לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"R E S P E C T "



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 324700151 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


 

לגבר המושלם:

גבוה ממך: לא יותר מדיי,אבל כן.

יש לו גשר: עדיף שלא .

מתלבש מצועצע/סטייליסטי: ברור .

מתלבש בסגנון רחוב: אייכ .

עיניים כחולות: כהה @_@

עיניים ירוקות: יואווו אני עוד שנייה מתפוצצתת ! ברור שכןן , הכי יפהה + ]]]

עיניים חומות: נחמד ^.^

מעשן סיגריות: ממש לא .

מחייך הרבה: הו כן ^___^

חוש הומור: במידה מסויימת. אבל כמובן (:

מתקשר כדי להגיד "היי": הייתי מנסחת את זה יותר כדי לשאול מה שלומי..אז..אממ..כן. אני חושבת ^^

מחמיא לך: במידה .

עונד תכשיטים: איכ לא ><

מחייך כשאת נכנסת לחדר: אתם רוצים שאני יסמיק ?! חח XP

שער שחור: לא .

שער חום: אני מעדיפה שטניי אבל כה .

שער בלונדיני: לאדעתת זה תלויי .

שער ג'ינג'י: אם ישלמו לי מליון דולר אז כן : ]]

יכול להצחיק אותך בכל רגע נתון: הכי חשווב 3 >

נאמן: אלא מה ?

מנגן בגיטרה: כהההה + ]]

מתופף: בסדר : ]

שרירי: לא ברמות קיצונית. נורמלי כזה .

שער ארוך: לאא ://

סקייטר: אפשרי .

פרסינג/עגילים: באוזןן .

קעקועים: תלויי .

מוזיקה: מה שאני אוהבבת XD

נכתב על ידי , 11/9/2007 13:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



667
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTom ? is my life . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tom ? is my life . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)