לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין פה כלום.



Avatarכינוי:  הילדה המסתורית ~

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אופטימיות - הנושא החם.


אופטימיות.

 

אני לא חושבת שלא צריך להיות אפטימים.

אני גם לא חושבת שצריך להיות יותר מידי אפטימים.

אני לא חושבת שצריך לשבת כל יום שעות על גבי שעות בבכי ובדיכאון.

אני גם לא חושבת שצריך לשמוח כל היום.

סה"כ לומדים מכל דבר קטן כזה.

 

מהאופטימיות

מהדיכאון 

מהכאב

מהחיוך המוזיף

מהחיים בכלל.

 

ברקע מתנגן השיר על אתי סואגן ז"ל.

הדמעות עולות בעיינים זה פשוט כל כך עצוב I:

ילדה בת 14 שתאבדה.

אני שומעת את זה ופשוט בא לי לבכות.

והחבר המאניק הזה שלה שאמר לה שהוא אוהב אותה ובגד בה ~

נכתב על ידי הילדה המסתורית ~ , 16/11/2007 12:42   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי (:


אחרי פרישה.

החלטתי שאני חוזרת לישרא.

אני שמחה ומאושרת XP.

אין ברכות חזרה? O:.



מה היה היום?

באומנות - הכרזה שלי הולכת מעולה (: והמורה שלי לאומנות אמרה לי שהיא מעולה >>"

מאיה הייתה אצלי ((:

היה כל כך מצחיק.

בפעולה?

- קודם כל הייתי בפעולה פה.  סתם שיחקנו והיה מצחיק. ובסוף היה איה משחק וכולם ישבו על מאיה P:

 עוד שבועים אני ואלה עושות פעולה ~.

ואני ומאיה הצקנו להם בפעולה XDDDDDDD.

בפעולה השניה?

- כן הייתה לי עוד פעולה >>" עם כל הכיתה. היה מצחיק במיוחד עם השירים וזה.

אבל היה גם קצט משעמם.

ניר פעם הבאה אתה מרביץ לאופק אני מורידה לך את הראש מהמקום הבנת ימכוער?

נכתב על ידי הילדה המסתורית ~ , 15/11/2007 20:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





717
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילדה המסתורית ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילדה המסתורית ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)