לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של סיון המלכה!!!


הבלוג של סיון המלכה!!!הבלוג הכי שווה בארץ!!!הכניסה מותרת היציאה מיותרת!!!כל מה שקורא בחיים-כאן בבלוג שלי!!!הכניסה מותרת היציאה מיותרת!!!3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 383755825 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הבלוג הראשון שלי!יום שישי!


היוש אנשנושים כאן סיון!!!

ברוכים הבאים לבלוג שלי!!!

כאן אני אכתוב כל יום שישי איך עבר עליי השבוע האחרון!!!

מקווה שתתעניינו בחייה של נערה בת 12.5...

 

אוקיי את השבוע האחרון ביליתי אצל אחת החברות הכי טובות שלי מישל או בכינוי שבוא אני קוראת לה מישמיש...כל יום באתי אליה באוטובוס וחזרתי הביתה בערב...חבל שלא ישנתי אצלה :( טוב לא נורא יש גם את שבוע הבא...

 

 

נכתב על ידי , 24/8/2007 17:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





100
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל¥~®ד!גמ[*ת 0!פ[*ת~®§ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ¥~®ד!גמ[*ת 0!פ[*ת~®§ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)