לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

METAPUNK




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט לפנות בוקר,,,


יום חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא

 

למרות שצריך עוד זהו,,,,,,

 

חחח הייתי צריך לצאת לרכב בשטח,,, וקמתי הפוך הלכתי משינה,,,,,, לא רכבתי איזה חודש וקצת בשטח,,,וכע גם היום לא יצאתי,,,,

טוב לא נורא במילא רציתי להתאבד,,, חחייייחחחיייי

 

ושוב,,,,

יום חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא

 

 

ולכל אלה שלא מסכימים איתי אז,,,, שיהיה לכם  בכיף,,, שיהיה יום חרא גם לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

טוב מספיק עם הטימטום,,,,,

 

הפעם ניתן ראיון עם,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Still Ramains

 

מרואין: Jordan Whelan, גיטריסט להקת Still Remains

לאחר יום מסעיר של חיפושים הצלחנו לתפוס את ג'ורדן וולנד, גיטריסט להקת המטאלקור המצליחה Still Remains לשיחה נוקבת על הצלחת הלהקה ועל אלבומה החדש The Serpent שיצא בחברת Roadrunner. שיחה על מסקרה, על דת' מטאל שבדי, על הקהל האמריקאי הקריר ועל סיפור ההצלחה הכי גדול של מישיגן מפיו של גיטריסט... רק בן 22.


שלום ג'ורדן, קודם כל, מה שלומך ואיך אתה מרגיש ?

הכול בסדר ! אנחנו בעיצומו של סיבוב ההופעות, בדיוק עולים על האוטובוס להופעה נוספת בצפון המדינה, אתה יודע, עובדים קשה כדי להרוויח את כספנו, אבל מנסים להפיק את מירב ההנאה שבדבר. אנחנו מאד מתרגשים מסיבוב ההופעות החדש שלנו, אנחנו מקדמים את האלבום החדש שיצא ממש בתחילת השבוע שעבר, שנקרא The Serpent, שהוא האלבום השני שלנו.


שמעתי שהאלבום קצר הצלחה מרובה בזמן קצר במיוחד, ידוע לך כמה הוא מכר ?

האמת לא, אני כל הזמן בהופעות מאז שהאלבום יצא, אבל חבריי ללהקה מדווחים שהוא צולח הצלחה מרובה גם במצעדים וגם במכירות, יש לך מושג אולי ?


ממה ששמעתי, הוא הגיע למקום השלישי באזורכם במרכז ארה"ב בפריצה אדירה, ושאר המכירות היו עד 13,700 עותקים בשבוע אחד.

וואו ! זה די הרבה, לא נראה לי שידעתי שמדובר בהצלחה כזאת. אנחנו ממש גאים באלבום הזה, עבדנו עליו המון, וזה נראה לי משתלם.


בתור מי שהוגדרו כ"להקת המטאלקור הייחודית של רודראנר" – מה דעתך, ג'ורדן, על שאר הלהקות בז'אנר המדובר – אתה אוהב בכלל את ז'אנר המטאלקור ?

שמע, באופן בסיסי אני אוהב כל מוזיקה טובה, אבל אני מאד אוהב את הז'אנר הזה. אנחנו מרגישים מאד נוח לכתוב מחוץ לגבולות של ז'אנר מקובע, אנחנו נמצאים 3 שנים כבר בסיבובי הופעות, ואנחנו כותבים את החומר שלנו הרבה מאד בזמן הטור, ללא כל הגבלה רעיונית של "זה מטאלקור" ו"זה יותר אינדי". אנחנו פשוט כותבים מה שנשמע לנו טוב. אני באופן אישי מאד אוהב מטאלקור ודת' מלודי.


שמע, בעבר כששמעתי אתכם בפעם הראשונה אני קיבלתי רושם של להקת מטאלקור מהוקצעת שמשלבת בשכל שימוש בקלידים. אנשים כינו אתכם בתור "שילוב בין Machine head לבין In flames" אבל אני חושב שיש לכם נפח שיותר פונה למיינסטרים, במיוחד באלבום החדש. לאילו להקות אתה שומע שמשווים אתכם הרבה ?

