לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

METAPUNK




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

האגודה לבעלי השיער הזוועתי,,,,,,, זה לא מצחיק! זה עצוב =,[


בעקבות מצב השיער שלי הבוקר ומצב השיער של אתי[אסתר]{תמיד}{{ווקשה אל תהרגי אותי}}

פתחנו את הבלוג בשם!

 

xXהאגודה לבעלי השיער הזוועתיxX

 

ו ל=א זה ל=א מ=צ=ח=י=ק זה ע=צ=ו=ב,,,,,,

 

אני יכניס קישור אליו בצד ואז תיכנסו ותראו איזה פיגור,,,,, וזה עצובבבבבבב!!! [מי שלא הבין מה עצוב זה זאסתא{אתי} כל כך ממפגרת שבאמת עשתה את זה,,,, אב מה לעשות נזרום עם זה,,,,,,,

 

וכ=ן אני גאה בשיער שלי!!!   לאאאאאא סתתםםם בצחוקקקקקקקקקקק,,,,,,,,

 

אם היא רשמה זה לא אומר שאני מסכים איתה אתם יודעים,,,,,, קיצר ני מכניס קישור ותראו!

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=463217

 

 

 

בייייי כוללללםםםםםםם תמממממוווווווותתתתתוווווווווו לא אמן! XD

נכתב על ידי Omer_XD , 25/8/2007 13:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט לפנות בוקר,,,


יום חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא

 

למרות שצריך עוד זהו,,,,,,

 

חחח הייתי צריך לצאת לרכב בשטח,,, וקמתי הפוך הלכתי משינה,,,,,, לא רכבתי איזה חודש וקצת בשטח,,,וכע גם היום לא יצאתי,,,,

טוב לא נורא במילא רציתי להתאבד,,, חחייייחחחיייי

 

ושוב,,,,

יום חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא

 

 

ולכל אלה שלא מסכימים איתי אז,,,, שיהיה לכם  בכיף,,, שיהיה יום חרא גם לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

טוב מספיק עם הטימטום,,,,,

 

הפעם ניתן ראיון עם,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Still Ramains

 

מרואין: Jordan Whelan, גיטריסט להקת Still Remains

לאחר יום מסעיר של חיפושים הצלחנו לתפוס את ג'ורדן וולנד, גיטריסט להקת המטאלקור המצליחה Still Remains לשיחה נוקבת על הצלחת הלהקה ועל אלבומה החדש The Serpent שיצא בחברת Roadrunner. שיחה על מסקרה, על דת' מטאל שבדי, על הקהל האמריקאי הקריר ועל סיפור ההצלחה הכי גדול של מישיגן מפיו של גיטריסט... רק בן 22.


שלום ג'ורדן, קודם כל, מה שלומך ואיך אתה מרגיש ?

הכול בסדר ! אנחנו בעיצומו של סיבוב ההופעות, בדיוק עולים על האוטובוס להופעה נוספת בצפון המדינה, אתה יודע, עובדים קשה כדי להרוויח את כספנו, אבל מנסים להפיק את מירב ההנאה שבדבר. אנחנו מאד מתרגשים מסיבוב ההופעות החדש שלנו, אנחנו מקדמים את האלבום החדש שיצא ממש בתחילת השבוע שעבר, שנקרא The Serpent, שהוא האלבום השני שלנו.


שמעתי שהאלבום קצר הצלחה מרובה בזמן קצר במיוחד, ידוע לך כמה הוא מכר ?

האמת לא, אני כל הזמן בהופעות מאז שהאלבום יצא, אבל חבריי ללהקה מדווחים שהוא צולח הצלחה מרובה גם במצעדים וגם במכירות, יש לך מושג אולי ?


ממה ששמעתי, הוא הגיע למקום השלישי באזורכם במרכז ארה"ב בפריצה אדירה, ושאר המכירות היו עד 13,700 עותקים בשבוע אחד.

וואו ! זה די הרבה, לא נראה לי שידעתי שמדובר בהצלחה כזאת. אנחנו ממש גאים באלבום הזה, עבדנו עליו המון, וזה נראה לי משתלם.


בתור מי שהוגדרו כ"להקת המטאלקור הייחודית של רודראנר" – מה דעתך, ג'ורדן, על שאר הלהקות בז'אנר המדובר – אתה אוהב בכלל את ז'אנר המטאלקור ?

שמע, באופן בסיסי אני אוהב כל מוזיקה טובה, אבל אני מאד אוהב את הז'אנר הזה. אנחנו מרגישים מאד נוח לכתוב מחוץ לגבולות של ז'אנר מקובע, אנחנו נמצאים 3 שנים כבר בסיבובי הופעות, ואנחנו כותבים את החומר שלנו הרבה מאד בזמן הטור, ללא כל הגבלה רעיונית של "זה מטאלקור" ו"זה יותר אינדי". אנחנו פשוט כותבים מה שנשמע לנו טוב. אני באופן אישי מאד אוהב מטאלקור ודת' מלודי.


שמע, בעבר כששמעתי אתכם בפעם הראשונה אני קיבלתי רושם של להקת מטאלקור מהוקצעת שמשלבת בשכל שימוש בקלידים. אנשים כינו אתכם בתור "שילוב בין Machine head לבין In flames" אבל אני חושב שיש לכם נפח שיותר פונה למיינסטרים, במיוחד באלבום החדש. לאילו להקות אתה שומע שמשווים אתכם הרבה ?

מצחיק שאתה אומר את זה, Machine head ו-In flames הן שתי הלהקות האהובות עלי. במיוחד In flames. אנחנו כולנו בהרכב שומעים המון את הלהקות האלה, את Machine head במיוחד לאחרונה מאז שעשינו איתם טור וזה מאד מחמיא לנו להיות מושווים אליהם. רוב חברי הלהקה שומעים בעיקר את הלהקות האלה, וגם Bullet for my Valentine וגם Stone temple pilots. אנחנו מושווים אליהם הרבה פעמים גם כן, אבל זה הכול בגדר המחמאה.


