לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Battle Between Yin and Yang



כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

הרבה זמן


טוב אחרי כל כך הרבה זמן שלא כתבתי כי לא הצלחתי להתחבר קרה הרבה אז אני יקצר...כמו תמיד..

קודם כל כתה י'..כל כך טוב לי פעם ראשונה שכל כך טוב לי בבצפר חוץ מזה שאני לא עם דניאל וזה מוזר מידי..

מתברר שאני תלמיד לא רע בכלל..

צופים..התחלתי להדריך ואני לא אוהב את זה אז אני פורש כנראה..ואז נראה לא יודע מה הולך לקרות..

עשיתי שני עגילים באוזן וסוף סוף מגשים לעצמי חלום..איזה כיףך!!!

בנות...כן בטח אני לא מדבר על זה פה..כי לא יודע מעדיף לא לספר..

לא יודע אני מרגיש פשוט מוזר כי מצד אחד יש לי חברים אבל מצד שני אני מרגיש לבד אז אני ממש לא יודע..

מנסה לשמור על קשר עם אנשים מהחטיבה וכאלו אבל לא יוצא...

יש ילדה אחת שממש מעצבנת אותי אבל היא גם ידידה ממש טובה שלי וזה מוזר שלפעמים היא נחמדה ולפעמים היא ממש אבל ממש לא וזה ממש מעצבן כבר..

אני ממש שמח התחלתי לשמוע עוד להקות המגמה ממש כפיית ואני אוהב את רוב האנשים שם...יש כמה שהורסים...

טוב אין לי ממש מה לכתוב ומי שיודע יודע..

 

תוב כדי שמישהו יגיב

*שמנדלר*

 

נכתב על ידי , 11/11/2008 22:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSandleR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SandleR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)