לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Unwritten Letter



Avatarכינוי:  Vanity_x

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חזרתי מהבית חולים . \ ;


לא קרה לי משהו , חס וחלילה

חברה שלי התעלפה , : (

פתאום הכל נראה לי שונה . .

לא כל בני האדם מושלמים .

כן , מסתבר שיש כאלה שכואב להם ,

רע להם ,

עצוב להם .

תמיד שמעתי על בתי חולים -

אמא שלי הייתה אחות בביה"ח ,

ראיתי בחדשות ,

קראתי בעיתונים ,

חברות שלי סיפרו לי ,

ידידים שלי אמרו לי .

אבל אפעם לא באמת הייתי שם x__O

כשנכנסתי זה היה מוזר -

לא כל הקירות לבנים כמו שמראים בסרטים ,

המסדרונות לא מוצפים באנשים פצועים\חולים כמו שכתוב בעיתונים .

נכנסנו למחלקת ילדים . . ,

היה ריח נוראי של תרופות : \

פשוט ישבתי שם וכאב לי לראות את הילדים האלה ששוכבים בבית חולים כ"כ הרבה ימים ,

בזמן שאני פה , בחדר שלי , שוכבת במיטה שלי , רואה טלוויזיה , יוצאת עם חברות .

כמובן שקצת צחקנו , ניסינו לשמח קצת .

העיקר שחברה שלי , זאת שהתעלפה צחקה [ x

יש יותר מדיי רוע בעולם הזה ,

רוע שלא הייתי מודעת אליו כבר הרבה זמן .

ברוך ה' אני בריאה ולא יצא לי להכיר בית חולים מקרוב .

מאחלת לכולכם שתהיו בריאים ((:

 

עכשיו לנושא אחר -

לא כתבתי פה הרבה זמן מהסיבה ש . . .

לא היה לי כוח D ;

הבלוג הזה שרד כבר חודשיים .

אני חושבת שזה דיי מרשים יחסית לילדה שלא משקיעה בכלום .

 



 

נכתב על ידי Vanity_x , 29/10/2007 19:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





710
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVanity_x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vanity_x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)