לדעתי אתם הרבה יותר קרובים למיינסטרים מהלהקות הנ"ל, במיוחד בלוק שלכם. מה פתאום התחלתם להתלבש כמו My Chemical Romance ? מזה זה המסקרה הזאת מתחת לעיניים ?

(צוחק) כנראה זה נשאר לנו מגיל 13 שהיינו פריקים קטנים שאהבו דום מטאל ובלאק מטאל. אני יכול להבין למה אנשים חושבים שפנינו לכיוון יותר מיינסטרים. באלבום החדש שלנו יש הרבה פחות גראולים והרבה יותר שירה נקייה גם של טי ג'יי הסולן וגם בליווי הגיטריסט השני שלנו, אנחנו נותנים דגש גדול יותר על השירה – ולא נותנים לגיטרה ולקלידים לדבר לבדן מבחינת מלודיה והרמוניה. זה פשוט מוזיקה שנשמעת לנו יותר טוב ופחות מונוטונית מרק גראולים כל הזמן – למרות שגם הייתה שירה נקייה סימלית באלבום הראשון שלנו, Of Love And Lunacy. בגדול אני חושב שפשוט שיפרנו את מה שהיה לנו באלבום הקודם, לא נפלנו לתסמונת "האלבום השני" – ולקחנו את זה לכיוון שכולם יאהבו, גם קהל חדש שלא הכיר אותנו ומחפש משהו עדין יותר ממה שעשינו עד כה, וגם הקהל הנוכחי שלנו.


מדברים על האלבום הקודם, הוא היה באמת סימן היכר של הז'אנר המדובר. אני פניתי לשמוע את השיר Blossom, The witch מתוך האלבום הזה אחרי ששמעתי שהשתתפת בפרוייקט של Roadrunner All-star sessions לכבוד 25 שנות קיום החברה, בשיר Army of the sun.

כן, זה היה רוב פלין בכבודו ובעצמו שאמר למנהלים של הפרוייקט שהוא רוצה אותי בשיר הזה, קראו לי ונסעתי לשלושה ימים בפלורידה להקליט את השיר. זו הייתה חוויה מאד מרגשת וממש התרגשתי לעבוד במקביל עם רוב ועם החברים מ-Bloodsimple, אבל מה שהיה יותר מרגש זו הייתה ההופעה החד פעמית בניו-יורק – שם ממש יצא לי להיפגש במרוכז עם כל אגדות המטאל ולהכיר המון אנשים חדשים ! היו שמועות שההופעה הזו צולמה ל-DVD, אני מאד מקווה שתצוץ לי ההזדמנות לראות את זה שוב כי זה פשוט היה כיף שלא מהעולם הזה, לנגן עם כל השמות הגדולים האלה.


איזו הופעה לדעתך, ג'ורדן, היית מסמן בתור ההופעה החשובה או הטובה ביותר שלך עם הלהקה ?

זה קל. ההופעה בבריקסטון שבלונדון לפני כמעט שנתיים. זו גם הייתה הופעת Sold out, ובמקום כמו בריקסטון זה אומר 5,000 איש, וגם חגגתי אז יום הולדת 21 על הבמה (צוחק)


21 ? אז בעצם אתה יותר קטן ממני ! אני בן 24

אמממ... כן, אני יותר קטן, אני בדרך ל-23.


וואו, לא עיכלתי את זה בעצם שאת האלבום הראשון שלכם ברודראנר הוצאתם שלאף אחד מכם עוד אין גיל 20. איך זה להיות רוקסטאר בגיל כל כך צעיר ?

לא הייתי קורא לזה רוקסטאר, למרות שבמישיגן ממנה אני בא אנחנו יחסית מאד פופולארים, וכבר מזהים אותנו ברחובות, אבל שמע, זו בעצם להקה מבית הספר תיכון שלנו שפשוט המשכנו והשקענו בזה עד הסוף. כמובן שכשחתמנו ברודראנר והבנו שהכל הולך להשתנות מעכשיו – זה קיבל תפנית שונה לגמרי.


אני יכול רק לדמיין, ספר לי בבקשה על הערב הזה שבו התקשרו אליך ואמרו לך שקיבלתם את הדיל ברודראנר

וואו, אני זוכר את זה ממש במעורפל כי זה לווה אחר כך בהרבה חגיגות ואלכוהול (צוחק), אבל טי ג'יי התקשר אליי ואמר לי שקיבלנו את הדיל והתרגשתי כמו ילד קטן ! ישר התקשרתי לכל החברים שלי ולכל קרובי המשפחה וסיפרתי להם. היינו אז במשא ומתן עם 5-6 חברות, אבל כמובן שרצינו את רודראנר ואנחנו כל כך שמחים שזה הסתדר כל כך טוב.


איך החיים שלך בעצם השתנו מאז שהוצאתם אתם Of love and lunacy ?

מדובר בשינוי מוחלט ! כל מה שחלמתי עליו בעצם התחיל לקרות ולהתממש. חלמתי על להופיע במועדונים גדולים – קיבלתי את זה ! על לבלות עם חברים שלי בטור-בס ענק – קיבלתי גם את זה ! הופעות בפסטיבלים ובמועדוני ענק עד למעריצות קטנות בנות 12 – זה פשוט חלום שמתגשם. זה גם גרם לי להתבגר מאד מהר – למרות הגיל הצעיר שלי, של כולנו, אנחנו מאד השתפשפנו עם עולם המוזיקה בארה"ב, אנחנו הרבה פחות תמימים כיום.


להיות כזה סטאר בגיל כזה, לא נותר לי דבר מלבד לקנא.

אנחנו עדיין לא הלהקה –הכי- גדולה בז'אנר בארה"ב, אתה יודע. יש עדיין את Bullet from my Valentine הבריטים שהם ענקיים בארה"ב, וגם את Avenged sevenfold ואת Trivium שמאט אפילו יותר צעיר ממני. הוא בקושי בן 21, ומחזיק כבר 3 אלבומים בדיסקוגרפיה !