מצחיק שאתה אומר את זה, Machine head ו-In flames הן שתי הלהקות האהובות עלי. במיוחד In flames. אנחנו כולנו בהרכב שומעים המון את הלהקות האלה, את Machine head במיוחד לאחרונה מאז שעשינו איתם טור וזה מאד מחמיא לנו להיות מושווים אליהם. רוב חברי הלהקה שומעים בעיקר את הלהקות האלה, וגם Bullet for my Valentine וגם Stone temple pilots. אנחנו מושווים אליהם הרבה פעמים גם כן, אבל זה הכול בגדר המחמאה.


לדעתי אתם הרבה יותר קרובים למיינסטרים מהלהקות הנ"ל, במיוחד בלוק שלכם. מה פתאום התחלתם להתלבש כמו My Chemical Romance ? מזה זה המסקרה הזאת מתחת לעיניים ?

(צוחק) כנראה זה נשאר לנו מגיל 13 שהיינו פריקים קטנים שאהבו דום מטאל ובלאק מטאל. אני יכול להבין למה אנשים חושבים שפנינו לכיוון יותר מיינסטרים. באלבום החדש שלנו יש הרבה פחות גראולים והרבה יותר שירה נקייה גם של טי ג'יי הסולן וגם בליווי הגיטריסט השני שלנו, אנחנו נותנים דגש גדול יותר על השירה – ולא נותנים לגיטרה ולקלידים לדבר לבדן מבחינת מלודיה והרמוניה. זה פשוט מוזיקה שנשמעת לנו יותר טוב ופחות מונוטונית מרק גראולים כל הזמן – למרות שגם הייתה שירה נקייה סימלית באלבום הראשון שלנו, Of Love And Lunacy. בגדול אני חושב שפשוט שיפרנו את מה שהיה לנו באלבום הקודם, לא נפלנו לתסמונת "האלבום השני" – ולקחנו את זה לכיוון שכולם יאהבו, גם קהל חדש שלא הכיר אותנו ומחפש משהו עדין יותר ממה שעשינו עד כה, וגם הקהל הנוכחי שלנו.


מדברים על האלבום הקודם, הוא היה באמת סימן היכר של הז'אנר המדובר. אני פניתי לשמוע את השיר Blossom, The witch מתוך האלבום הזה אחרי ששמעתי שהשתתפת בפרוייקט של Roadrunner All-star sessions לכבוד 25 שנות קיום החברה, בשיר Army of the sun.

כן, זה היה רוב פלין בכבודו ובעצמו שאמר למנהלים של הפרוייקט שהוא רוצה אותי בשיר הזה, קראו לי ונסעתי לשלושה ימים בפלורידה להקליט את השיר. זו הייתה חוויה מאד מרגשת וממש התרגשתי לעבוד במקביל עם רוב ועם החברים מ-Bloodsimple, אבל מה שהיה יותר מרגש זו הייתה ההופעה החד פעמית בניו-יורק – שם ממש יצא לי להיפגש במרוכז עם כל אגדות המטאל ולהכיר המון אנשים חדשים ! היו שמועות שההופעה הזו צולמה ל-DVD, אני מאד מקווה שתצוץ לי ההזדמנות לראות את זה שוב כי זה פשוט היה כיף שלא מהעולם הזה, לנגן עם כל השמות הגדולים האלה.


איזו הופעה לדעתך, ג'ורדן, היית מסמן בתור ההופעה החשובה או הטובה ביותר שלך עם הלהקה ?

זה קל. ההופעה בבריקסטון שבלונדון לפני כמעט שנתיים. זו גם הייתה הופעת Sold out, ובמקום כמו בריקסטון זה אומר 5,000 איש, וגם חגגתי אז יום הולדת 21 על הבמה (צוחק)


21 ? אז בעצם אתה יותר קטן ממני ! אני בן 24

אמממ... כן, אני יותר קטן, אני בדרך ל-23.


