לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

N עזרה לבלוגים


בלוג שעוזר לבלוגים! פשוט וקל..

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

עוזבות אבל לא בדיוק..


שלום לכולם!

חשבנו שאם הבלוג הזה נצליח להישאר הרבה והצלחנו אבל לא בדיוק,

פרשנו באמצע להמון זמן וכול הדברים שעשינו בפוסטים כבר לא פה כי מחקנו את כול הפוסטים-

לכן גם החלטנו לעשות בלוג חדש אם שם חדש, עיצוב חדש ועוד הרבה הפתעות שתראו בהמשך..

אם מישהו\מישהי ירצו את הבלוג החדש תיפנו אלינו בתגובות וניתן לכם אותו ושם תוכלו לקבל כמו שקיבלתם פה ואפילו יותר,

אנחנו מצפות שאחרי שנפרסם פה את הבלוג יהיה עוד, ועוד תגובות וכניסות.

__________________________________________

תגידו שלום לאנה,

היא עוזבת את הבלוג ועוברת לבלוג אישי, והיא פורשת מכול הבלוגים העוזרים שלה..

היא רוצה להגיד לכם משהו:

שלום קוראים יקרים שלי-

לא הכרתם אותי מספיק בפוסטים כי כבר אין לי הרבה כ"כ זמן כמו שיש לצליל.

אני נורא מצטערת שזה קורה ושצליל שמעה שאני רוצה לפרוש היא אמרה שעכשיו יהיה לה ממש קשה בלעדיי,

כי אנחנו חברות באותה כיתה ואנחנו מכירות מהבצפר אז יהיה לה קצת קשה בבלוג החדש שהיא מתכננת לכם..

היה לי יומולדת לפני כמה ימים ורק אז הבנתי שבכלל אין לי זמן ואני לא מספיק מבינה בשביל להיות בבלוג עזרים\עיצובים.

אז לכן אני מחליטה לפרוש.

אולי בקרוב אם אני ירצה אני יבקש מצליל שתפרסם את הבלוג האישי שלי,

אבל כרגע אני לא רוצה.

תמשיכו להגיב, ולהיכנס כמו תמיד[=

וחברים שלי,

חג שמייח וכשר.

I love you!

מוואאאה!

אנה.

_____________________________________________

חג שמייח וכשר לכולם[:

תגיבו בבלוג החדש כשהוא יהיה.

אוהבות אותכם,

אנה וצליל[:

נכתב על ידי , 19/4/2008 16:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרנו!!|2-ביקורות|מבצע חדש!.


שלום לכולם,

שיו, כמה זמן לא הייתי פה.

והחלטנו לחזור,

אנחנו לא ניהיה פה תמיד כי אין לנו הרבה זמן, אבל נשתדל להיות פה כמה שיותר בשבילכם.

בפוסט הקודם ראיתי שהגבתם יחסית הרבה אז החלטתי לעשות עיצוב חדש ולפי דעתי יפה אפילו מהקודם.

אז אתם מוזמנים להגיב בפוסט הזה ולהמשיך להנות כמו שידעתם להנות גם קודם מהבלוג..

ועוד כמה פרטים שרצינו להגיד לכם-

1.מחקנו את כ-ו-ל הפוסטים הקודמים אזל תמיד תוכלו להנות מהפוסטים שיהיו..

2.כול מי שהזמין עיצוב\ביקורת-

ביקורת זה יהיה בפוסט הזה אבל עיצובים שנתנו לנו את כול הפרטים יהיה בפוסט הבא.

אבל עיצובים שלא קיבלנו אליהם את כול הפרטים,

תיקחו בחשבון שהם לא יהיו כ"כ מהר מוכנים.

ושתדעו אין לנו מסנג'ר, מי שרוצה שיפנה אלינו במ'ס אייסיקיו הזה:

240980692

או באימייל הזה:

[email protected]

וגם יש לי שוקס מי שרוצה אותו שיפנה אליי באייסיקיו\באימייל.

