לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

METAPUNK




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

האגודה לבעלי השיער הזוועתי,,,,,,, זה לא מצחיק! זה עצוב =,[


בעקבות מצב השיער שלי הבוקר ומצב השיער של אתי[אסתר]{תמיד}{{ווקשה אל תהרגי אותי}}

פתחנו את הבלוג בשם!

 

xXהאגודה לבעלי השיער הזוועתיxX

 

ו ל=א זה ל=א מ=צ=ח=י=ק זה ע=צ=ו=ב,,,,,,

 

אני יכניס קישור אליו בצד ואז תיכנסו ותראו איזה פיגור,,,,, וזה עצובבבבבבב!!! [מי שלא הבין מה עצוב זה זאסתא{אתי} כל כך ממפגרת שבאמת עשתה את זה,,,, אב מה לעשות נזרום עם זה,,,,,,,

 

וכ=ן אני גאה בשיער שלי!!!   לאאאאאא סתתםםם בצחוקקקקקקקקקקק,,,,,,,,

 

אם היא רשמה זה לא אומר שאני מסכים איתה אתם יודעים,,,,,, קיצר ני מכניס קישור ותראו!

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=463217

 

 

 

בייייי כוללללםםםםםםם תמממממוווווווותתתתתוווווווווו לא אמן! XD

נכתב על ידי Omer_XD , 25/8/2007 13:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Omer_XD

בן: 30

ICQ: 207952059 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOmer_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Omer_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)