לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של הזומבית




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חשבתי גם לכתוב סיפור


    הכל  התחיל ככה  נערת  תיכון

שהיתה  מנודה  בבית  הספר  בשכונה  ואפילו  בביתה

כולם  קראו  לה  מוזרה  אפילו  ההורים  שלה

היה  לה  כינוי  "להבה"

היה  לה  גם  כוח  מוזר  שביגללו  נתנו  לה  את  הכינויי

היא  יכלה  לשלוט  באש  והכח  שאף  אחד  עדיין  לא  ידע  עליוזהו  הכח  של  שליטה  על  חפצים  והזזתם 

וזה  בעצם  תחילת  המסע  שלנו..

 

יום  אחד  התאוררה  ניצוץ  (עוד  כינויי)

והמיתה  שלה  היתה  קצת  שרופה  כמו  כל בוקר  היא  קמה  התלבשה  ויצאה לבית  הספר

בדרך  שוב  קיללו  אותה  "יא  מוזרה  מאיפה  באת ?" "היא  באה  ממאדים"  צעקו  עליה  השכנים

היא  לא  התעצבנה  היא  כבר  היתה רגילה

בפעם  האחרונה  שהיא  התעצבנה  היא הרגה  4  ילדים בלי  שרצתה  והיא  לא  רצתה  שזה  יקרה  שוב

ואז  כשהיא התקרבה  לבית  הספר  היא  נכנסה  לאותה  חנות  שהיא  היתה  רגילה  להכנס  אליה  כדי  לקבל  משימה

היא  קיבלה  את  המשימה  במכתב  ויצאה  מהחנות 

היא  נכנסה  לכיתה  התיישבה  במקומה  בשולחן  האחרון  בקצה  הכיתה  ליד  החלון  ופתחה  את  המעטפה

היא  קראה  את  האותיות  וקפאה  במקום

על  הדף  היה  כתוב  את  שמו  של  החבר  היחיד  שלה  מייק  הומלטון 

היא   היתה  בהלם  "מה  הוא  כבר  עשה? למה  הם  רוצים  שהוא  ימות?"  היא  חשבה

בסיום  הלימודים  היא  חזרה  לביתה  אכלה  ארוחת  צהריים  והלכה  לחדרה  "מה  יהיה  על  מייק?" חשבה

"אני  לא  יכולה  להרוג  אותו" אמרה   לעצמה

עברו  עליה  שעתיים  של  מחשבה  למה  הוא  בכלל  אמור  למות  ואיך  הוא  קשור  לזה

ואז  נשמע  קולה  של  אמא  שלה  קוראת  לה "ניצוץ!  בואי  לאכול  ארוחת  ערב !"

"כן  אמא  אני  באה!" ענתה  לה  ניצוץ

 

 

וכאן  אני  מסיימת  את  הפרק  הפעם  זה  היה  פרק  מס' 1

אז  תגיבו  את  דעתכם  ^^

 

 

 

נכתב על ידי , 26/8/2007 16:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניקול ב-15/6/2008 18:41
 



אם היה לי את האהבה הזאת האחת האמיתית


אם  זה  רק  היה  אפשרי  היתי  הולכת  אחריך  עד  קצות  העולם

אם  זה  רק  היה  אפשרי  היתי  מתה  בשבילך

אם זה  רק  היה  אפשרי  היתי  נשארת  לידך  תמיד 

אם  זה  רק  היה  אפשרי  אבל  אתה  לא  כאן

ואתה  אף  פעם  לא  תהיה  איתי  

רק  אם  אני  ממש  יבקש  אולי  תופיע  בחלומי

אבל  אם  זה  היה  אפשרי  זה  כבר  היה  קורה

החלום  שלי   הוא  להיות  איתך  אבל  רק  עכשיו  הפנמתי  שזה  לא  אפשרי

 

 

אהבה  יש  רק  באגדות  ואולי  גם  בחלומות


תכננתי  לבוא  למפגש  אבל  לא  התאוררתי  בזמן  >.<"

אני   מתהלכת  בחצאית  המיני  השחורה  שלי  בגרביונים  האדומים  ובמחוך

ולא  יודעת  מה  לעשות  עכשיו  מחפשת  את  עצמי  בין  כל  הבלאגן

ניסיתי  לחתוך  את  האצבע  הצלחתי 

אתמול  בלילה  שתיתי  וודקא  עם  דם  זה  היה  כלכך  אממממממממממ...

רציתי  להתעבד  אחרי  זה  היתי  צמאה  לעוד  דם  התשוקה  החדה  לנוזל  הזה  הרגה  אותי  

בלי  זה  הרגשתי  כמו  בגהנום

ההרגשה  של  בא  לי  עוד  כל  אחד  מלא  בזה  ויש  את  זה  כלכך  הרבה  אז  אף  אחד  לא  יתנגדאם  אני  יקח  קצת

הלכתי  למקרר  שתיתי  עוד  וודקא  זרקתי  דיסקים  מהחלון  פגעתי  במישהו  אבל  העצב  לא  נתן  לצחוק  לפרוץ


האם  מישהו  באמת  צריך  אותי?  אני  לא   סתם  בובה  שכשמשעמם  לשחק  איתה  אז  זורקים?

אני  הילדה  הכי  עזובה  כאן  אין  לי  חברים  ואף  פעם  לא  היו  לי  כן  זה  עצוב  אבל  מתרגלים  חייבים

*דמעה*

 

נכתב על ידי , 26/8/2007 13:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-2/3/2012 15:35
 




אין  לי  כלכך  מה לכתוב  חוץ מזה  שאין  לי  מה  לכתוב..  ^^

ומי  שרוצה  לדעת  עליי יותר  יש  לי  אייסי  חדש  זה  שבצד  ^^

ואין  לי שם  אף  אחד  :'(

משעמם..

נכתב על ידי , 25/8/2007 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 352529668 

תמונה




482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzombi-girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zombi-girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)