לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מים נבעו מן האדמה וסיפורים צצו מן האבנים...

... בלוג של סיפורים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

תשובות לשאלון השבועי


1. האם את נוהגת לקרוא בבלוג של עצמך? האם את עושה זאת לעתים קרובות?
כן...
בד"כ כמה ימים אחרי שאני עידכנתי...
וזה משו חשוב...

2. האם את קוראת מדי פעם את כל הפוסטים שכתבת במשך תקופה ארוכה, בזה אחר זה? אם כן, האם את קוראת אותם מההתחלה לסוף (לפי הסדר שהדברים קרו), או מהסוף להתחלה? אילו מחשבות ותחושות העלתה הקריאה? האם היא גרמה לך להבין טוב יותר את עצמך, או שינויים ותהליכים בחייך?
כע.. אני קוראת אותם מהסוף להתחלה...
ו.. זה סתם מעורר זכרונות..
בד"כ לא נעימים...

3. האם קורה לך הרבה שאת מציצה בפוסט מקרי שכתבת בעבר, בלי לחפש משהו מסוים? איך זה מרגיש?
כע...
ו.. מה זה אמור להרגיש??

4. האם יצא שנזכרת במשהו שקרה לך פעם, וחיפשת את הפוסט שמדבר על כך כדי להיזכר בפרטים, להיזכר ברגשות שלך, או להבין יותר טוב מה קרה ממרחק של זמן?
אההה...
כע...

5. האם את אוהבת לשבת עם חברות ולקרוא יחד בבלוג שלך או בבלוג שלהן? האם אתן עושות את זה כחלק משיחת נפש, או סתם בשביל הכיף?
לא...מממש ממש לא...

6. איפה את כותבת את הבלוג: בחדר שלך? במקום אחר בבית שבו עוברים גם אנשים אחרים? יצא לך לכתוב פוסטים גם מחוץ לבית (למשל בבית ספר או אצל חברות)? מה קורה לרוב ומה יוצא דופן?
פוסטים אני כותבת רק בבית..
בחדר מחשב עם דלת סגורה...

7. האם קורה שאנשים אחרים נמצאים בחדר כשאת כותבת בבלוג? האם קורה שהם מסתכלים על המסך בזמן שאת כותבת? האם כתבת פעם בבלוג כשמישהו אחר השתתף אתך בכתיבה? האם את מוכנה שיהיו אנשים אחרים בזמן שאת כותבת על כל נושא?
לא...
לא כמו אחרים אני ממש לא אוהבת לעדכן מול אנשים.. ^^

8. האם כתבת פעם יומן נייר? אם כן, במה זה שונה מלכתוב בלוג?
כןן...
זה שונה בזה שממש ממש כואבת היד...

נכתב על ידי , 18/9/2007 21:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהה.. נראה לי שאני נוטשת...


אולי רק לכמה זמן...

אבל אני פשוט לא מוצאת את עצמי בינתיים...

אני לוקחת פסק זמן... (ועוברת לבמבהההXDD)

אזז.. בינתיים אני לא יעדכן.. למרות שיש לי המשך..

=]] אבל אני עוד אחזור!!!

אז אתם לא יכולים חנשום!!

XDD

=]]

אוהפתותכם!!

נכתב על ידי , 9/9/2007 18:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3... =]] התכנסו??


מצטערת שלא עידכנתי.. פשוט היה לי מלא לחץ...

אזז... מצטערת שהפרק ממש קצר.. פרק הבא יהיה (לא מבטיחה!!) דיי ארוך.. =P

 

תהנו!!!=]]

פרק 3

אור גיא וערן שכבו על חוף הים, נהנים מהשמש.

גיא הוציא מהארנק שלו שטר של 50 ₪.

גיא: ערן, לך תביא לשלושתנו גלידה. אבל מהקיוסק שמה, הרחוק אני יותר אוהב שמה.

אור: מה?? למה משמה??

ערן: עזוב אותו.. אני יודע למה הוא מתכוון... כמה זמן להישאר שמה??

גיא: שעתיים שלוש.. זה טוב.. חח.. סתם אחי... עשרים דקות, זה פסדר??

ערן: בסבבה, אבל הגלידה על חשבונך!!

גיא: הולך!!

וערן הלך "לקנות גלידה"... .

גיא: אממ... תקשיב אור מה אתה...

אור: למה שלחת אותו?? מה אתה לא סומך עליו??

גיא: תאמת אור?? לא כ"כ....

אור: אבל למה??

גיא: היו מקרים..אתה לא היית שם, הגעת רק לפני שנה. אתה לא תבין... אולי בהזדמנות אני אספר לך...

אור: אמרת לי פעם על הריב הזה.. לא הסכמת לפרט, אבל בכל זאת, הוא הוכיח את עמו מספיק לא?

גיא: הוכיח, הוכיח אבל יש דברים שעדיין קשה לסלוח עליהם... גם אחרי שנתיים.

אור: טוב. אני לא אכריח אותך.. אז.. מה רצית לומר??

גיא: אממ... מה אתה אומר על...

ערן: היי חברה... 25 דקות, היה מספיק זמן לדבר?? קחו תגלידות... שלא יימסו.

תות בשבילך גיא ווניל אגוזים בשבילך אור??

גיא: בדיוק!! תודה.

אור: כן, איך זכרת??

ערן: חברים טובים מכירים אחד את השני.

 

~~..

עדן ועדי ישבו בחדר של עדי ודיברו.

עדי: אז רגע, מה יש לנו בעצם?? רק זה שמור מאוהבת באור.. זהו.. לא??

עדן: אנחנו גם יודעות שהיא תעשה בשבילו הרבה!! הרבה יותר ממה שהיא מוכנה לעשות בשביל אחרים... ואפשר לנצל את זה.. לטובתנו... .

אפילו שכולם חשבו כך. עדי לא הייתה ה"שפוטה" של עדן או ה"משתרכת" כמו שהרבו לכנות אותה... הן היו החברות הכי הכי טובות... דומות אחת לשנייה משהוא!!!

לא פעם הייתה עדי זאת שהייתה "הראש שמאחורי המזימה"... גם את זאת עדי יזמה... אומנם זה היה בצחוק.. לפני שנה... אבל עכשיו, עדן לקחה את זה ברצינות.. והתחילה לעבוד על התוכנית.

~~..       

   

גיא אור וערן ישבו באוטובוס בחזרה מהים.

הוא היה כמעט ריק. רק הם היו בו, חיילת שעמדה בצד ושמעה מוזיקה ב MP4 ,

אישה זקנה, אישה צעירה שהחזיקה תינוק וזוג צעיר.

מכיוון שלא היה חשש למצותתים, הם היו יכולים לדבר בחופשיות.

~~~

 

=]]

מקווה שנהנתם!!!

הגיבו נא... =]]

נכתב על ידי , 5/9/2007 17:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנאמ...נאמ... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נאמ...נאמ... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)