לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'Far Away


שמי זואי, אני גרה בניו יורק. ואלו הם החיים הפשוטים שלי.

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 390271276 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

Lalalala ^__^


אני מרגישה שלא עידכנתי פה שנים

אתמול הדודה שלי [מישראל] חזרה לישראל.. אה כן, לא זוכרת אם כתבתי את זה או לא,

קיצור דודה שלי הגיעה לפני שבוע מישראל לניו יורק, כי לבעלה יש משהו

מהעבודה נראה לי.. אז היא ישנה אצלי שבוע ואתמול ברוך השם היא חזרה לארץ.. היא מיליונרית והיא מתקמצנת

על בית מלון.. ובגללה אני סבלתי..

-

בגלל שאין לי משהו מיוחד לכתוב קבלו שאלון :]

עוד חודשיים הבלוג בן שנה וזה רק השאלון השני שפירסמתי.. חח יש קצת יותר ממאה פוסטים

בבלוג אבל הרוב בטיוטה ^^"

חיחי לא משנה.. קיצר..

 

שאלות כלליות:

שם: זואי

גיל:14

יומולדת: 25/11

גובה: 1.61

צבע שיער: בלונד

צבע עיניים: ירוק

 

דברים אהובים:

להקה: טוקיו הוטל

זמר/ת: יש כל מיני..

שחקן/ית: גם יש כמה..

אוכל: שוקולדים..

בגד: חולצה ומכנס..

סתם חפץ בחדר: מיטהה

דיסק: טוקיו הוטל הסקרים החדש שיצא בארה"בבבב

סרט: לא יודעת..

בנאדם: אני

חדר בבית: שירותים

 

מתי בפעם האחרונה...

דיברת עם מישהו: עכשיו!

שמעת מוזיקה: עכשיו אח שלי חופר לי

נפגשת עם חברים: היום

הסרט האחרון שראית: לא זוכרת איך קוראים לו

הריח האחרון שהרחת: של חומר ניקוי

הרעש האחרון ששמעת: המוזיקה המעצבנת שאח שלי חופר איתהההה

הספר האחרון שקראת: לא זוכרת.. זה היה ממזמן חחח

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: אממ

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: אח שלי הדפוקק

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול. במה אתה נוגע? במסך

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן? באוויר

קח את הדיסק שהכי קרוב אליך. יש לי כמה קרובים אליי

קח את הפלאפון שלך, לאן היתה השיחה האחרונה ומי האחרון שהתקשר אליך? אמא התקשרה אליי אחרונה ואני התקשתי לחברה

קח את הספר שהכי קרוב אליך, איזה ספר זה? של בי"ס

מה אתה לובש כרגע? סתם

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון? לא יודעת

 

השם של החבר/ה הכי טוב/ה: יש כמה O.O

השם של הבנאדם שאתה הכי שונא: מישהי שגם שונאת אותי בכיתה.. כשישבתי לידה היא עשתה לי תמוותת

כזאת פטאטית מכוערתת שתלך לגיהנוםםםםםם

השם של החבר/ה הראשון/ה שהכרת: חחיחי יש לי מישהי מישראל שאני חברה שלה מאז שנולדתי.. כאילו אמא שלי ואמא שלה היו חברות והיא הלכה איתי אותו גן ובי"ס אבל אח"כ עברתי לכאן אז היא לא עברה איתי.. אבל אנחנו עדיין בקשר..

קוראים לה מאיה! :]

שם של קרוב משפחה אהוב: הכלבה שלי

השם של חבר-אינטרנט אחד: לינהה 33> אבל יש לי הרבה חחח

השם של המורה השנוא/ה עליך: כל המורים שנואים עליי

השם של הבנאדם שאתה הכי מרחם עליו: אמ לא יודעת..

השם של חיית המחמד שלך (אם יש): בל המלכה 333333>

 

איזה...

