לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ נוגה


כי יש חיים טובים, ויש חיים רעים, אבל את החיים שלי - לא הכרתם בחיים !

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אח נודניק מעצבן...


לפעמים אתם צריך ללמוד לומר תודה.

תודה שאין לכם אחים קטנים, תינוקיים ונודניקים

שנידבקים אלכם כמו דבק מגע,

ושמגברים על מייפל סטורי כמו אידיוטים 24 שעות ביממה.

ומסתכל על כל הדברים שאתם עושים.

שבוע ראשון >

~מגניב מאוד !~

הכול כ"כ כיף חוץ מהלימודים :\

הכי כיף זה ארוחת הצהרים ! כי היא במשך 55 דקות .

אפשר ללכת לחדר אוכל, אוכלים 20 דקות, נישרה לך חצי שעה+

הפסקה בדשא.

מגניב, נכון ?

סורי על החפירות.

שלכם תמיד...

נכתב על ידי , 11/9/2007 19:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון בתיכון > פאנן XD


היי,

הינה אני לעוד פוסט חביב,

על היום הראשון [ועל הלילה שלו]

בבית הספר שפיה במסגרת מופת.

(נכון שלא הבנתם מילה??!)

"הלכתי לישון מוקדם, ככה ב-9:30

כדי להוסיף את שעות השינה החסרות.

אני זוכרת איך חשבתי לעצמי 'בטח אני

ירדם ממש מהר מרוב עיפות'.

לא הצלחתי להירדם, לקחתי רסק-יו."

"מה זה רסק-יו?"

שאלה אותי שחף [ראו בפוסט הקודם],

"זה תרופה כזאתי שמרגיעה,

ועוזרת להירדם."

"וזה עזר?"

לא." עניתי לשאלה של שחף והמשכתי לספר.

"ניסיתי לישון בכל מיני צורות שונות,

עם הכרית בצד השונה, במיטה השניה,

על הרצפה, אבל כלום !!,

ירדתי למטה, ניסיתי לישון על הספה בממד,

אבל ב-2:00 בלילה, שגילתי

שזה לא עובד, ניסיתי את הספה בסלון.

ב-4:00 בבוקר נירדמתי."

"חחחח.." צחקה שחף.

ואני, היא, עדי וטלי ניכנסנו לכיתה החדשה.

כיתה ז'.

בכיתה היה סבבה.

קיבלתי את המחנכת שאני רוצה (:

הכרנו אחד את השני.

יניב-ידיד שלי משנים קודמות,

לומד איתי באותה כיתה: ז'1,

וזה סבבה D:, רק חבל שהידיד הכי

טוב שלי: ירדן לומד בכיתה המקבילה.. :(

יש בכיתה שלי בנות ממש חמודות.

גם בנים יש קצת בסדר. אני מקווה שבהמשך

אנחנו ניתגבש. כי זה ממש מעצבן

שהכיתה יעני מחולקת ל2 קבוצות.

בנים ובנות.

עוד מעט מקהלה.

יאפידו !

אני מקווה שעפרי והילה (מהכיתה הקודמת שלי)

החליטו בטובם ללכת גם. (אההמ.. עפרי, הילה)

נכתב על ידי , 2/9/2007 15:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש+כיתה ז'> אני בדרך !


קודם כל יש עיצוב חדש.

<סטיגידיט>

יצא לי פסדר.

היום קמתי מוקדם, 8:30

כדאי להיתרגל לקום ב-6:30

כל יום.

ראיתי טלביזיה וחיכיתי שכולם יקומו.

אחרי זה, הלכנו לדואר לראות עם מי אני בכיתה.

(טוב שניזכרנו)

אני היחידה מהבנות מהכיתה שלי שהולכת לבית-

הספר הזה.

היתה לנו מכינה בתחילת החופש הגדול,

ופגשתי שמה 3 בנות חמודות !

אחת: עדי, שהכרתי אותה עוד מריקודי עם,

בכיתה ה'. ממש חמודה !

היא הכירה שתי בנות חמודות מישוב קרוב לשלנו.

היא לומדת איתן בחוות סוסים.

טלי ושחף!

קבענו שכל אחת רושמת את השלושה האחרות,

בדף העדיפיות שמקבלים.

כבר חשבתי שהם בחרו לא ללכת לבצפר הזה כמו

שני ונועה :|

אבל יאפפ! הן הולכות והן באותה כיתה שילי !!

+טרילילילילו+

חחחח, עכשיו אני רגועה!

אחרי זה חזרנו הביתה, התקלחתי, שיחקתי במחשב

ושמעתי ב-mp4.

עכשיו אני כותבת לכם, ומלקקת את הסוכריה

על מקל ששני המאמי הביאה לי יחד עם מכתב.

שני יו אר נאמבר וואן

עכשיו יש לי בקשה קטנטנה.

תגיבו לי על העיצוב שהשקעתי בו שעה וחצי !

[לומרות שלא רואים את זה :| ]

אהה, וגם על הפוסט (:

והפעם לא רק שני !!

חחחח..


 

נכתב על ידי , 1/9/2007 17:27  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





852
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN o G a xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N o G a xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)