לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור בהמשכים


היי! כאן אני אכתוב לכם סיפור בהמשכים שאני כתבתי,מדי כמה ימים אני אעדכן.. הסיפור לא מבוסס על החיים שלי,זה סיפור שאני כותבת אותו כי משעמם לי=/ ככה אני! מקווה שתאהבו את הסיפור שלי=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פרק 1:


שלום! אני רוזן,זה ישמע לכם שם מוזר מכיוון שאני עולה מרוסיה..
יש לי אחות תאומה בשם אניטה,ואני אספר לכם על חיי בבית הספר החדש:אקלים..
טוב.. אתם בטח תוהים איך אני יודע עברית.. זה מפני שאבא שלי נולד בישראל ויודע עברית והוא לימד אותי ואת אחותי מאז שהיינו בני 3..
בואו נתחיל כבר בסיפור:
נסענו משדה התעופה לעיר חולון..
מכיוון שכדי להעמיס את כל הרכוש שהבנו מהבית הקודם היה צריך לחכות כמה ימים אז נסנו למלון מרידיאן בחולון.
שמחתי שבמקום ללכת לבית הספר אנחנו נמצאים בסוף שבוע נחמד במלון חמישה כוכבים.
מיד אחרי שהגענו למלון אני ואניטה החלפנו לבגד ים ומיהרנו לבריכה. שיחקנו ונשרפנו כהוגן..
 יצאתי מהמים להפסקה ואז ראיתי ילדה יפה כזאת.. עם שיער שתיני ועיניי תכלת.
היא ישבה ושתתה קולה..
עשיתי איתה היכרות,קוראים לה לי..
נכנסנו שלושתנו לבריכה ושחינו ונהננו..
לי שאלה אותי באיזה בצפר אני לומד..
"אני לומד באקלים.."
"מגניב! גם אני.."
"ואלה? אז נתראה שם.."

מקווה שאהבתם!! גיבווו3>

נכתב על ידי יפעתוש=]] , 25/8/2007 21:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקדמה


כאן יהיו כל מיני שטויות ובלה בלה בלה כמו:איזה פרקים עודכנו בלה בלה בלה..
בנתיים אני רוצה להגיד למי שלא הבין: הבלוג הוא בעצם סיפור בהמשכים! אני כותבת לכם סיפור שהמצאתי..

להתראות בנתיים

נכתב על ידי יפעתוש=]] , 25/8/2007 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  יפעתוש=]]

בן: 16




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליפעתוש=]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יפעתוש=]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)