אין ספק שנעשה לכם עוול. כששואלים אותי איך Still Remains נשמעים, אני אומר תמיד "כמו Avenged sevenfold, רק טובים".

(צוחק) תודה, בן אדם ! זה ממש מצחיק. אנחנו האמת חברים טובים של Trivium ושל Bullet for my Valentine – עשינו איתם סיבובי הופעות משותפים ואנחנו בקשרים ממש טובים. עם קצת מזל – אנחנו נוכל להתקיים מהמוזיקה לחלוטין כמוהם בבוא הזמן.


זה בהחלט חלום לכל מוזיקאי באשר הוא. מדברים על חלומות, כשרק התחלת לנגן, איזו להקה גרמה לך לקחת גיטרה ולומר לעצמך "אני רוצה להיות גיטריסט כמו הבחור הזה !"?

אני חייב להגיד ג'ספר מ-In flames ללא ספק. קניתי את Colony קצת אחרי שהוא יצא, ואז ישר אחריו את Whoracle ואת Clayman ועד היום אני לא מפסיק לשמוע אותם, פשוט אלבומים אדירים.


איך In flames באמת מתקבלים בארה"ב ? הרי הם להקה אירופאית, ובסופו של דבר, קהל הבית שלהם הוא באירופה.

להקות אירופאיות, גם אלה שהשפיעו על הלהקות הגדולות בארה"ב, תמיד מתקבלות כ-Underground בארה"ב. אבל זה לא רק בגלל שהם אירופאיות, זו פשוט תרבות המטאל בארה"ב – ואני יכול לתת לך פשוט דוגמה משלנו. אנחנו באירופה הרבה יותר גדולים ממה שאנחנו בארה"ב. היחס שם הרבה יותר טוב, האנשים שם פשוט יותר אוהבים את המוזיקה הזאת. בארה"ב זה הכל עניין של טרנד אני מניח.


ראיתי ממש אתמול את הוידאו שלכם במייספייס לשיר Stay Captive ונראה לי שהצלחתי להבין את המשמעות של הקליפ, אך לדעתי הוא לא מתאים ב-100% לקונספט של השיר. מה אתה אומר על הוידאו והאם זו הייתה חוויה לצלם את זה ?

בנוגע להתאמה אל השיר, אני חושב שהבמאי פשוט נתן לזה את הספין שלו על המילים. זה בסופו של דבר עוסק במערכת יחסים תקועה שבני הזוג מנסים לגרום לזה לעבוד וזה לא הולך. זה די מתאים.


חבל רק על כמויות האביזרים החשמליים והאוכל שנזרקת שם סתם ככה.

(צוחק) כן, לא בדיוק היינו שם כשזה קרה, אבל אני יכול להבין למה אתה מתכוון.


איזה שיר של Still Remains אתה הכי אוהב מהאלבום שלכם, אבל שלצערך הוא בקושי נכנס לסט-ליסט של ההופעות ? ובמקביל, מה השיר שאתה מת להוציא מהסט-ליסט אבל כולם מתעקשים להשאיר אותו ?

השיר האהוב הוא Sleepless nights alone מהאלבום החדש שלנו. פשוט הקלידים הגיטרה והשירה –הכל משתלב שם כל כך טוב לדעתי שחבל שאנחנו בקושי מבצעים אותו בהופעה חיה. בנוגע לשיר שכבר מעיק עלי – ללא ספק מדובר ב-Recovery – שהוא שיר טוב, זה השיר שהשיג לנו את הדיל עם חברת התקליטים, אבל כתבנו אותו לפני 4 וחצי שנים ,אנחנו מתים להוריד אותו מהפלייליסט אבל הקהל כל הזמן מבקש אותו (צוחק).


אל תקח את זה אישית כמובן, אבל לדעתי הדבר הכי טוב שעשיתם זה העיבוד הנהדר ל-Head like a hole של Nine Inch Nails - NIN מופיעים ממש חודש פה בישראל, וזה בהחלט נתן לי אינטרפטציה חדשה לשיר שאני כבר מכיר לא מעט זמן. אולי אפילו מתעלה על המקור, לדעתי הצנועה.

תודה רבה, קודם כל. אני אישית מאד אוהב את העבודה של רנזור – אבל רצינו לתת לזה לכבוד האוסף המיוחד של מגזין Kerrang! גרסה משלנו. אז שחטנו את השיר והפכנו אותו לשיר שהוא חצי NIN וחצי Still remains. אני חושב שהוא יכול להיות B-side נהדר, כי אוסף הקאברים של המגזין הופץ בעצם רק בארצות הברית.


אז הרי לך יוזמה – שכנע את חברת התקליטים לעשות גרסה מיוחדת אירופאית או יפנית, או ישראלית אפילו, לאלבום עם השיר הזה. כי גם לשאר העולם מגיע.

יודע מה – זה באמת רעיון ממש טוב, אני אפנה אותו למנהלים שלנו.


ג'ורדן, עכשיו שאתם כבר להקה עם ותק מסוים בשוק האמריקאי, אמנם קטן, אבל קיים, יש איזושהי להקה שאתה רואה בה "להקה אחות" שלכם שנהייתם חברים ממש טובים אחרי ההופעות ?

בסופו של דבר אנחנו די עם הרגליים על הקרקע. אנחנו לא מהלהקות שמסתגרות בטור-בס שלהם כל היום ולא יוצאות עד להופעה. מאד התחברנו עם Machine head בסיבוב ההופעות שלנו איתם, וגם אנחנו כיום חברים טובים של Slipknot, Bullet for my Valentine, Shadows fall. אין אצלנו פוזה כל כך, אנחנו לא תופסים תחת לא על להקות קטנות ובטח שלא על להקות גדולות יותר.


פה נפיל את הפצצה! מה הייתה לדעתך ההופעה הכי גרועה שלך ?

