לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק חיוך אחד , וזה מספיק לי


לפעמים החיים צבעונים , לפעמים הם שחור לבן

Avatarכינוי:  אסיפי אלקיים D :

בת: 27

ICQ: 413356677 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

אני עוברת בלוג ... P:


טוב אין לי משהו מיוחחד לכתוב,

כי זה לא פרטי בכלל יותר ,

ויש קטעים שאני רווצה גם קצת מקום פרטי

בלי האנשים שמכירים אותי מקרוב

ובלי כל החברות שלי

כי כל החברות שלי יודעות על הבלוג הזה

ואני לא יודעת מתי הן נכנסות לכאן ומתי לא

ואני לא רוצה שהן יראו את הכל

אז גם מעבר לסודות שבחברווות..

יש דברים שאני לא רווצה שהן ידעו או שהן לא צריכות לראות :)

אז אני עוברת בלוג

אני פותחת בלוג חדש

לא יהיו בו את הדברים שפה יש כרגע

זה יהיה ממש בלוג חדש

יכול להיות שאני אשים שם את הקישור לבלוג הזה P:

בכל מקרה מי שממש רוצה את הקישור לבלוג שאני פותחת

שימצא אותי באיסי :C

יהיה שלוווום בלוג

3>

560-750-225

^^

נכתב על ידי אסיפי אלקיים D : , 7/8/2009 21:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חידוש :)


חחח אני מתה על הקטע הזה של תמונה יפה של מישהו בהתחלה של הקטע :)

 

מלא זמן שלא כתבתי כלווום,

חחחחחח הייתי עסוקה קצת בפייסבוק D:

בכל מקרה , חופש...

החודש השני של החופש

נתנו לנו מלאמלא עבודות קיץ, 3 מיצבים בלשון , כל אחד 43 עמ'

עבודה במתמטיקה עם איזה מיליון דפים,

חוברת עבודה בלשון של 20 אנסינים ...

עלללק המוווורה שלי אוומרת

"אם אתם עובדים כל יום שעתיים אתם יכולים לסיים את זה בשבועיים"

כה בטטטח, אני אפילו לא לקראת סיווום ואני כמעט כל יום יושבת על הדברים האלה.. O:

בכל מקרה אני פקיייינג צרייכה לפתווח בלוג חדש ,

אני לא יכווולה לכתוב כלום, בגלל שזה כבר לא אישי

יש מלללא חברים שלי שיש להם את הכתובת.. :P

בכל מקרה מי שרוצה ימצא אותי באימייל או משהו ואני אתן לו את הכתובת החדשה חחחח

 

חחחחח אני רווואה עכשיו קצצצרים XD

אין הם גדוולים ^^

אווהבת המווון 3>

לילה טוב

נכתב על ידי אסיפי אלקיים D : , 6/8/2009 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,447
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיפי אלקיים D : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיפי אלקיים D : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)