לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוהבים לשמוע שלרצי? לא. מחוייבים לשמוע שלרצי!!!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

סוף סוף!


אז זהו..אפשר להגיד שזה מתקרב לסיום. בעוד 10 שעות אני יכול להגיד ביי ביי להסטוריה!!! ההיסטוריה הופכת להיסטוריה D:

אחרי שחרשתי לשתי מתכונות אני זוכר את החומר כל כך טוב שאני אפילו לא צריך לחרוש לבגרות :)

אבל הבאסה הכי גדולה פה זה שהבגרות מתחילה בשעה 5 ! אתם קולטים? בחושך?! ואני מסיים אותה ברבע ל-9...

זה פשוט טירוף!

בינתיים אני פה בבית כבר 3 ימים בגלל החופש שלפני הבגרות D: היה לי כיף :) נחתי המון וצברתי כוחות ...היה טוב.

אז תאחלו לי בהצלחה ונדבר כבר ב..אממ..9 בערב?

 

חוץ מיזה, נשארו עוד 6 ימים!!!! (מי שיודע-מבין) אני כל כך מתרגש!!!!!!!!!!!!!!!!

אני לא מתייאש :]

 

טוב..אני חייב לעוף ללמוד טיפה לבגרות....אחרת אני אמשיך עם היסטוריה עד הקיץ O: (חס וכרפס!)

אז להת'..חולה עליכם.

 

נכתב על ידי , 23/1/2008 10:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מתכונת בהסטוריה בחמישי...יהיה טוב..אני מקווה...תאחלו לי בהצלחה

ועד אז- סיונרה..

נכתב על ידי , 15/1/2008 22:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חודש עמוססס.


זה החודש העמוס ביותר שהיה לייי

חודשש מלא בגרויות! יש לי ביום ראשון מתכונת בהבעה, ביום שלישי בגרות באנגלית...ואז בחמישי מתכונת בהסטוריה.

בשבוע אחד! אתם קולטים?!

איך נעבור את זה אין לי מושג :(

 

אני מקווה שאנשים יעזרו לי להתגבר....

 

מחר (שבת) יש לקטקטים מסיבה פיצוץ!!! שמעייני מולה ואני מארגנים :]

הולך להיות פנאןן D:

ולפני זה כמובן יש חזרה גנרלית...אני לא משתתף בה...נטשתי את רעים לחודש-חודש וחצי ...אני אבוא לבקר :] מבטיח D:

כמובן שיש אנשים שעד עכשיו מתעקשים שאני אשאר...אנשים שאכפת להם ממני. האנשים שחשובים לי מאוד!!!

חולה עליכם (מי שיודע-יודע).

 

אני חייב לציין מישהי שיקרה לי מאוד...מישהי שבלעדיה החיים לא היו אותו הדבר...מישהי שמצליחה להצחיק אותי כל פעם מחדש :] והמישהי הזאת היא שירלושיק!! אני פשוט חולה על הילדה הזאת!!! סגול לתמיד! (L)

 

זהו...עדכון קצרצר על מה שקרה , מה שקורה, ומה שעתיד לקרות....

 

נ.ב: מיטלוש-אם את קוראת את הפוסט הזה במקרה....את חייבת לי מסאג'!!!! אני עזרתי לך אל תשכחי D:

נכתב על ידי , 11/1/2008 14:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2008 ;]


הנה הסתיימה לה עוד שנה לועזית...שנת 2007...וואי רק תזכרו שעכשיו בכל מחברת תתחילו לרשום בתאריך את שנת 2008 ולא 2007 (כמוני)...ועזבו את זה שרשמתי במבחן האחרון למורה " רועי גולדנברג, יא' 3" חחח אני צריך להתרגל לזה שאני יב'..


אז מה עברתי בשנת 2007? קודם כל הגדנ"ע...שהתחילה בשנת 2006 ונגמרה בשנת 2007 (בדיוק לפני שנה ויום חזרתי ממנה) היה כיף חיים בגדנ"ע!!!! כל כך נהנתיייייייייי יאוווו בא לי צבא~!!!!!!!!~!~~!~!!~!~~!~!~!~!~!~!~!~!!~

מיד אחרי זה היינו בסמינר מנהיגות!! סמינר מנהיגות 2007 שליטה!!!!!
היה כל כך כיףף למרות כל האוכל הצמחוני ששמו לנו שם..יאקק!
כל הפעלויות שעשו לנו עם החבלים..וואי איזה כיף להיזכר בזה :) טיפסתי עד הסוףףף ולוטן כפרעליה הסריטה אותי בפלא שלהה :):)

אז מה היה לנו עוד? אממ..