וואו, שאלה מעניינת. אני חייב להגיד, ואני מקווה שזה Off the record פה, כי זה לא נעים לי להגיד את זה כל כך, אבל מול-סיטי בקליפורניה היא ללא ספק ההופעה הכי גרועה שלנו. צילמנו אז קליפ במדבר, והייתה אמורה להיות לנו שם הופעה, אבל בסופו של דבר צילומי הקליפ התארכו עוד ועוד ושכשסיימנו את הקליפ ההופעה בעצם כבר הייתה אמורה להיות בעיצומה אל כיוון סוף הסט וחשבנו שכבר מוותרים על זה, אבל אז ההנהלה אמרה לנו לארוז את הדברים וללכת להופיע. קודם כל , מעבר לעובדה שהגענו מותשים, הגענו איזה 6 שעות אחרי ההופעה! היו שם איזה 20 אנשים שנשארו, וגם הם נשארו בטעות נראה לי...


לזה אני קורא Hardcore fans ! "מה אתה עושה פה ? ההופעה הייתה לפני יומיים ?" "לא אכפת לי, אני עדיין נשאר !"

(צוחק צחוק היסטרי) וואו, הלוואי וזה היה ככה, הופענו בתכלס מול אולם ריק. 20 האנשים האלה שכן היו שם ממש לא התעניינו בהופעה, הם נשארו ממש מאחורה ולא התקרבו בכלל לבמה והיה חלל ריק עצום בינינו לבינם. אבל לנו זה לא מפריע... אנחנו ננגן מול 5000 איש או מול 5 אנשים אותו הדבר, ב-150% אנרגיה ועוצמה, ואני חושב שההופעה הזאת זו ההוכחה.


אז בוא אלינו לישראל, נעשה לך חוויה מתקנת. אצלנו הלהקה הכי קטנה זוכה ליחס של מלכים.

רגע, אתה מישראל ? זה יסביר את המבטא !(צוחק) וואו, פעם ראשונה שמראיינים אותי מישראל ! לא ידעתי בכלל שיש שם קהילת מטאל !


יש גם יש, אנחנו לא מנותקים מהעולם לחלוטין, לא בעידן האינטרנט בכל אופן ! יש לנו גם נציגים מקומיים אצלכם בחברה בשם Betzefer, אתם בסופו של דבר Label-mates! תבדוק אותם!

אני אבדוק. אני בדרך כלל חוקר עמוק כשזה מגיע למטאל, אני מבטיח לחפש עכשיו אחרי להקות מישראל !


אתה לא תתחרט על זה, וגם לא תתחרט אם תגררו את התחת שלכם לפה ותעשו הופעה. קהל כזה אוהב לא ראית בחיים.

אם אתה אומר, עכשיו אני חייב לדבר עם החברה שלי ועם ההנהלה בנושא. תמסור ד"ש חם לכל מי שבישראל ושומע Still remains !

נכתב על ידי Omer_XD , 25/8/2007 06:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Fv-for sorrow i cry,,,,,,,,,,


 
כמההה בדיחות,,,,, =]]]]]
 
 
 
1.בחור אחד הולך לדייט. הכל בסדר, פשוט נהדר. לבוש היטב. פתאום רואה מכונה, עליה כתוב: מכונה להרעת מצב הרוח. הבחור הסתקרן, חשב, מה כבר יכול להרע לי את מצב הרוח, הכניס מטבע, פתאום נשפך עליו דלי של חרא.
הוא נורא כועס, מצב הרוח על הפנים, ומסביבו מתחילים להתווסף כל מיני אנשים סקרנים ומתחילים לצחוק עליו.
פתאום הוא מבחין במכונה שעליה כתוב: המכונה להעלאת מצב הרוח. הוא חשב, מה כבר יכול להעלות לי את מצב הרוח עכשיו? אבל, בכל זאת הכניס מטבע. דליים של חרא נשפכו על האנשים שצחקו עליו...


2.גבר ואישה מעורבים בתאונת דרכים נוראית. שתי המכוניות הרוסות לגמרי ולמרבה הפלא אף אחד מהם לא נפגע!
לאחר ששניהם יוצאים בזחילה מהמכוניות אומרת האישה:
"אתה גבר.. זה מעניין... ואני אישה... תראה את המכוניות שלנו! לא יאומן הן ממש הרוסות - ואנחנו בכלל לא פגועים!!
זה בטח סימן "מלמעלה" שאנחנו צריכים להישאר ידידים ולחיות ביחד בשלווה עד סוף ימי חיינו!"
הגבר הרגיש קצת נבוך ואמר:
"נכון זה באמת סימן "מלמעלה", אני מסכים לגמרי!"
האישה אומרת:
"תראה הנה עוד נס! המכוניות הרוסות לגמרי אבל בכל זאת נשאר לי בקבוק יין שלם!!
זה בטח סימן מלמעלה. מישהו רוצה שנשתה אותו ולחגוג את מזלנו!"
היא מושיטה את הבקבוק לגבר, הוא מהנהן בראשו, פותח את הבקבוק, שותה חצי ומחזיר לאישה.
האישה לוקחת את הבקבוק, סוגרת אותו מהר, ומחזירה לגבר.
הגבר שואל: "את לא שותה?"
לא חמודי, ענתה, עכשיו אני מחכה למשטרה...



3.שני אנשים הולכים ברחוב, האחד רזה מאד והשני שמן מאד.
השמן אומר לרזה: "מי שרואה אותך חושב שיש רעב
בארץ", והרזה עונה
לו: "ומי שרואה אותך
מבין למה..."


4.שימי תבורי הולך להופעה בכלא בבאר שבע. אחרי ההופעה ניגש אליו אחד מהאסירים ואומר לו:"שימי איך אני מעריך אותך יש לי את כל הדיסקים שלך,את הקלטות שלך,את הסלון שלך,את הוידאו שלך,את המקרר שלך..."