וואו, לא עיכלתי את זה בעצם שאת האלבום הראשון שלכם ברודראנר הוצאתם שלאף אחד מכם עוד אין גיל 20. איך זה להיות רוקסטאר בגיל כל כך צעיר ?

לא הייתי קורא לזה רוקסטאר, למרות שבמישיגן ממנה אני בא אנחנו יחסית מאד פופולארים, וכבר מזהים אותנו ברחובות, אבל שמע, זו בעצם להקה מבית הספר תיכון שלנו שפשוט המשכנו והשקענו בזה עד הסוף. כמובן שכשחתמנו ברודראנר והבנו שהכל הולך להשתנות מעכשיו – זה קיבל תפנית שונה לגמרי.


אני יכול רק לדמיין, ספר לי בבקשה על הערב הזה שבו התקשרו אליך ואמרו לך שקיבלתם את הדיל ברודראנר

וואו, אני זוכר את זה ממש במעורפל כי זה לווה אחר כך בהרבה חגיגות ואלכוהול (צוחק), אבל טי ג'יי התקשר אליי ואמר לי שקיבלנו את הדיל והתרגשתי כמו ילד קטן ! ישר התקשרתי לכל החברים שלי ולכל קרובי המשפחה וסיפרתי להם. היינו אז במשא ומתן עם 5-6 חברות, אבל כמובן שרצינו את רודראנר ואנחנו כל כך שמחים שזה הסתדר כל כך טוב.


איך החיים שלך בעצם השתנו מאז שהוצאתם אתם Of love and lunacy ?

מדובר בשינוי מוחלט ! כל מה שחלמתי עליו בעצם התחיל לקרות ולהתממש. חלמתי על להופיע במועדונים גדולים – קיבלתי את זה ! על לבלות עם חברים שלי בטור-בס ענק – קיבלתי גם את זה ! הופעות בפסטיבלים ובמועדוני ענק עד למעריצות קטנות בנות 12 – זה פשוט חלום שמתגשם. זה גם גרם לי להתבגר מאד מהר – למרות הגיל הצעיר שלי, של כולנו, אנחנו מאד השתפשפנו עם עולם המוזיקה בארה"ב, אנחנו הרבה פחות תמימים כיום.


להיות כזה סטאר בגיל כזה, לא נותר לי דבר מלבד לקנא.

אנחנו עדיין לא הלהקה –הכי- גדולה בז'אנר בארה"ב, אתה יודע. יש עדיין את Bullet from my Valentine הבריטים שהם ענקיים בארה"ב, וגם את Avenged sevenfold ואת Trivium שמאט אפילו יותר צעיר ממני. הוא בקושי בן 21, ומחזיק כבר 3 אלבומים בדיסקוגרפיה !


אין ספק שנעשה לכם עוול. כששואלים אותי איך Still Remains נשמעים, אני אומר תמיד "כמו Avenged sevenfold, רק טובים".

(צוחק) תודה, בן אדם ! זה ממש מצחיק. אנחנו האמת חברים טובים של Trivium ושל Bullet for my Valentine – עשינו איתם סיבובי הופעות משותפים ואנחנו בקשרים ממש טובים. עם קצת מזל – אנחנו נוכל להתקיים מהמוזיקה לחלוטין כמוהם בבוא הזמן.


זה בהחלט חלום לכל מוזיקאי באשר הוא. מדברים על חלומות, כשרק התחלת לנגן, איזו להקה גרמה לך לקחת גיטרה ולומר לעצמך "אני רוצה להיות גיטריסט כמו הבחור הזה !"?

אני חייב להגיד ג'ספר מ-In flames ללא ספק. קניתי את Colony קצת אחרי שהוא יצא, ואז ישר אחריו את Whoracle ואת Clayman ועד היום אני לא מפסיק לשמוע אותם, פשוט אלבומים אדירים.