בגרויות. עזבו. לא נרחיב.

ואזזזזזזזזזזזזזזזזזז - כרמיאלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
ווווואייייייייי פשוט תענוגגגג!! החזרות המעייפות בשמש (תאמינו לי שזאת חוויה בלתי נשכחת! הכוויות ברגליים אהמ אהמ) והלילות שלא ישנווו חחחחחח
ששיחקנו עיירה כל הלילההה עם זולטהה ושירלושיק ולוטי ולידיההה וואו איזה זכרונות. היה פשוט כיף כיף כיף בבריכהההה!!! ובירידדדד!!!!
וכל הצמידיםם שקניתייייייייייייייי יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
נ.ב: היום יש לי קרוב ל-25 צמידים D:

 

5-8-07 התחיל לי הפסיכומטרי...זה דבר שהייתי רוצה לשכוח אבל לצערי הוא ילווה אותי כל החיים..פשוט בושה. :(

טבריההה!!!!! היה כל כך כיףףףףףף עם זולטה וויטטטטט!!! זאת באמת חוויה בלתי נשכחתת....המשחקים עם גולדייי ומשחקי הקלפיםםם והשטויות שעשינו בלילה (אהמ אהמ) והתמונות האיכותיות של הבוקר...והדייג בכינרתתתת!!!
ושמיטל רן ושרון היו במלון לידנוו חחחח קטעים!!
פשוט חלומי.

 

1-9-07 מתחיל ביה"ס :( שנה אחרונה :( שנה קשה :( ואזזז שביתה DD:D:D:D:D::DX:D:X:D>
חודשיים שלמים של שביתה..מלא יציאות באמצע שבוע עם כולםםםם וואי איזה כיף זה היה!!! זה היה פשוט חופש גדול 2 XD

15-10-07 ניגשתי לתיאוריה....ונחשו מה- עברתי D:D: תיאוריה ראשונה!!! לא היה לי בכלל בבחינה על המנוע!....הכי רחוק שהלכו איתי היה הוישרים XD
ואז התחלתי ללמוד נהיגה...ועד היום D:D:D: אני בשיעור 25!! מאמינים? :))))))))))))) אני לא.

19-10-07 יום הולדת 17 ליייי :D וואי היה כל כך כל כך כל כך כיףףףףף עשיתי מסיבת פיג'מות והיה ממש ממש כיףףף
ניגנו בגיטרההה וראינו פרימיירה (שוב כן חחח) ואכלנו ושתינו ואכלנו ושתינו ובבוקר הכנו במשך שעתיים בורקסים וג'חנונים חחחחחחחחחחחחחחח בזכות לוטי היה לנו מה לאכול כפרעליההה ..אז תודה לכולםם!!!! חולה עליכם!!!! במיוחד על כמה ספציפיים D:

29-11-07 מסיבת פיג'מות אצל מעיינייי...היה כל כך מגניבבבבבבבבבבבב למרות שלא היה לי בסוף פיצה :( חחח אבל היה כיף ומעייףף...חחחחחחח איך שאני ומעיין נרדמנו על המיטה שלה בחדר ואליאור וזולטה השתעממווווווווווווו ביחד...חולה עליכם כולכם!!! הייתה אחלה מסיבה! מעייני מזל טוב שוב אין עלייך בעולם!!!!!!!!!

11-12-07 זולטה נעלם O: הוא התגייס :( למה? כי הצבא רצה אותו!!!! הוא סיים טירונות בשנת 2007 והוא מתחיל את 2008 בתור קורסיסט! 4 חודשים של קורס. מה יהיה? יהיה רק טוב אני מבטיח :) זולטההההההה אין עליך~!!!!!!!

1-1-08 סילבסטר...זהו חלפה לה עוד שנה...נקווה ששנת 2008 תהיה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טובה משנת 2007 .
היה כיף עם זולטה ושיגלוש במק'!!!! ניצלנו את הקופון כראוי הייתי אומר :)
רק חבל שגם המשך הערב לא הלך כמו שציפיתי :(:( באסה.

והנה היום אנחנו בתאריך 5-1-08 והנה אני מעדכן את הבלוג כמו שהבטחתי (אהמ אהמ לכל המתלוננים).
אז מקווה שנהנתם...
עד לפעם הבאה..
שלכם,
   רועיק.

נכתב על ידי , 5/1/2008 20:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33




1,250

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרועיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רועיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)