5.דייג ופרופסור שטים בסירת הדייג .
הפרופסור:"סלח לי,האם אי פעם למדת פיזיקה?"
הדייג:"לא"
הפרופסור:"אז כנראה שהפסדת רבע מהחיים שלך. ומתמטיקה למדת?"
הדייג:"גם לא"
הפרופסור:"אז תדע לך שהפסדת חצי מהחיים שלך! מה עם מחשבים?"
הדייג:"גם לא"
הפרופסור:"אז תתבייש לך! הפסדת שלושה רבעים מהחיים שלך!!"

לפתע מתחילה סופה שמרסקת את הסירה לחתיכות ומעיפה את שני האנשים למים.הדייג שוחה לעבר קרש צף ונתפס עליו בזמן שהפרופסור מתחיל לפרפר.

הדייג:"תגיד לי, אתה יודע לשחות?"
הפרופסור(בולע מים):"ל...ל..לא"
הדייג:"אז אני שמח להודיע לך שהפסדת את כל החיים שלך!!!"


6.אחד חוזר מניו יורק לאחד 4 שנים של שיהיה שם. מתקשר לחבר שלו ואומר לו:"תגיד מה המצב? אני בארץ איך אני מגיע אליך?". החבר אומר לו:"זה פשוט אתה הולך לאלנבי בועט עם רגל שמאל את הדלת הקטנה של השער,אחר כך אתה לוחץ עם הזרת על המספר דירה שלי באינטרקום .אני יפתח לך את הדלת תישען עלייה עם הגב .תלחץ על הכפתור של המעלית עם ארגוף יד שמאל תיכנס למעלית תלחץ על 5 עם המצח צתא מהדלת תגיע לדלת מספר 16 שמה תבעט בדלת ברגל ימין ואני יפתח לך". החבר מניו יורק אומר לו:"תגיד מה קרה כל הבעיטות והאגרופים?" אחרי 4 שנים בניו יורק אתה לא בא בידיים ריקות.?!"


7.איש אחד נכנס לחדר אוכל
ולוקח מרק מדלפק הקבלה. כאשר הוא מתיישב ליד השולחן, הוא נזכר ששכח את הסכו"ם. אבל הוא לא רצה שאף אחד ייקח לו את המרק עד שהוא חוזר, אז הוא שם פתק על השולחן: אני ירקתי לתוך המרק.
כשהוא חוזר עם הסכו"ם, הוא רואה פתק ועליו כתוב: גם אני.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
עכשיו ראיון עם,,,,, Behemoth!!!! =]]]]

 

 


מרואין: Nergal, סולן \ גיטריסט להקת Behemoth

בשלוש השנים האחרונות, Behemoth הייתה ונשארה אחת הלהקות העסוקות ביותר בשטח. כשחבריה לא מופיעים הם מקליטים אלבום וכשהם לא מקליטים אלבום הם... מופיעים. קשה לתפוס איך החבורה הזו מצליחה לשמור על הופעה כל-כך אגרסיבית ומהירה ובאותו זמן לתת שירים מכל התקופות שלה, מימי הבלאק מטאל והדמואים הראשונים ועד לאלבומים החדשים ביותר.

אם כבר דיברנו על האלבומים החדשים, The Apostasy, הוא הכותר האחרון שיצא לחבורת הדת' מטאל הפולנית הזו, ולמרות שהוא לא עבר את הרף ש-Demigod הציב, הוא נחשב ליצירה מעניינת במיוחד המשלבת מרכיבים רבים שעד כה לא נשמעו במוזיקה של הלהקה. קצת לפני שהוא יצא בסוף חודש יוני, תפסנו את Nergal הסולן לשיחה ארוכה, על האלבום החדש, ההשתתפות ב-Ozzfest, ההופעה בישראל ועוד נושאים רבים אחרים... ואפילו קיבלנו איום.


שלום Nergal, אני יודע שקשה לתפוס אותך מכיוון שאתם מופיעים כל הזמן. אתם באמצע איזשהו סיבוב הופעות כרגע?

למעשה יש לנו קצת זמן חופשי, אבל לאחר מכן אנחנו נתחיל את אחד מסיבובי ההופעות הארוכים ביותר שהיו לנו בקריירה. נתחיל עם כמה פסטיבלים באירופה, אז Ozzfest באמריקה, כמה הופעות בפולין, עוד סיבוב הופעות אירופאי, סיבוב הופעות אמריקאי ואז נגיע גם לניו-זילנד וזה יהיה כבר דצמבר. הולך להיות מאד מרגש.


כשנכנסתם לאולפן איי שם בדצמבר, היה לך בטחון רב בשירים ובתהליך ההקלטות. מה גרם לך להישאר שם כל-כך הרבה זמן עד שהיית מרוצה מהתוצאות?

זה פשוט לוקח זמן לסיים דברים. אני אוהב להירגע, אני שונא לעבוד תחת לחץ ולפעמים לוקח לך 100 פעם למצוא את טון הגיטרה הנכון, או את התו הנכון, לפעמים זה לא נשמע מגניב אז אתה עושה את זה עוד פעם... *צוחק*... הכל לוקח זמן. למעשה הבנתי שרוב הזמן עם להקות בלאק מטאל, אנשים רגילים לעובדה שהם מקליטים אלבום תוך 3-4 שבועות, אבל אנחנו ממש לא ככה, Behemoth אוהבים לקחת את הזמן כדי שהדברים יקרו בצורה הנכונה.

אני לא חושב שאנחנו בעצם מקליטים אלבום, אנחנו מייצרים אלבום וזה כל ההבדל. זה אף פעם לא קל, זה אף פעם לא חלק וזה אף פעם לא קורה סתם ככה. כל פעם זה נהיה גרוע יותר כי רמת הציפייה שלנו עולה מאלבום לאלבום, אז זה תמיד קשה לבוא עם רעיונות חדשים וכו'. עם האלבום החדש, The Apostasy, ממש התיש אותנו, בגלל שיש בו מיליון דברים חדשים, כלים חדשים ודברים אחרים שלא השתמשנו בהם בעבר. הכל לוקח זמן באולפן.