מסטיק אתה בד"כ לועס: מנטה נראה לי

קפה אתה שותה: לא יודעת

ואיזה תה: לא יודעת

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו: אהממ

יומן יש לך לבצפר (אם יש): עדיף שלא תדעו..

מחשב יש לך: לא מבינה כל כך בזה חחח

מצלמה יש לך: לא יודעת ואינלי כוח לבדוק

פלאפון יש לך: סתם מעפן

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: הכלבה המהממת שליייי

 עם מי את/ה מדבר/ת בתוכנות המסרים? עכשיו אפחד

עם מי אתה מדבר בטלפון? כנ"ל

מה אתה שומע? כלמיני

איזה חלונות פתוחים לך במחשב? זה כבר נהיה לי כחלון אחד :] לא משנה..

מה עשית לפני שענית על השאלון? המון דברים

 

 

נהגת: לא

התנשקת: אממ

טסת לחו"ל: כה

ביזבזת את כל הכסף שלך: עכשיו גם אינלי כסף

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: לא

נשארת ער לילה שלם: כןן D=

עבדת במשהו והרווחת כסף: לא

 

 

או/או.

יס או הוט? אהממ

מסנג'ר או אייסיקיו? מסנ

קיץ/אביב או חורף/סתיו? אביב

שחור או לבן? שחור

מחשב או טלויזיה? מחשב

ספה או כורסה? כורסה

ארנק או קופה? לא משנה.. במילא הכסף לא מחזיק הרבה זמן בשיתהם..

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר? אחר

כסא מסתובב או כסא רגיל? מסתובב!

כסא עם ידיות או בלי ידיות? לא משנה לי

בשר או חלב? חלב

פסטה או סלט? פסטה P:

שניצל טופו או שניצל רגיל? רגיל

אמריקה או אנגליה? אמריקה [איפה שאני גרה P=]

ישראל או מקום אחר: ישראל Oo תשאלו

רוק או פופ? רוקק

פוסטרים או קירות חלקים? פוסטרים

דיסקמן או אמ פי? אמ פי ^^

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב? מערכת חח

 

 

סתם שאלות.

יש לך איזשהו כינוי מיוחד? שם שבו קוראים לך בתוכנות מסרים/מציאות? לא משו מיוחד :]

יש לך חבר/ה? לא

מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? לא יודעת

יש לך חשבון פלאפון גבוה? אני לא מסתכלת בחשבון פלאפון שלי בחיים חחח וחוץ מזה קיבלתי פלא חדש רק לפני חודש..

תקופה לא הייתי פלא פלאפון! תקלטו איך סבלתי ]:

למה? למה הייתי בלי פלא? כי אמא שלי הרסה אותו

מה אתה מעדיף, שיחות או SMSים? סמסים

אתה מוריד שיערות באיזשהו איזור אחר בגוף:

את מרגישה יפה? אני מרגישה בסדר

למה? לא יודעת

אתה ביישן או פתוח? תלוי

מה הצבע האהוב עליך? שחור, תכלת, ירקרק, כחול...

מה היית רוצה לשנות בעצמך באופי? לא יודעת!

מה היית רוצה לשנות בעצמך במראה? אני לא חושבת שכדאי לענות על השאלה הזו..

אתה מאושר? בערך

היית פעם מאוהב? כן D:

כיף?כהה

שיחקת פעם בסימס 2? לא

מה אתה חושב על העם הבריטי? אני לא מכירה אותם

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? כלום

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? אממ

ימני/שמאלי/כותב בשתי הידיים: שמאלית

אוכלכל/צמחוני/טבעוני: אני לא טבעונית או צמחונית.. אני אוכלת גם וגם

למה? מה למה?

ספר על יום מאושר בחייך/משהו אחד שגרם לך אושר: שקנו לי פלאפון סוף סוף!!

 

 

מאמין ב-

אלוהים? כן

רוחות? לא

חיים שלאחר המוות? לא

גלגול נשמות? לא

פיות? לא

מלאכים? לא

ערפדים? לא

אהבה ממבט ראשון? לא נראה לי..

