לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf's Rain


Cause I confide in Wolves at Night... Well, have you seen my Baby Girl? She's lonely, Oh, so lonely


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

כשאני כותבת כאן


אז נשאר משהו, שכשאני אכנס כמה חודשים קדימה מעכשיו, יזכיר לי איך החיים שלי נראו בשלב הזה

 

אני לא רוצה לזכור איך נראו החיים שלי בשנתיים המגעילות האלה שקוראים להם "שירות חובה לבנות בצה"ל"

 

ואם תגלית באמת הייתה חוויה עצומה עבורי כמו שאמורים שהיא, אז אני אדע לתאר את השבוע הזה בעוד שנה בדיוק באותה צלילות שאולי אני יכולה לתאר עכשיו

 

 

 

 

אני מרגישה שאני לא מסוגלת, פיזית, להוציא יותר מהחיים שלי. וזה מקשה עליי לראות הזדמנויות

 

 

 

ובגדול אני מתעקשת על כיתה ט' כנקודת מפנה בחיים שלי שבה הכול התחיל להדרדר

 

למרות שכבר קיץ או שניים לפני זה עשיתי ניסיון פתטי בלחתוך ורידים במצלמה או על הקו בטלפון עם הילה וכבר היה שם איזה קטע עם פסיכולוג מיותר וטיפה לא נעים בהוויתו ומסתבר שזה כל כך נפוץ לילדים ללכת לפסיכולוגים כי למה שהורים יהיו הורים אם זה מה שהם החליטו שהם רוצים לעשות. קריירה זה יותר חשוב

ואני לא אומרת שיש לי בעיה עם קרייריסטים - פשוט אל תעמידו פנים שאתם גם הורים טובים אח"כ, בסדר, אמא? כי כשילד בן 4 אומר לאחד ההורים שלו 'תעיר אותי כשההורה השני מגיע כי אני לא רואה אותו אף פעם ליותר מרבע שעה בבוקר כשהוא מסיע אותי לגן' זה אמור לשבור לך את הלב ולגרום לך להתפטר מהעבודה או לפחות לעבור תפקיד כי גאד פאקינג דאמיט what good is your purse if you're poor in your heart אבל לא עד הסוף כי הסיבה העיקרית שאני שונאת את הבית שאנחנו גרים בו עכשיו זה כי הוא מייצג את כל מה שרע באמא שלי ואיך שהיא גידלה אותנו בא עוד יותר לידי ביטוי באיך שכל המשפחה הזו מתייחסת אל הכלב. כמעט אפילו לא קוראים לו בשם שנתנו לו ומוציאים אותו פעם באלוהים יודע כמה לטיול אחד מסכן ואז רק פעם בשנה לוטרינר ובכלל לא מקבל תשומת לב כמו שצריך כי מה לעשות אמא לא כל הכלבים מגיעים מחונכים להפליא כמו הכלב הראשון שאת ואבא גידלתם אז זה מה יש וכלבי חצר לא מקבלים עשירית מתשומת הלב והאהבה שכלבי בית מקבלים

ובאיזו זכות טל בכלל אומר לי שחתול זה כל כך הרבה עבודה. הם חיות כל כך עצמאיות והוא דורש כל כך הרבה יותר maintanance והוא יודע את זה והוא אפילו מצהיר - אני בקושי דואג לעצמי אז אני ממש לא רוצה שום דבר אחר שצריך שיטפלו בו וידאגו לו. שזה סבבה מבחינתי כשזה אומר לא ילדים, זה מגעיל גם אותי אבל חתול? מה כבר אתה צריך לעשות, להחליף חול פעם בשבועיים-חודש? אז אני אעשה את זה. גם ככה התוכנית היא שאני לא אצא מהבית לעולם

וזה הפך להיות חפירה מטורפת 

בכלל

אני צריכה להיות יותר כמו מג

ופחות המפלצת הלא פוטוגנית שאני

נכתב על ידי , 10/1/2015 20:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של RayZ ב-15/1/2015 15:34
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHowIingWoIf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HowIingWoIf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)