בהשוואה לאלבומים הקודמים שלכם, במה The Apostasy שונה בכל הנוגע לתרומה של שאר חברי הלהקה לשירים ולהלחנה?

למען האמת זה פחות או יותר אותו הדבר. אני הבאתי את כל הרעיונות לשולחן ואז החלטנו ביחד לאיזה כיוון ללכת. אני הכותב העיקרי, אבל החבר'ה ממש מנוסים ויש להם טעם טוב, אז זה טוב לעבוד איתם... אני ממש סומך על הדעה שלהם.


האם The Apostasy ממשיך באותו כיוון של Demigod מבחינת קונספט? מה אנחנו יכולים לצפות בכל הנוגע לנושאים וליריקה?

הליריקה תמיד מגוונת ואני חושב שהפעם זה אפילו יותר מב-Demigod. זה מטורף בנאדם, אני מתעסק בהרבה נושאים כאן, מדברים אישיים לדברים בסיסיים. יש לנו שירים כמו "Pazuzu" שנותנים הרגשה כזו, עם מיתולוגיה, היסטוריה וכו', ואז יש לנו שירים כמו "Christgrinding Avenue" או "Kreigphilosophy", שפחות או יותר מדברים על שנאה, או השנאה שלנו כלפי דתות. חוץ מזה יש שירים כמו "Inner Sanctum", שהם יותר השתקפות עמוקה, בצורה רטרוספקטיבית. נראה כי הפעם אנחנו מתעסקים בהרבה יותר דברים.


מהרושם הראשוני שיש לי מהאלבום החדש, אני יכול לשמוע שהכנסתם גישה יותר פרימיטיבית לסגנון הדת' מטאל שלכם, אבל מצד שני, השתמשתם בהרבה השפעות מודרניות ומרכיבים. איך הגיע השינוי הזה? האם זה היה מכוון?

לא ממש. אני חושב שכל מה שעשינו קרה בצורה טבעית - אנחנו אף פעם לא יושבים ומחליטים "טוב נעשה את זה, או את זה". אני אוהב את מה שאמרת לגבי האלבום, בדרך מסוימת הוא יותר ברברי, במיוחד כשאתה שומע את הסאונד והכל, זה מרגיש כאילו הוא יוצא משליטה. מצד שני אבל, יש דברים ברורים שקורים שם, כמו הגישה הבומבסטית-מיליטנטית ואפילו לעיתים אפית, שלקחנו עם האלבום. כמו שאמרתי, יש יותר אטמוספירה קיצונית באלבום: מצד אחד יש לך שירים שיוצאים משליטה, משוגעים ודראסטיים, ואז יש לך שירים יותר גרובים ואטמוספריים. אני חושב שזה איזון מגניב. אני אישית משתעמם אם אלבום הוא רק ברוטאלי מהשניה הראשונה ועד האחרונה, או רק מהיר, בגלל שבסופו של יום זה פשוט איטי וללא דינמיקה. אני חושב שיש דינמיקה מאד טובה באלבום החדש שלנו.


עטיפת האלבום מאד מיוחדת ואני יכול לראות שהיא בעיקר מייצגת את אלת ההינדו קאלי. מה גרם לך לבחור בה להיות על העטיפה?

הייתי בנאפאל לא מזמן וביקרתי שם במקדש קאלי וזה מה שנתן לי השראה להשתמש בדמות הזו כעטיפת האלבום החדש. אני חושב ש-Behemoth תמיד הלכו לכיוון של פגאניזם עם השירים, אבל עם מיתולוגית ההינדו והפנתאון - חשבתי שזה משהו מגניב וחדש. אז כמו שאמרתי, הדמות על העטיפה מייצגת את קאלי, אבל אנחנו תמיד מנסים לקחת את זה לרמה חדשה, לפתח את זה למשהו חדש, לתת לזה איכות חדשה וזה למה עשינו שינוי בפנים של הדמות, שמנו את המסכה שאני משתמש בה בתמונות [הפרומו] וזה נראה מגניב מאד.


יצרתם את הדמות הזו כפסל או שזה עבודה דיגיטאלית?

כן, למעשה זה תמונה של פסל אמיתי. בעבר תמיד עשינו עטיפות דיגיטאליות כמו ב-Demigod או Zus Kia Kultus, שהיו נהדרות כמובן, אבל הפעם החלטנו להשתמש במשהו - כמו גם במוזיקה והכל - שיהיה יותר אורגני.


זה נראה שמאז Satanica אתה משתמש בכל מיני מיתולוגיות שונות וידע בתוך הליריקה שלכם. אילו ספרים השפיעו על כתיבת שירים כמו "Decade Of Therion" או "Vinum Sabbati" מ-Thelema.6?

ההשפעות יכולות לבוא מכל מקום, הן יכולות לבוא מספר שבדיוק קראתי, או מכל מיני חוויות שעברתי, זה תלוי. חלק מהדברים באלבום החדש כתבתי "בצורה אוטומטית", שזה אומר דברים שמגיעים ממך בטבעיות או דברים שהתת-מודע שלך מכתיב לך ואתה פשוט כותב, בלי לחשוב יותר מדי לגבי זה. אבל חלק מהשירים גם הושפעו מספרים שקראתי, או מטיולים שעשיתי ומקומות שראיתי. זה מאד שונה.


שירים כמו "Slaves Shall Serve" מ-Demigod משתמשים בהמון מושגים דתיים מהמזרח התיכון. מה העניין שלך בהיסטוריה המקומית שלנו?

