לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life Will Go On



כינוי: 

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009


וואיי שנים לא עדכנתי =\

טוב אז אין כל כך הרבה דברים חדשים..

היה טיול שנתי היה מעולה=]

היה לי ולרוזה יום הולדת 14 והבנים והבנות מהקיבוץ חגגו לנו במקלט והיה כל כך טוב

אין לי כל כך מה לכתוב

די נמאס לי מישרא בגלל זה מלא זמן לא עדכנתי ויש לי כל כך הרבה דברים לעשות

אבל יש מצב אני יתחיל לעדכן פה מדי פעם

כי זה עדיין כיף...

היום לא הלכתי לבית ספר חח

נרדמתי ולא הספקתי להסעה... וביקשתי מאמא שלי להשאר לישון ואני כזאת חזירה ישנתי עד 11:45

לא יודעת איך כנראה הייתי ממש ממש עייפה//

אחיינית שלי הייתה החודש בת שנה=]

אני כל כך אוהבת אותה היא יפיופה

נכתב על ידי , 17/5/2009 13:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,530
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA_N_G_E_L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A_N_G_E_L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)