לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור לפני השינה


סתם פתחתי בלוג כדי שאני אוכל לפרסם ספור שכתבתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בלוג סיפור


פתחתי בלוג כדי שאני אוכל לפרסם את הסיפור שלי..
עוד לא סיימתי לכתוב אותו, אבל חכו בסבלנות (:


אני ליה, בת 16 וחצי מחיפה.
הסיפור לא ממש על המציאות שלי,
אבל הדמות הראשית ממש דומה לי.


את הסיפור אני אפרסם עוד כמה ימים.. אולי שבוע הבא (:

בהצלחה לי P:
נכתב על ידי ליה זאת אני. , 23/8/2007 20:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ליה זאת אני.

בת: 16




78

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליה זאת אני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליה זאת אני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)