למען האמת, אנחנו לא כמו Nile או Melechesh ולהקות כאלה, Behemtoh לא ממש עוסקים בהיסטוריה. אם אתה מסתכל על השמות המיתולוגיים שלנו , הכישופים והלחשים - אני משתמש בהם מסיבה מסוימת, אני משתמש בהם כדי לבטא את הגישה שלי, את הדעה שלי לגבי משהו, כמו שלמשל אני משתמש בשם הזה [Nergal] כדי לחזק את הרוח... אני מוצא את השם מאד חזק ומאד השראתי. אז אם אני משתמש בחלק מהמושגים והשמות, זה כדי להעביר את הכוח דרכם ופחות או יותר אני משתמש בהם כביטוי. אתה למעשה, צריך להתייחס אליהם יותר כמטאפורה. זה גם למה יש כל-כך הרבה נושאים שונים בליריקה שלנו. עם Nile זה רק לגבי מצרים, עם Melechesh זה בעיקר לגבי שומריה (נראה לי... אני לא מכיר את הלהקה כל-כך טוב)... ואז Behemoth שמים את הכל, בגלל שכל מה שאני מוצא ומעניין אותי כבן-אדם, אני משתמש בו.


בליריקה שלכם יש גם הרבה פניות לכיוון הקבלה. מה דעתך על הכתבים האלו והאם אתה רואה עובדה או כמשהו ספרותי בלבד?

בעקרון, אני תמיד משתדל להתרחק מזה. אנחנו לא השתמשנו בקבלה בעבר, אבל כשכן עשינו בזה שימוש זה היה בגלל קריסטופר (Krysztof Azarewicz) שעזר בכתיבה ל-Behemoth, הוא התעניין ועדיין מאד מתעניין בזה - אז בעיקר ב-Demigod היו לנו הרבה דברים מהקבלה, כמו גם כתב עברי וכו'.


אם כבר מדברים על Demigod, רציתי לדעת על הריף שפותח של השיר "Conquer All", האם זה נוצר כמחווה ללהקת Anthrax והשיר שלהם "Be All, End All" או שהם פשוט מזכירים אחד את השני?

*צוחק*... לא בנאדם, פשוט עשיתי את הריף הזה והוא במקרה נשמע דומה לזה ש-Anthrax השתמשו בו. אתה יודע, אני מאמין שכל ריף למעשה כבר נכתב בעבר... אני לא מכיר כל להקה, אני לא מכיר כל שיר - מכיוון שאם כן הייתי, אז לא הייתי יוצר מוזיקה, כי כל דבר כבר נכתב בעבר. Behemoth היא לא להקה שממציאה או מנסה להיות מקורית רק בשביל להיות מקורית, אני אוהב מוזיקה שאני אוהב להקשיב לה בעצמי וזהו. זה כל מה שאיכפת לי לגביו.


האלבום הזה (Demigod), היה הצלחה עצומה עבור Behemoth. אם אתה מסתכל אחורה על כל מה שעשיתם מאז שהוא שוחרר, האם אתה מרוצה ממה שקרה ללהקה?

בהחלט, זה היה מעבר לציפיות שלי! זה היה הרבה יותר גדול ממה שחשבתי שיהיה.


אתה חושב שעם האלבום החדש אתם תוכלו לקחת את הלהקה אפילו יותר רחוק?

אנחנו כבר לוקחים את זה יותר רחוק מאשר עם Demigod וזה אפילו לא התחיל... *צוחק*... הדבר הכי גדול שאני יכול לחשוב עליו זה Ozzfest, אבל עם האלבום החדש אנחנו השגנו גם הפצה ביפן, מה שלא יכלנו לקבל בעבר כי הם לא אהבו את האלבומים שלנו שם. אז The Apostasy פותח בפנינו כבר הרבה דלתות, כמו שאפשר לראות.


אמרת בעבר שלא תכננת בכוונה לשנות את הכיוון של Behemoth מלהקת בלאק מטאל, ללהקת דת' מטאל. מה אתה אומר או חושב לגבי אנשים שאהבו את מה שעשיתם בשנים הראשונות אבל לא את מה שאתם עושים עכשיו, וההפך?

כשאתם רואים אותנו בהופעה, אתם רואים להקה שמבצעת שירים מתחילת הקריירה שלה, אבל גם מנגנת שירים מהאלבום הכי חדש. אני חושב שעם הלהקה הזו, כדי ללכוד אותה בשלמותה, אתם לא צריכים לחלק את ההיסטוריה שלנו לתקופות - אתם בלאק מטאל, אתם דת' מטאל - הכל רק קטגוריות, הכל תוויות, אנחנו לא צריכים את זה. אני חושב שזה הכל עניין של איכות וכנות, ואנחנו כאלה - אני מכבד כל הבט בלהקה הזו וכל תקופה חשובה לי. אתם יכולים לומר שאנחנו כאלה או כאלה, אבל אני לא חושב שזה נחוץ, אני חושב שאנחנו, כלהקה וכאומנים, מעבר לז'אנרים. אני למעשה אוהב את זה שלאנשים יש בעיה להגדיר את Behemoth... *צוחק*... אני חושב שזה חיובי.


בוא ניגש לעניין. עבר כבר זמן מה מאז ההופעה האחרונה שלכם פה בישראל... מה אתה זוכר מהזמן הזה, מההופעה והטיול שלכם בצפון, בהשוואה לכל המקומות שביקרת בהם בעולם?

אתה צריך לדעת שישראל היא אחד המקומות האהובים עלי. אישית אני חושב שיש לכם את הקהל הכי חם וזו [ההופעה האחרונה] הייתה ההופעה הכי טובה שהייתה לנו שם. ניגנו שם פעמיים ואני הייתי שם 3 פעמים בגלל שעשיתי אז את ההופעה עם Salem - כל 3 ההופעות והאחרונה במיוחד היו נהדרות, אהבתי את זה ואתה יכול לראות שהיה לנו כיף על הבמה. גם הדרך בה אנשים מתייחסים אלינו שם... הייתה לנו קבלת פנים מאד חמה, זה פשוט נהדר. אני גם אוהב לחזור לשם [לישראל] בגלל מזג האוויר, האקלים, אני אוהב אותו כי הוא תמיד נחמד.

