לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז איפה הכפתור שלך?

יום הולדת שמחAvatarכינוי:  מנהלת כפתורי לינקוק (ע"ר)

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חופשה.


הבלוג יוצא לחופשה.. עדיין לא ברור מתי אני יחזור. עצוב
אני ממש מתלבטת בקשר לבלוג הזה.. אה? אבל בינתיים אני לא

סוגרת.. אני פשוט יוצאת לחופשה. אז מי שביקש כפתור לינקוק
ולא קיבל- מצטערת, אבל ייקח זמן עד שהוא יקבל.. אוף

זהו.
חופשת סוכות שמחה שתהיה לכם. סבבי

קול לולה

נכתב על ידי מנהלת כפתורי לינקוק (ע"ר) , 26/9/2007 07:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיר שני- בלוג עידוד ב-30/9/2007 16:59
 



פרוייקט אחלה שבוע - פרוייקט חדש ונחמד. שווה כניסה (:


שלום לכם בלוגרים חביבים (:
רציתי להתנצל על הפוסטים האחרונים,
ש-מה לעשות, היו דיי מאכזבים.. לא?
בכל מקרה, ברגע זה בדיוק הם הפסיקו להיות כאלו,
כי בפתח מחכה פרוייקט מקסים,

יאפ (:
טוב אז זה העמוד שהולך להסביר על כל הפרוייקט.. קבלו אותו:
רעיון הפרוייקט-

רעיון הפרוייקט הוא להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין.
חשבתי הרבה על מה לעשות בפרוייקט, והחלטתי שבמקום לעשות
משהו נגד [נגד תגובות נאצה, נגד הקפצות וכו'] נתחיל את השנה
בצורה חיובית- עם פרוייקט למען חיוך.
מה עושים בפרוייקט?
קודם כל, נרשמים. לאחר מכן, בכל פעם שתהיה משימה חדשה [בערך כל יום]

אני יודיע לכם בבלוג או באימל, ונעשה את המשימה ביחד.

אלו יהיו משימות קלות במיוחד, רק בשביל להעלות חיוך על פני הבלוגרים החביבים-
לדוגמא, להגיב ברכה נחמדה בשם הפרוייקט, להמליץ על בלוגים יפים ועוד הרבה דברים.
כמה זמן יארך הפרוייקט ומתי הוא יתחיל?
הפרוייקט יארך שבוע, בין ה- 23/9 ל- 29/9.
איך נרשמים?

פשוט מאוד. הקמתי טבעת, שנקראת -כמה מפתיע- פרוייקט אחלה שבוע. היא בקטגוריה
"אני והגלשן" בטבעות. פשוט תרשמו לטבעת וכך תהיו רשומים לפרוייקט.
[אני כבר רשומה לטבעת P: -> ]
מה יוצא לי מזה ומה יוצא לכם מזה?
הרעיון העיקרי של הבלוג הוא ללא פרסום. זאת אומרת שאם אתם כותבים פוסט בבלוג

שלכם על הרעיון ועל הפרוייקט, אתם לא חייבים לתת לי קרדיט או לינקוק. כמובן שאל תקחו את
הקרדיט לעצמכם, אבל אתם גם לא חייבים לתת אותו לי. ואותו הדבר לכם- אני יפרסם בבלוג שלי
את רשימת הרשומים לפרוייקט, אבל לא יותר מזה.
למה?
כדי שהמטרה להעלות חיוך תהיה מטרה נקייה- ללא עוד כל מיני מטרות שלא רצויות
בפרוייקט זה [העלאת התגובות, העלאת הכניסות וכו'].
רוצים לפרסם את הפרוייקט?
רק שימו את אחד הכפתורים הבאים, או הכינו כפתור בעצמכם ושימו בבלוג שלכם:
 
יש לכם שאלה?

תוכלו לפנות אליי בתגובות.

זהו. מקווה שתירשמו ><

נכתב על ידי מנהלת כפתורי לינקוק (ע"ר) , 17/9/2007 20:41  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מונסטון ב-11/2/2008 20:38
 



כפתורים של טינקרבל ושל "שנות השבעים"|מבצע x2


היי לכם בלוגרים יקרים שלי (:
מה שלומכם?

היום הבאתי לכם כמה דברים:
קודם כל, נשאר מקום אחרון מהמבצע שבפוסט למטה,
שהועבר לפה:

כתום- 468648
ירוק- 381112
ורוד- 464598
כחול- 459058


כפתורי תוכנית הטלוויזיה המעולה "שנות השבעים". אני התמכרתי (:
[הכפתורים היישר מפה.]
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
     

ההזמנות שלכם >> בעריכה שתהיה לפוסט הזה. תתכנוננו (:
סורי על העיכוב.. כפיצוי קבלו עוד כפתורים P:


51 כפתורי טינקרבל, מפה.
תהנו (:

                 

     

           

     

        


 

ציטוט מהיום בבצפר:
-נראה אותך אומרת שזה לא מגניב! [מצביעה על קלמר מגניב במיוחד]
-זה לא מגניב.

-אה.
[נראה אתכם אומרים שזה לא העלה חיוך על פניכם] D:

לסיום, מבצעון:

1.  2.  3.  4.  5.
1-
2-
3- 426016
4- 466569
5-

קרדיט עליו לנועה המקסימה מפה, שמעצבת לי עכשיו
את הבלוג השני שיעלה בקרוב (:

עריכה:
כמו שהבטחתי, הנה ההזמנות שלכם:
 
  [ לדעתי זה יצא לא משו, אז הכנתי גם את זה:]
 [ביקשת עוד אחד עם תמונה מסויימת ולא שמת תמונה.. תשימי ואני אכין]

מקווה שאהבתם.. אם יש בעיה >> פנו אליי בתגובות (:
++בקרוב פוסט חדש
עם ספיישל מיוחד++

נכתב על ידי מנהלת כפתורי לינקוק (ע"ר) , 16/9/2007 15:22  
1925 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PxMXnQPhOv ב-25/10/2013 18:30
 



לדף הבא
דפים:  

3,025

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלת כפתורי לינקוק (ע"ר) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלת כפתורי לינקוק (ע"ר) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)