לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NoMoreLies


3>

Avatarכינוי:  kERMITgIRL_xD



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

נוסטלגיה כללית...


וואי ישבתי עכשיו וקראתי את כל הפוסטים בבלוג (לא כזה הרבה.. 25.. ופוסט הוא אצלי 10 שורות בממוצע חח) ואני פשוט יכולה לקרוא לבלוג על הזה על שמו! כל פוסט, גם אם זה לא כתוב במפורש, מדבר עליו!

 

נממ...

למרות שכולם בפולין היה לי ממש נחמד בימים האחרונים (חוץ מזה שלא הלכתי לים... \: ) את פוריםן עשיתי בדיזנגוף-שינקין עם חברות (כל מי שנשאר בארץ) נשארתי בת"א עוד יומיים, קנו לי ג'ינס חדש D:, ועכשיו אני מחקה להישרדות.. ומחר מודיעין :] (מתחיל להרגיש לי כמו פסח.. חחחחח)

 

וואי אינלי מה לכתוב אבל אני מרגישה שאני פשוט צכה להוציא דברים... !%$@%^$^*()*^)*%&*#

 

I've been here

 

נכתב על ידי kERMITgIRL_xD , 22/3/2008 20:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





513

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkERMITgIRL_xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kERMITgIRL_xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)