לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'Far Away


שמי זואי, אני גרה בניו יורק. ואלו הם החיים הפשוטים שלי.

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 390271276 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

תמונה של בריטני בלי תחתונים.. בלי צינזור [לא צומי]


 

~ ~ ~ ~ ~

היום לא הייתי בבית ספר.. לא יודעת למה! אין לי כוח.. במתמטיקה מפציצים אותי בשיעורים!

10 עמודים לעשות ועוד 20 תרגילים.. והמורה כזאת צעקנית.. ועליי עוד יותר.

היא שונאת אותי!

היא היתה בחופשת לידה והיא חזרה לפני שבועיים בערך ללמד, ומאז היא בכלל צורחת עליי.. למרות שאני זוכרת בתחילת השנה ששיקרתי לה שהעתקתי משהו מהלוח והיא במקום להגיד "תעתיקי" ביפה,

היא אמרה לי "אל תתחילי איתי." והיא.. הקול שלה היה כמו לא יודעת מה! מאז התחלתי לשנוא אותה.. והיא גנבה לי עט שהשאלתי לה!

טוב זה מילא.. והיא בעצמה אומרת שהיא שנאה מורות צעקניות כשהיא היתה תלמידה, והיא בעצמה כזאת!

המורה הכי טובה היא המורה  * המחליפה* לאלגברה..

היא לא צועקת לא עושה כלום! כולם מתפרעים לה בשיעור והיא לא עושה כלום.. כל המורים אומרים לה תענישי וכל זה והיא לא עושה כלום! היא אומרת לילדים שהיא תעניש אותם, כדי שהם יפסיקו אבל בעצם היא לא עושה כלוםםם!

אין היא המורה הכי טובה בעולם..

כל השאר סתם חרא! צועקים, סתומים, לא יודעים ללמד כלום!! סתם חרות כולם.. תסכימו איתי?!

* * *

שכחתי להגיד בהתחלה, אבל יש עיצוב חדש.. אני יותר אהבתי מהסגול הקודם..

וחסמתי תגובות ככה שמעכשיו אי אפשר להגיב תגובות שאני לא מניו יורק.. בלי תגובה מאומתת..

אז אל תיתביישו..

א. אני בחיים לא אכנס לבלוג שלכם

ב. אל תפחדו, אני לא אעשה כלום

 אין לכם אומץ לעשות את זה נכון? טוב אל תפחדו.. בגלל סיבות א' ו-ב'.

   

זהו.. אני מתבייכנת בינתיים להורים שיתנו לי להישאר מחר בבית.....

כי

א. לא עשיתי שיעורים במתמטיקה

ב. אני מפחדת שהמורים יראו את הפס הכחול בשיער

ג. אני עייפה מתה

אז להתראות בינתיים!! תגיבו על הכוס של בריטני ספירס אם אתם רוצים P:

ביי ביי P:

 

נכתב על ידי , 15/5/2008 20:15  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ כמה דברים חדשים.


היי כולם, קודם כל השתפר לי המצב רוח.

ואני החלטתי שאני חוזרת להקפיץ. תקופה ארוכה לא הקפצתי ולא יצא לי מזה כלום.

אף אחד לא נכנס לפה, לא מגיבים..

ואני שוב חוזרת להקפיץ.

אז אני לא אתחיל אחפור על זה למה אני שוב אקפיץ..

   

אז ככה..

 קניתי את הדיסק scream של טוקיו הוטל

ירדתי המון בלימודים

המצלמה שלי התקלקלה.

 קניתי נעליים חדשות

 עשיתי פס כחול בשיער

 הפטרייה של בל [הכלבה שלי] עברה.

 ביטלו לי את כל המבחנים שהיו אמורים להיות, ולא יהיו מבחנים עד חודש הבא!!

 עוד בדיוק חודשיים ושבוע, הבלוג בן שנה!

 אני חוזרת להקפיץ בבלוג

 קנו לי פלא חדש אחרי המוןןןן זמן שהייתי בלי פלאפון [תקראו אתזה פה.. כתבתי את זה די בהומור.. אבל הוא באמת התקלקל במכונת כביסה..]

   

בקיצור -

אתם יכולים להיות בטוחים שחזרתי לעצמי!

אגב, שמעתי שחותמים על עצומות שטוקיו הוטל יחזרו לאירופה ויעזבו את אמריקה..

למה?!!

זה טוב זה מצויין שהם בארה"ב.. אם אתם אוהבים אותי אל תחתמו על זה [אפילו שטוקיו הוטל לא יתייחסו לזה XD]

   

אעאע כןןן!

החלום שלי התגשם.. טוב חפרתי על זה המון בעבר, שאני חולמת לעשות פס כחול בשיער שלי ושההורים המניאקים שלי לא מסכימים.. אבל עשיתי!

טוב.. הם עדיין לא הסכימו, עשיתי בלי שידעו, בשביל לשפר את המצב רוח שלי.. [למרות שבסופו של דבר שגיב/שגב [לא יודעת איך קוראים לו] החזיר לי את המצב רוח בשיחה מפגרת במסן.. XDD]

ההורים שלי לא אמרו לי כלום.. הם היו בהלם.. אני חושבת שהם עדיין לא קלטו שעשיתי את זה..

תאמת שגמאני לא קלטתי..

אבל הם יתרגלו בהמשך אני מאמינה..

חוץ מזה

עכשיו רק נשאר לי לעשות עגיל באף וזהוווו החלומות שלי התגשמו [זאת אומרת.. אני אצטרך רק לפגוש את טוקיו הוטל.. למרות שאני יודעת שזה בחיים לא יקרה.. אבל יש לי עדיין למה לשאוף P:]

   

המוןןןןן אנשים מחו"ל מוסיפים אותי למסן.. לא יודעת איך מגיעים אליי..

אבל מי שרוצה כתוב ברשימות נראה לי.. אני אשמח לדבר בכל אופן!

טוב זזתי..

כי למרות שאין מבחנים יש שיעורים

נכתב על ידי , 14/5/2008 16:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-14/5/2008 20:08
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Zoey!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Zoey!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)