איך In flames באמת מתקבלים בארה"ב ? הרי הם להקה אירופאית, ובסופו של דבר, קהל הבית שלהם הוא באירופה.

להקות אירופאיות, גם אלה שהשפיעו על הלהקות הגדולות בארה"ב, תמיד מתקבלות כ-Underground בארה"ב. אבל זה לא רק בגלל שהם אירופאיות, זו פשוט תרבות המטאל בארה"ב – ואני יכול לתת לך פשוט דוגמה משלנו. אנחנו באירופה הרבה יותר גדולים ממה שאנחנו בארה"ב. היחס שם הרבה יותר טוב, האנשים שם פשוט יותר אוהבים את המוזיקה הזאת. בארה"ב זה הכל עניין של טרנד אני מניח.


ראיתי ממש אתמול את הוידאו שלכם במייספייס לשיר Stay Captive ונראה לי שהצלחתי להבין את המשמעות של הקליפ, אך לדעתי הוא לא מתאים ב-100% לקונספט של השיר. מה אתה אומר על הוידאו והאם זו הייתה חוויה לצלם את זה ?

בנוגע להתאמה אל השיר, אני חושב שהבמאי פשוט נתן לזה את הספין שלו על המילים. זה בסופו של דבר עוסק במערכת יחסים תקועה שבני הזוג מנסים לגרום לזה לעבוד וזה לא הולך. זה די מתאים.


חבל רק על כמויות האביזרים החשמליים והאוכל שנזרקת שם סתם ככה.

(צוחק) כן, לא בדיוק היינו שם כשזה קרה, אבל אני יכול להבין למה אתה מתכוון.


איזה שיר של Still Remains אתה הכי אוהב מהאלבום שלכם, אבל שלצערך הוא בקושי נכנס לסט-ליסט של ההופעות ? ובמקביל, מה השיר שאתה מת להוציא מהסט-ליסט אבל כולם מתעקשים להשאיר אותו ?

השיר האהוב הוא Sleepless nights alone מהאלבום החדש שלנו. פשוט הקלידים הגיטרה והשירה –הכל משתלב שם כל כך טוב לדעתי שחבל שאנחנו בקושי מבצעים אותו בהופעה חיה. בנוגע לשיר שכבר מעיק עלי – ללא ספק מדובר ב-Recovery – שהוא שיר טוב, זה השיר שהשיג לנו את הדיל עם חברת התקליטים, אבל כתבנו אותו לפני 4 וחצי שנים ,אנחנו מתים להוריד אותו מהפלייליסט אבל הקהל כל הזמן מבקש אותו (צוחק).


אל תקח את זה אישית כמובן, אבל לדעתי הדבר הכי טוב שעשיתם זה העיבוד הנהדר ל-Head like a hole של Nine Inch Nails - NIN מופיעים ממש חודש פה בישראל, וזה בהחלט נתן לי אינטרפטציה חדשה לשיר שאני כבר מכיר לא מעט זמן. אולי אפילו מתעלה על המקור, לדעתי הצנועה.

תודה רבה, קודם כל. אני אישית מאד אוהב את העבודה של רנזור – אבל רצינו לתת לזה לכבוד האוסף המיוחד של מגזין Kerrang! גרסה משלנו. אז שחטנו את השיר והפכנו אותו לשיר שהוא חצי NIN וחצי Still remains. אני חושב שהוא יכול להיות B-side נהדר, כי אוסף הקאברים של המגזין הופץ בעצם רק בארצות הברית.


אז הרי לך יוזמה – שכנע את חברת התקליטים לעשות גרסה מיוחדת אירופאית או יפנית, או ישראלית אפילו, לאלבום עם השיר הזה. כי גם לשאר העולם מגיע.

יודע מה – זה באמת רעיון ממש טוב, אני אפנה אותו למנהלים שלנו.