אהבה וירטואלית: כן..

אהבה בשלט רחוק?מה זאת אומרת?


עוד 10 דקות בדיוק אני שעה על הפוסט..

מה לעשות שמבזבזים זמן על שאלון מטומטמים?.. טוב בכל אופן אני הולכת לנמנם כי התעוררתי

בגלל שאחים שלי עושים רעש.. ואני לא הולכת לבי"ס.. שיכנעתי את ההורים שלי להשאיר אותי ויש לי 3 ימי

חופש..  אז יש לי זמן לישון חחח

בהביי

נכתב על ידי , 13/6/2008 14:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליי XD ב-18/6/2008 20:45
 



יום ירושלים! ועוד..


שלום לכולם.

מה שלומכם?..

טוב, הפעם אני לא אכתוב כמו פאקצה. מבטיחה 3>

יום ירושלים.

מה אני כבר יכולה להגיד? באמת שכיף לכם.

אני כל כך אוהבת את ירושלים, את ישראל,

והכריחו אותי לעבור לגור פה לכמה שנים.

הנה משהו שקראתי בבלוג הזה,

מצטערת שלא שאלתי קודם אם אפשר להעתיק את זה לכאן.

במהלך ההיסטוריה ערי בירה רבות נכבשו, הוחרבו, החליפו בעלות. אבל רק עיר בירה אחת נדרשת שבעליהם ייוותרו עליה. לאלו אני אגיד את הדבר הבא: ביום שהגרמנים יחלקו את ברלין בשנית, הרוסים יוותרו על מוסקווה, הצרפתים ייסוגו מפריז, הסינים ייתנו ליפנים את פקין והאמריקאים יחזירו את וושינגטון לאינדיאנים, זה היום שניסוג מהעיר העתיקה.

אגב..

חוץ מיום ירושלים, לאמא שלי יש היום יום הולדת.. ^^

ובל הסתפרה! (הכלבה שלי.)

חחח טוב לא ממש.. הורדנו לה את כל הראסטות שהיו לה ברגליים P:

כפרה יפה שלי! מואה מואה מואה

זה קצת ענקי אז הקטנתי עם קישור לגודל רגיל..

 

עריכה-

היי הרגע חזרתי מבי"ס :-O

לא סתם הייתי עם כמה חברים.. לא למדתי

אתמול דיברתי עם מישהו במסנג'ר.. תראו יש לי 74 אנשים, 60 מהם אני לא מכירה!

כולם מחו"ל, יש לי רק איזה 30 אנשים מישרא [שלא את כולם אני מכירה] והשאר מחו"ל..

לא יודעת מאיפה משיגים את המסן שלי! מילא פה אני כותבת

אבל מחו"ל?!!!

הנה קבלו את השיחה שלי עם מישהו מאתמול:

[זה המשך של השיחה.. הוא בקושי מדבר, כותב לי "slm" ואז שולח נדנוד, ואז שוב.. slm

ונדנוד.. אז החלטתי לדבר איתו.]

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת:

naber ya

Britney Spears אומר/ת:

from where you

Britney Spears אומר/ת:

?

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת:

turkiye

Britney Spears אומר/ת:

cool

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת:

wat

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת:

what

Britney Spears אומר/ת:

cool

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת:

no ingiliz

Britney Spears אומר/ת:

ok

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת:

oki

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת:

byyy

Britney Spears אומר/ת:

bye

SEN**SENİ SEVENİ GÖREMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVDİGİNİ SÖYLEMECEK KADAR GURURLUDUR. אומר/ת

:by by by by

הוא אפילו לא יודע לכתוב |:

לא הבנתי מה הוא אומר בכלל!! ובתמונה שהוא שם הוא נראה לפחות בן 30!

יאללה צ'או

נכתב על ידי , 2/6/2008 20:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/6/2008 20:47
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Zoey!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Zoey!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)