לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ARMAGEDON



Avatarכינוי:  HEARTAGRAM

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

כמה שירים שכתבתי


אהבה מלחמה רצח ובגידה

מנסה להיסתתר מהחיים ביזה פינה

אבל זה לא מצליח

מחקה לשינוי אבל הוא לא מגיע

המציאות מאכזבת אבל אלו החיים

אם נימאס לך מהם אז תינעץ בהם סכין

החיים בוגדים בך אב לאל תותר

המציאות קשה אבל צריך להיתגבר

אם תיגמור איתם הכאב לא יאלם

שום דבר לא יפתר אתה פשות תמשיך ליסבול במקום אחר

אם אתה לא מצליח להיתגבר על זה לבד

אז תימצה לך אוזר תדבר תיתחבר אל תיסגר

אם תיסתתר בפינה שום דבר לא יפתר

על הכאב לא קל להיתגבר

 

 

הולך ברחובות החשוכים אין אנשים

מחפש תיקווה אבל מוצה רק אכזבה

אפילו חברה שלי אותי נטשה

אין אהבה לא חיבה נשארה בליבי רק השינאה

החברה היחידה שנותרה לי זאת האכזבה

ממשיך ללכת מחפס מקום להיסתתר

דימאה נופלת לי למראה להב הסכין הקרה

אומר תפילה לפני הסוף

כותב פתק למי שנישאר קרוב

מניף את הסכין

ותוך שתי שניות מוצה את אצמי בשלולית של דם באמצה הרחוב

 

 

אהבה זה דבר ניפלא

כאשר אתה מוצה את אצמך בשפל המדרגה

תמיד יש מישהו לידך שיגיד לך מילה טובה

שירים אותך כל פעם שאתה נופל

יחלוק איתך את הכאב שבלב

כשיש אהבה אתה לא תימצה את אצמך לבד בודד איפשהו בפינה

תיתאודד בחור האהבה זה בר ניפלא

האהבה זה חומר שמרפה את הנשמה

המילים היפות חודרות אליה

כמו קרן אור בזריכה

ומחממות אותך

אז תמיד תזכור אהבה זה טוב

וטוב צריך לשמור קרוב

 

 

מקוה שנהנתם ושתבואו לבקר שוב בבלוג שלי

 

 

נכתב על ידי HEARTAGRAM , 18/12/2007 13:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



186
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHEARTAGRAM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HEARTAGRAM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)