לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My shit your seduction



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 199345973 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

חזרתי לעדכן בבלוג D:


אז .. מגיע לי מזלל טוב :)

חזרתי לעדכן בבלוג ,

עברתי תקופה דיי ארוכה שלי עם בלוגים , והגיע הזמן לחזור לא ?!

בכל מקרה ..

חוזרים לעיניניינו ? D: [ אייזה מילה :) ]

 

האממ .. ממ מה השתנה ?

הלילה הזה מכל הלילות ישנתי טוב :)

 

סתם אממ .. אני עדיין טיפה מרגישה לא טוב עם עצמי ,

דיברתי עם אדם שמאוד חשוב לי על זה ,

ואולי באמת יש דברים שקורים ואני לא שמה לב אליהם ,

אולי היא בנאדם ובני אדם עושים טעויות , אבל הם בני אדם , אולי היא לא עושה את זה בכוונה ,

אולי היא לא שמה לב ?!

אבל עובדה .. זה קורה .. וזאת לא פעם ראשונה ..

ויש דברים שהוא אמר וזה גורם לי לחשוב פעמיים .. אולי היא כן אשמה ? \:

אולי פשוט ככה החליט הגורל ?

אולי פשוט הכל צריך להשתנות כבר עכשיו ?

אבל .. למה דווקא עכשיו ?!

 

כ"כ הרבה שאלות שמעסיקות אותי ,

כ"כ הרבה דברים .

 

כבר שום דבר אינו ידוע בעולם הזה ,

כל מה שנבנה חודשים פשוט יכול לקרוס בדקה אחת .

להאמין לאנשים ? גם זה כבר הפך להיות תלוי .

 

כ"כ הרבה שקרים , כ"כ הרבה ריבים , סכסוכים,

ובישביל מה זה ?

למי זה גורם להיות יותר מאושר ?

תקופה ממש ממש מסובכת .

 

יום טוב .  ?

 

 

 

נכתב על ידי , 17/8/2008 10:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,406
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוקי היפה :)) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוקי היפה :)) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)