לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"אין האדם אחראי אלא לגורלו שלו". ואם אתם צריכים עזרה, אנחנו פה (:

כינוי:  לאני וקינו

גיל: 16

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

הכרתי מישהו באינטרנט ואני מתאהבת בו (ללא שם1)


ללא שם 1:
יש לי בעיה..
הכרתי מישהו דרך הרשת ואני בדר"כ לא טיפוס שמכיר דרך הרשת כי זה נראה לי לא אמין וחשדני וכו’..
והבנאדם שהכרתי ממש נכנס לי לראש, מאז נפגשנו כמובן..
אבל אחרי כמה פגישות בפתאומיות הוא נעלם לי לאיזה חודש וחצי! הוא לא התקשר לא התחבר ממש כלום..
אז התקשרתי אליו בהיסוס, והוא אמר שהוא התגעגע אליי..
האמת שאני חושבת שכבר התאהבתי בו.
אני אוהבת בו הכל, איך שהוא נראה, הקול שלו, הכנות שלו כלפיי, האמיתיות שלו, האופי.
אני לא יודעת מה הוא מרגיש כלפיי, אבל אני חושבת שהוא לוקח טרמפ על כל אחת שבאה לו בטוב. לדוגמא אני.
הוא הציע לי להפגש ממש מוקדם, ונראה לי שהוא פועל בשיטה הזאת גם עם בנות אחרות שהוא מכיר דרך הרשת..
פתחתי מסנ על שם מישהי אחרת כדי לבדוק אם זה באמת נכון, והוא כן הציע לה להפגש.. אבל אני ממש מבולבלת
מרגיש לי שהוא באמת רוצה אותי אבל עם כך מייחס אותי למובן מאליו.."לעוד אחת"
אני מרגישה אליו דברים אמיתיים ואפילו הגענו לנושא של יחסי מין (הוא בתול).. וחשבתי שאם אני מתכוונת לעשות את זה עם מישהו, אז אני מקווה שזה יהיה הוא..(בפעם הראשונה).
מה אתם חושבים על זה?

קינו:
קודם כל הרשי לי לבקש סליחה על האיחור הענק לתגובה, זו פשוט תקופה לחוצה לכולנו.
מלכתחילה, זה מסוכן להכיר אנשים דרך האינטרנט, וממש כדאי להזהר בקטע הזה. אפילו אם ממש סומכים על מישהו, הוא יכול להיות בן אדם מסוכן שרק רוכש לאט לאט את האמון שלך.
אבל מכיוון שכבר נפגשת איתו, וודאי כבר קיבלת רושם ראשוני עליו.
זה שהוא לא התקשר חודש וחצי יכול להגיד הרבה דברים- לא אכפת לו ממך, הוא עושה את הקטעים האלה לכל אחת, הוא היה עסוק ועוד הרבה דברים. ובכן, למה את לא התקשרת אליו במשך חודש וחצי? האם בזמן הזה הוא היה חשוב לך?
יכול להיות שהוא נואש להשיג לעצמו מישהי, והוא תופס טרמפ על כל אחת שהוא חושב שבאמת ייצא ממנה משהו. אם זה כך, סביר להניח שהוא מנסה להתחיל עם כמה בנות בבת אחת, וזורם עם מי שזורמת. מצד שני, יכול להיות גם שהוא סתם רוצה להפגש עם כל אחת כדי שתכיר אותו באופן אישי, ומקסימום ייצא לו מזה קשר ידידות.
לדעתי, הדרך הכי טובה היא לשאול אותו. לשאול אותו למה הוא התחמק במשך כל כך הרבה זמן, ולמה הוא הציע לך להפגש כל כך מהר (עדיף שלא תגלי לו על המשתמש הנוסף שפתחת).
ולגבי יחסי מין, אם מתעלמים מהחוק ומכל התביעות שרק מצטברות עם הזמן, לדעתי כדאי שתחכי עד שבאמת תהיי בטוחה שהוא באמת האחד שתרצי לקיים איתו יחסי מין. איך שהמצב נראה כרגע, לא כדאי לדבר איתו על זה בכלל.
ועכשיו תשאלי את עצמך- אם הסתדרת חודש וחצי בלעדיו, האם את לא יכולה להסתדר בלעדיו בכלל?
ועוד פרטים שבאים בחשבון הם המרחק, הגיל והאמינות. את יכולה להגיד מה מהם נמצא בקשר שלך ובאיזו מידה? תעשי חשבון נפש עם עצמך.
מקווה שעזרנו, שתפי אותנו בהמשך
נכתב על ידי לאני וקינו , 25/9/2008 22:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moonlight ב-29/8/2010 09:30
 





6,975
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאני וקינו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאני וקינו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)