לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'Far Away


שמי זואי, אני גרה בניו יורק. ואלו הם החיים הפשוטים שלי.

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 390271276 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אמג O:


טוב, אני ממש לא יודעת למה פתחתי שוב את הבלוג הזה ולמה אני יושבת פה וכותבת פוסט.

רציתי לסגור אותו, סגרתי אותו- אחרי חודש אני שוב פותחת. אין לי מושג למה. בעוד חודש הבלוג בן שנה!

ובחיים שלי, כל הבלוגים שלי- לא החזיקו שנה!!! אז למה להרוס את זה? תראו, פתחתי בלוג חדש, אבל סגרתי אותו.

אני הסתכלתי בארכיון של הבלוג הזה לפני 2 דקות, והפוסטים שהיו.. זה פשוט כל כך לא אני עכשיו! אני בטוחה שהשתניתי, איך פעם אהבתי את בלאק אייד פיז לעזאזל?!! עכשיו אני בכלל לא סובלת אותם! וכתבתי כמו פאקצה!! יוווווו הייתי מזה מושפעת מטוקיו הוטל ועכשיו.. אוקי אני ממש השתינתי. האמת שאני שמחה שזה כך. אני לא מאמינה שמי שכתבה את הפוסטים ההם כמו פאקצה זאת הייתי אני!

בשנה אחת אני כל כך השתינתי! והכל בזכות ישראבלוג. אני מודה. אני מכירה את ישראבלוג כבר הרבה זמן אבל לא ידעתי שזה ככה.. ורציתי לפתוח בלוג אבל בהתחלה חשבתי שזה עולה כסף S: ונכנסתי לכל מיני בלוגים וזה [בלי שרציתי!] ואז בכולם היו רשימות כאלה מעוצבות וחשבתי שעושים את זה דרך האתר! לא ידעתי עוד שבפוטושופ אפשר לעצב, וגם אפילו לא הכרתי מזה פיינט שופ.. טוב, בעצם כדאי שאני אשמור את הסיפור שלי ["סיפור"] לפוסט שנה לבלוג. ב- 24/8.. :)

אני 3> אתכם, ואת הבלוג בעיקר! :)

הפוסט הבא יהיה ב- 24/8 ואז נראה כבר מה יהיה עם הבלוג.

ועכשיו, לשם שינוי- אני בכלל לא מכריחה להגיב, אני לא אקפיץ, ולא אכפת לי מה שתגידו.

אפילו אם אתם אומרים שאני לא מניו יורק....

לא אכפת לי! הבנתם? 

 

נכתב על ידי , 11/7/2008 18:44  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Zoey!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Zoey!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)