוד שהמדינה מבוססת על קיום העיר הבירה הזו ? לי זה נראה קצת אבסורדי .... מה שעוד לא כל כל נעם לאוזני הוא שלטקס החניכה של הקבר הגיעו לא אחרים מאשר חברי כנסת שלנו , נראה לי שיש בלבול קטן במדינה שלנו , כלומר , למה שחברי כנסת ששייכים למדינת ישראל ואמורים להיות נציגנו ילכו לבקר בקבר של בנאדם שהיה אחראי לרצח של עשרות ישראלים ? למה שהם יעמדו שם ויקחו חלק בטקס בו קורא ראש הממשלה הפלסטיני ( יש מצב שאני טועה בתפקיד D: ) להחזרת ירושליים ? הרי ירושלים נכון לכרגע היא הבירה של מדינת ישראל והם , כנציגי הציבור של המדינה ,לא צריכים לשאוף לכך שהעיר בירה שלנו , העיר החשובה ביותר תישאר אצלנו?

נראה לי שכבר מזמן אבדו פרופורציות במדינה שלנו וכבר מזמן מתחו את גבול הדמוקרטיה וחופש הביטוי יותר מידי, נראה לי שאיבדנו כל קשר למציאות ולמה שמתרחש כי עם כל הכבוד דברים כאלה לא צריכים לקרות , אנחנו נמשיך להישאר אדישים לכך שנציגי ציבור שלנו תומכים באויבנו? או שאנחנו מנסים לעשות הסכמים שככל הנראה לא יחזיקו מעמד? => כנראה שכן כי לא ראיתי יותר מידי אנשים שאכפת להם....

חבל

 

נכתב על ידי NOHOPE , 10/11/2007 20:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






נכתב על ידי NOHOPE , 5/11/2007 21:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNOHOPE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NOHOPE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)