2.שינינו את אופן הביקורות ויהיו שם דברים שונים, שאותם תוכלו לראות בביקורות שיהיו..

3.המפעלים נפתחו כולכם יכולים לבוא ולהזמין עיצובים\ביקורות..

ושוב-

לכתוב לנו את כול אופן ההזמנה, אחרת ייקח לנו הרבה יותר זמן להכין לו את זה וחבל.

הזמנתם 2 ביקורות בפוסט הקודם..

אחד של שיוווש

ושל גל, בעלת המחסן.

בגלל ששיווש הזמינה קודם אז שלה יהיה קודם,

הנה הביקורת שלה-

כובע גרב

שם הבלוג-כובע גרב,

שם מקורי יחסית, לא ראיתי הרבה בלוגים שכאלה..

9 מתוך 10

כינוי-כובע גרב,

השם של הבלוג והכינוי לא צריכים להיות אותו השם.

7 מתוך 10

עיצוב הבלוג-

מותאם לצבעים שבתמונה הראשית,

הכול מאוד מסודר.

עיצוב יפה מאוד.

10 מתוך 10

רשימות-

מסודרים מאוד,

הפוסטים והרשימות תואמים בינהם,

יפה מאוד.

אבל יש קצת מאוד דברים חשובים המופעים ברשימות,

כדי להוסיף.

8 מתוך 10

כמות התגובות בפוסט-

בפוסטים של החודש האחרון [4 פוסטים]

היה לך-51 תגובות.

זה יפה מאוד יחסית למספר הפוסטים.

10 מתוך 10

הפוסטים-

כתובים בשפה גבוהה מאוד.

אבל מ'ס הפוסטים קטן מאוד.

7 מתוך 10

בלוג שהוא..

ביקורות\עיצוב\עזרה\אישי\סיפורי\בישול\אחר-פרט.

סיכום-

קיבלת 51 נקודות מתוך 60.

הבלוג יפה, מושקע, את כותבת בו הרבה, עיצוב יפה.

שפת כתיבה גבוהה, והתנהגות יפה למגיבים.

אבל כדי להוסיף עוד ועוד דברים שהבלוג יתפתח עוד יותר.

את חייבת ללנקק אותנו בפוסט הבא שלך\ברשימות.

יפה מאוד.

המחסן שלי

שם הבלוג-המחסן שלי,

שם מקורי מאוד שמסביר מה יש בבלוג עצמו.

10 מתוך 10

כינוי-גל, בעלת המחסן.

קשור לשם הבלוג וגם השם שלך נמצא בו.

10 מתוך 10

עיצוב הבלוג-

הצבעים לא הכי קשורים אחד לשני,

וגם לא מותאמים לתמונה הראשית.

תמונה ראשית יפה, תמונה קשורה לקיץ.

6 מתוך 10

רשימות-

מסודרות, קשורות לפוסטים, כולל את כול הדברים הקשורים לעזרה.

10 מתוך 10

כמות התגובות בפוסט-

בפוסטים מהחודש האחרון [3-פוסטים]

קיבלת 85 תגובות, מ'ס מרשים יחסית ל-3 פוסטים.

10 מתוך 10

הפוסטים-

כתובים בשפה גבוהה,

עם מפרידים וכול העזרים שכול בלוגר צריך.

10 מתוך 10

בלוג שהוא..

ביקורות\עיצוב\עזרה\אישי\סיפורי\בישול\אחר-פרט.

סיכום-

56 מתוך 60

בלוג עוזר, מושקע, עיצוב יפה.

כתיבה בשפה גבוהה, כולל את כול העזרות שצריך,

את חייבת ללנקק אותנו בפוסט הבא שלך\ברשימות.

יפה מאוד.

מבצע!

יש פרס אחד שהוא לקבל מאיתנו קישור לבלוג שלו+חתימה בצבעי הבלוג שלו..

1.2. 3. 4. 5.6.

*מה שמודגש פנוי*

רוצו להירשם!

נכתב על ידי , 13/4/2008 08:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,034

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות N עזרים[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות N עזרים[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)