חוץ מזה אני גם אוהב את המראות ואת כל הגישה ההיסטורית, שפשוט הופכים את ישראל למקום מושלם לביקור, לא רק בשביל הופעה, אלא גם כתייר. אני אשמח לחזור לשם שוב ואם נקבל את ההזדמנות בעוד כמה שנים, אנחנו בהחלט ניקח אותה, אנחנו בהחלט הולכים לחזור, לנגן עבורכם ולבקר במקומות אחרים. כבר ביקרתי בהרבה מקומות בישראל ואפילו כתבתי שיר על זה, "Christgrinding Avenu" על ישו וירושלים. הפעם ביקרנו בהר מגידו, נצרת וקיסריה - ופשוט נגנבתי. אני אוהב את המדינה הזו בנאדם!


אני זוכר שלקחת תמונה בירושלים עם צלב ענקי מעץ שהפכת אותו... השתמשת בה באיזושהי צורה?

*צוחק*... לא, לא לא... אבל אני חושב שזו הייתה תמונה מגניבה.


האם זה רק במקרה או שאתם מתכננים לבוא לפה תמיד לפני שיוצא לכם אלבום חדש? זה קרה גם לפני שיצא לכם Demigod.

כן זה רק מקריות... אני מצטער אבל מאיזושהי סיבה אנחנו מקבלים את ההצעות האלה בזמן ממש לפני שאלבום חדש יוצא, אני לא יודע למה, אבל אני שמח דווקא כי יצא לנו לנגן שירים מהאלבום [החדש] ואני לא יודע מתי תהיה הפעם הבאה שנוכל להגיע לישראל - אולי בקיץ הבא - וזה מרגיש כמו המון זמן, אז אני שמח שעשינו את זה. העניין במצב שלכם זה שהוא לא יציב וכבר הוזהרנו מיליון פעמים שאם אנחנו עושים את ההופעה, צריך לוודא שזה הזמן הנכון ואין מלחמה. בעבר, הורים לא רצו שהילדים שלהם ילכו להופעות בגלל שזה סיכון גבוהה ובישראל אי אפשר אף פעם לדעת - אז אם קיבלנו הזדמנות לעשות הופעה, אני חושב שאנחנו צריכים לעשות אותה, כי אנחנו לא יכולים לדעת מה העתיד יביא.


בשעה שהאלבומים שלכם מאד מהירים, מה שאולי לחלק מהאנשים נראה כעבודת אולפן קשה, אתם למעשה מצליחים להכפיל את המהירות שלכם במהלך הופעה. איך אתם מצליחים לעשות את זה? אילו אמצעים אתם לוקחים כדי להיות כאלה קיצוניים על הבמה?

זה נכון! *צוחק*... אני לא יודע אילו אמצעים אנחנו לוקחים, זה פשוט האדרנלין, הטסטוסטרון - זה מה שעושה את המוזיקה לכלכך מטורפת בהופעה. אני רואה את הקהל, אני רואה את הבחורות בקהל ואת כל הפרצופים והחום ואז אני "פאקינג" משתגע - כמו כל אחד מחברי הלהקה. זה לא ניתן לעצירה, זה לא ניתן לשליטה.


איך אתה מרגיש לגבי ההשתתפות שלכם ב-Ozzfest השנה?

בנאדם, זה החלום... זה כמו חלום שהתגשם, מה אני יכול לומר, אני לגמרי בהלם, אני מאד מתרגש להיות חלק מסיבוב ההופעות המגניב הזה ולחלוק את הבמה עם להקות קטלניות כמו Lamb Of God ו-Hatebreed... זה מגניב. אנחנו גם מנגנים באותו פסטיבל עם אוזי אוסבורן ואנחנו נגיש את המוזיקה הכי כבדה ומשוגעת שידועה לאדם לכל הקהל הזה שאולי אפילו לא יודע למה לצפות מ-Behemoth. זה נותן לנו יותר כוח, זה הולך להיות מטורף ואני לא יכול לחכות שזה כבר יתחיל.


עם כל סיבובי ההופעות וההקלטות, יש לכם זמן כלשהו לחיים אישיים?

לאא... אין לנו זמן לחיים אישיים. אבל אתה יודע, יש משהו בשביל משהו. אני אהיה טיפש אם אני אגיד שאני מתחרט על משהו... אני לא מתחרט על כלום, אני חי את החיים שלי הכי טוב שאני יכול ואני עושה כמיטב יכולתי בכל פעם.


האם יצא לך ללמוד, להקשיב או לפגוש חלק מהלהקות המקומיות שלנו בדרכים?

הייתי בקשר עם כמה להקות. כמובן אני מכיר את Salem, הם אחלה חבר'ה. חוץ מזה יש לי זיכרון רע, אז אני בטח מכיר להקות אבל לא יכול לזכור את השמות שלהן... אה.. יש את Orphaned Land! ולמעשה, הפעם האחרונה ששמעתי אותם הייתה מאד מעניינת - הם עושים מוזיקה טובה, מוזיקה מאד מעניינת.


זה נראה שאתה ממש אוהב את ההשפעות המזרחיות...

אה כן, בהחלט! זה פחות או יותר מה שניסנו לעשות עם The Apostasy. לא רצינו לעשות את זה יתר על המידה, אבל בהחלט אפשר לשמוע שיש כמה דברים מזרחיים באלבום.


טוב זהו לגבי הראיון, יש לך איזשהו איום כלפי האנשים בישראל?

ישראל תמכה בנו המון ואני מקווה שזה לא ישתנה, יש בי אמונה שהאנשים שיקנו את האלבום החדש שלנו לא יתאכזבו ואני מקווה שהם אפילו יאהבו את הלהקה הרבה יותר מבעבר. כל מה שאני רוצה לומר זה תודה לכולכם על הזמן, ההתמדה, התמיכה והאהבה שקיבלנו מכם... אז אני מבטיח לכם, שכולכם הולכים לקבל את זה בחזרה כשהזמן הנכון יגיע.


... עכשיו זה איום! ובכן, תודה על הראיון!

אין בעיה. יום טוב ולהתראות!

נכתב על ידי Omer_XD , 24/8/2007 17:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Omer_XD

בן: 30

ICQ: 207952059 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOmer_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Omer_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)