לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוהבים לשמוע שלרצי? לא. מחוייבים לשמוע שלרצי!!!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

אני חוזר הביתה.


חזרתיייי זה הפוסט הראשון שלי מזה חודשיים אני חושב..מהיום הולדת המדהים שהיה לי בעצם...

השביתה הזאת לא נתנה לי אפילו זמן לרשום פוסט אתם מבינים? D:

 

אז ככה..השביתה הזאת הרסה לי את החיים! לא נגעתי בלימודים במשך חודשיים ועכשיו פתאום מודיעים שחוזרים ללימודים :O

איך הם יכולים לעשות כזה דבר בהתרעה כה קצרה? :O זה ממש לא פייר. :(

הספקתי לעשות המון דברים אחרים בשביתה הזאת - דברים שלשם שינוי נהנתי לעשותXD נפגשתי מלא עם החברים שלי, אפשר לסכם את החודשיים האלה בחודשיים של רעים בלבד! תענוג.

 

בעוד 10 דקות אני יוצא לשיעור נהיגה 16! 16! אתם קולטים?! עברתי חצי!!!!!!!!!  עזבו את זה שאני כותב פוסט בשעה 7:57 בבוקר ושבשמונה ועשרה כבר יש לי שיעור . וואי יהיו לי פקקייייםםם :O

פאק. לא נורא. נשמע מוסיקההה בגלגל"צצצ!!

 

טוב אז אני רק אודיע לכולם (כל מי שבאמת מתעניין בבלוג שלי) שחזרתי. ובגדול.

זולטה התגייסססססס אתם מאמינים?!???? אני לא מאמיןןן הוא התגייסססס! שיהיה בהצלחה !!!!! מתגעגע אליךךךך!!!

אז עד כאן להיום. היה לי כיף לחזור D:

 

 

שלכם, רועיק.

 

 

נכתב על ידי , 16/12/2007 07:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33




1,250

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרועיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רועיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)