ג'ורדן, עכשיו שאתם כבר להקה עם ותק מסוים בשוק האמריקאי, אמנם קטן, אבל קיים, יש איזושהי להקה שאתה רואה בה "להקה אחות" שלכם שנהייתם חברים ממש טובים אחרי ההופעות ?

בסופו של דבר אנחנו די עם הרגליים על הקרקע. אנחנו לא מהלהקות שמסתגרות בטור-בס שלהם כל היום ולא יוצאות עד להופעה. מאד התחברנו עם Machine head בסיבוב ההופעות שלנו איתם, וגם אנחנו כיום חברים טובים של Slipknot, Bullet for my Valentine, Shadows fall. אין אצלנו פוזה כל כך, אנחנו לא תופסים תחת לא על להקות קטנות ובטח שלא על להקות גדולות יותר.


פה נפיל את הפצצה! מה הייתה לדעתך ההופעה הכי גרועה שלך ?

וואו, שאלה מעניינת. אני חייב להגיד, ואני מקווה שזה Off the record פה, כי זה לא נעים לי להגיד את זה כל כך, אבל מול-סיטי בקליפורניה היא ללא ספק ההופעה הכי גרועה שלנו. צילמנו אז קליפ במדבר, והייתה אמורה להיות לנו שם הופעה, אבל בסופו של דבר צילומי הקליפ התארכו עוד ועוד ושכשסיימנו את הקליפ ההופעה בעצם כבר הייתה אמורה להיות בעיצומה אל כיוון סוף הסט וחשבנו שכבר מוותרים על זה, אבל אז ההנהלה אמרה לנו לארוז את הדברים וללכת להופיע. קודם כל , מעבר לעובדה שהגענו מותשים, הגענו איזה 6 שעות אחרי ההופעה! היו שם איזה 20 אנשים שנשארו, וגם הם נשארו בטעות נראה לי...


לזה אני קורא Hardcore fans ! "מה אתה עושה פה ? ההופעה הייתה לפני יומיים ?" "לא אכפת לי, אני עדיין נשאר !"

(צוחק צחוק היסטרי) וואו, הלוואי וזה היה ככה, הופענו בתכלס מול אולם ריק. 20 האנשים האלה שכן היו שם ממש לא התעניינו בהופעה, הם נשארו ממש מאחורה ולא התקרבו בכלל לבמה והיה חלל ריק עצום בינינו לבינם. אבל לנו זה לא מפריע... אנחנו ננגן מול 5000 איש או מול 5 אנשים אותו הדבר, ב-150% אנרגיה ועוצמה, ואני חושב שההופעה הזאת זו ההוכחה.


אז בוא אלינו לישראל, נעשה לך חוויה מתקנת. אצלנו הלהקה הכי קטנה זוכה ליחס של מלכים.

רגע, אתה מישראל ? זה יסביר את המבטא !(צוחק) וואו, פעם ראשונה שמראיינים אותי מישראל ! לא ידעתי בכלל שיש שם קהילת מטאל !


יש גם יש, אנחנו לא מנותקים מהעולם לחלוטין, לא בעידן האינטרנט בכל אופן ! יש לנו גם נציגים מקומיים אצלכם בחברה בשם Betzefer, אתם בסופו של דבר Label-mates! תבדוק אותם!

אני אבדוק. אני בדרך כלל חוקר עמוק כשזה מגיע למטאל, אני מבטיח לחפש עכשיו אחרי להקות מישראל !


אתה לא תתחרט על זה, וגם לא תתחרט אם תגררו את התחת שלכם לפה ותעשו הופעה. קהל כזה אוהב לא ראית בחיים.

אם אתה אומר, עכשיו אני חייב לדבר עם החברה שלי ועם ההנהלה בנושא. תמסור ד"ש חם לכל מי שבישראל ושומע Still remains !

נכתב על ידי Omer_XD , 25/8/2007 06:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Omer_XD

בן: 30

ICQ: 207952059 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOmer_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Omer_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)